Waterworks

reverb

Bewuste gebruiker
Ik lees in een gerenommeerd dagblad (VK) dat er zoiets als 'waterworks' bestaat, een THC concentraat. Te koop bij de 2e kamer coffeeshop in Amsterdam. Ik heb natuurlijke gezocht op google en kom niet zoveel verder.

Als achtergrond voor mijn vragen, ik rook (verbrand) weed eigenlijk nooit meer, ik eet een brownie of gebruik een verdamper.

Mijn vragen zijn:
- wat is Waterworks exact (waar is de THC in opgelost)?
- heb je het weleens gehad, hoe was dit?
- kun je dit eten of in eten gebruiken?
- kun je dit verdampen?

Alvast bedankt voor het meedenken.
:)

Marcko

Belezen gebruiker
Nooit van gehoord ken wel waterhash dat verkopen ze ook bij de tweede kamer kost 40 euro per gram :openmouth:

reverb

Bewuste gebruiker
Dat is vermoedelijk hetzelfde als waterworks. En heb je waterhash weleens gebruikt?

Marcko

Belezen gebruiker
Nee dat is mij te duur. Kon het trouwens niet vinden in de volkskrant alleen een artikel over legale weedkwekerijen.

reverb

Bewuste gebruiker
Het stond in de VK (V14) van afgelopen donderdag (27FEB14) in een prachtige tekening van Jan Rothuizen (getiteld: De achterdeur). Hij maakt van die uitgebreide tekeningen met commentaar. Altijd een lust voor het oog en slow lezen (kijken).

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Ik denk dat er inderdaad waterhash bedoeld word.
Een andere naam voor dit is ice-o-lator.

om je vragen te beantwoorden:
- http://www.youtube.com/watch?v=Uf0skTsA1bw in dit filmpje word goed uitgelegd hoe deze hash gemaakt word.
- heb dit zelf nog nooit gerookt maar van wat ik gehoord is dit een heel ander soort roken. je rookt heel weinig maar word er knetter stoned van.
- dit kan je neem ik aan net zoals normale hash gebruiken in eten
- dit weet ik niet zeker maar volgens mij kan het net zoals bij BHO ook gewoon.

als je het uitgeprobeerd hebt zou ik graag horen hoe het bevallen is! :stoned:

R0mmelP0t

Bovenaan