Weed-thee

moonflower

Experimenterende gebruiker
Ik niet, wist niet eens dat het bestond eigenlijk :openmouth: ,maar 't klinkt goed :stoned: hoop dat er mensen zijn die hier wel ervaring me hebben, weereens wat anders dan cake en smoken

mellowWw

Belezen gebruiker
Nooit gedronken wist wel dat het bestond......
volgensmij moet je dan gewoon verkruimelde wiet in een koppie thee doen.... en volgensmij geeft dat het zelfde effect als een space cake...
weet het niet :confused: heb het nooit gedaan......
:smoke:

Pietman

ik heb het ook nog nooit gedronken of gezien ofzo, maar ik wist wel dat het bestond. :)

Het lijkt me niet dat alleen wiet bij je thee gooien het zal doen, want volgens mij lost thc alleen op in vet (al meer besproken in een topic over cake bakken ofzo).
Ik heb wel gehoord dat je gewoon melk in die thee moet doen. Klinkt ook wel mogelijk, aangezien thc in vet oplost, en er vet zit in melk. :openmouth: :grin:

ruubje

Tis ook de bedoeling dat je wat boter in de thee gooit, voor het oplossen van de THC. Voor de rest is weedthee niet echt boeiend hoor.

Wat doen jullie moeilijk over wietthee zeg.

Gewoon in een termoskan doen, een kwart tot half gram wiet toevoegen per kopje en koken.
Binnen een kwartier heb je lekkere wietthee, en het smaakt gewoon als kruidenthee, lekker dus.
Daarna nog een paar pijpjes hasj roken, en dan heb je een lekkere cannabistrip.

pjotr

Newbie
ik maak altijd een theezakje open en haal de thee eruit, doe de wiet erin -dichtnieten-in het kokend, water ff laten koken en drinken maar!!!!!!!!

werk goed voor mensen die niet roken....

synchemic

pjotr zei:
ik maak altijd een theezakje open en haal de thee eruit, doe de wiet erin -dichtnieten-in het kokend, water ff laten koken en drinken maar!!!!!!!!

werk goed voor mensen die niet roken....

Veel THC blijft achter in het zakje en er moet idd boter of melk (d0h!) in de thee.
Het beste kan je dus zo'n theedinges kopen die je kan openschroeven en daar de weed in doen, etc. etc.

Joris

Er zijn van die zgn. metalen thee-eitjes te koop, dat is een soort schepje waar je thee in kunt doen (of kruiden zoals wiet).

Oke, aan de slag:

- Doe wat kokend water in een kopje/beker.
- Hang er even een theezakje in van normale thee, anders smaakt de wiet zo niet.
- Haal het theezakje eruit.
- Giet er wat citroensap in (kom ik zo op terug).
- Doe dat theeeitje erin en laat het ongeveer 20 minuten trekken.
- Haal dat eitje eruit en drinken maar :)

Waarom die citroensap zo belangrijk is:
De THC (werkzame stof in hash en wiet) hecht zich namelijk aleen aan vetten en zuren.
Dus de THC gaat aan de citroensap zitten.

Als je goed hebt opgelet bij natuur/scheikunde had je dat geweten :wink:

matthijs

Badass junkie
en haal je zo alle THC eruit? Ik ga namelijk naar rome en daar wil ik eigenlijk wel gewoon blijven gebruiken maar liever niet blowen (Ik wil niet 20 jaar in een italiaanse cel) en ik kan daar wel wiet regelen maar ik zou het nogal kut vinden als je bijvoorbeeld mar de helft van de THC in dethee kom omdat de wiet daar sowieso al slechter is dan in Nederland (lijkt mij)

BacingsPen

Badass junkie
Mwoah, gewoon flink wat citroen sap en boter er in en lekker lang laten koken en dan komt het wel goed lijkt me!

