Waterpijp en Xtc

Yo

Je weet toch vandaag was met een gappie van me waterpijp roken op het balkon.
Toen we klaar waren toch deed hij Een Xtc pil op die kool en verbrande die hij heefd vaak wat Xtc pillen bij zich Minimaal 5 of meer. Dus hij zetten eentje op de kool toen we klaar waren en verbrande die heel dom van hem zonde van de pil maarja niet mij pil. Maar afentoe zet ik er ook wat hasj in dus inaleer ik het ook.
Dus dat hij een Xtc pil op de kool heefd verbrand is dat erg voor de volgende keer als ik Shisha'tje. Ga roken of kan het niet kwaad alleen maar zonde van de pil?

Fool

Badass junkie
Als je er een nieuw kooltje opgooit, en misschien dat bakje even schoonmaakt is er niets aan de hand.

Daarbij kun je XTC niet roken.

Als je er een nieuw kooltje opgooit, en misschien dat bakje even schoonmaakt is er niets aan de hand.

Daarbij kun je XTC niet roken.

Oke ff voor de duidelijkheid.
Heb het kooltje waar de Xtc op is Vebrand weggegooid. En de Follie ook alleen is het bakje nog niet gewassen maar anyway dus niks aan de hand als het kooltje maar weggegooid is?

Fool

Badass junkie
Yep, gewoon een keer wat water in dat bakje gooien en dan is er niets aan de hand.

Yep, gewoon een keer wat water in dat bakje gooien en dan is er niets aan de hand.

Mooi Zie trouwens dat me broer hem aan het gebruiken is nu voor ze hasj is zonder het bakje gewassen te hebben wel nieuwe follie en kool dus heb ff mee gedaan Met de shisha want je zei als je de kool maar verandert is er niks aan de hand dus had gewoon ff wat hijsen genomen maar heb hem niks gezegt over de Xtc hij zal denken ik ben gek ofzo dat ik Xtc vebrand. Maar Zal als hij klaar is ff het bakje wassen dus als ik de follie en kool maar weggegooid heb en verandert is er niks aan de hand mooi om te horen

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Nee hij gebruikt ze bijna nooit man
Waarom hij ze bij zich heefd kan ik niet zeggen is tegen de forumregels maar je kan waarschijnlijk raden waarom
Maar hopen dat ze m niet gaan checken... Strafblad is geen geintje hoor.

Bovenaan