BacingsPen

Badass junkie
Haha ja inderdaad! Dat is nog ongezond ook! Probeer ook eens spacecake!:) Wordt je vrij wel altijd van de kaart van

Drudge

Newbie
Ik heb heel vaak wiet thee gebruikt en dat was lange tijd het enige wat ik deed omdat ik niet wou roken. Nu heb ik een pijpje gekocht dus kan ik puur roken wat ook goed werkt ( zolang er maar geen tabak is )

Thee is simpelweg ongelooflijk, hiermee maak je echt heftige langdurige trips. Zeker aan te raden !!!

Je moet er echter wel voorzichtig mee om gaan anders kan de trip te heftig worden. Neem bijvoorbeeld 1 kopje en wacht een half uur. Dan kun je overwegen een 2e kopje te nemen. Van tevoren weinig eten is aan te raden zodat je het effect sneller merkt ipv uren daarna ( wat het geval kan zijn als je een flinke maaltijd op hebt )

Ik merkte dat ik per keer juist minder nodig had. Ondertussen is het zelfs zo dat ik van 2 slokken al behoorlijk high word en zelden meer dan een half kopje drink ( behalve als ik echt ver wil gaan xD)

Op dit ogenblik is mijn weed in het water aan het trekken, en wat een lekkere geur!
daarstraks ook al een paar jointen gerookt, ja dat word een smakelijke thee:)

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
een liter kokend water op fornuis, gram verkruimelde wiet erin , een lepel completa of nesquick erin ( zit vet in = zorgt dat thc in water verdeelt, en niet boven drijft)

goed roeren, kwartiertje zacht koken , met deksel erop,
vuur uit doen half uur afkoelen ,

lege pan klaarzetten met vergiet erop
inhoud van eerste pan door vergiet in de tweede pan gieten
wiet goed uitknijpen

deze gefilterde oplossing is wietthee.
een kopje is genoeg per anderhalf uur , al;s je heel mellow wilt spacen die dag,.

of , je neemt een kopje en na een uur rook je een joint

zal zeker erg goed aankomen

je kan de thee ook als basis gebruiken om deeg te maken.

zelf mix ik de thee half om half met engelse melange thee.

dat zorgt ervoor dat ik op het werk continue de juiste medicatie binnen krijg , zonder uit mijn dak te gaan :P

greenpower

Bewuste gebruiker
Maar als je die thee hebt, kan het het dan bijvoorbeeld ook een paar uur of een dag later drinken met het zelfde effect?

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
liter water aan de kook brengen
1 a 2 gram wiet erin + eetlepel completa

15 minuten koken
zeven
laten staan

een glas staat gelijk aan een vette joint
en je haalt echt alles eruit op die manier

maar eten maakt higher dan roken

dus verwchat niet hetzelfde effect

als je een ploteseling effet wil veroorzaken :

eet een vette hap paar uur van te voren ( zodat je vet hebt in je bloed, en de thc goed hecht)

drink na 2 uur de thee
ga dan meteen erna een douche nemen, en neem direct na het douchen een borrel+ een sigaret of een borrel + espresso

de thee zal sneller werken op die manier

wiet thee maken stinkt hard
dus bak tegelijkertijd wat vlees
dan ruik je de wiet minder

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
ja THC hecht zich aan vetten, (het lost zich dus niet op in vet, dat zou kut zijn.)
dus melk erin gooien van tevoren denk ik.
Oh je kook melk met wiet erin en daarvan koffie maken, dat is ook te doen :grin:

cropp

Badass junkie
ikke :stoned:

het smaakt heerlijk, het is heerlijk en het duurt lekker lang.

ik pak altijd een beetje en dan blow ik erbij.

je kunt ook hash melk proberen, warme (choco)melk, boter erbij, hash brokkelen, net niet laten koken in een pannetje, roeren tot je geen brokken meer ziet, bij gewone melk een klein beetje honing.

heerlijk

MCHZK

Belezen gebruiker
heb vorig weekend nog een lekker theetje gemaakt
1 gram wiet in een kom , wat boter erbij , water en dan laten koken. dan wat appelsap toevoegen
heerlijk :hearteyes:

Bovenaan