water en cocaine

Gedachten wisseling over het volgende:

Wanneer cocaine opgelost is in water, wat gebeurt er met het?
Veranderd het door chemische verandering.

En zou het terugkeren naar zijn bruikbare vorm.
Hoe krijg je het naar een bruikbare poeder?

:stoned:

Vigilante

Wijs gebruiker
Mijn 1e reactie was: ammonia erbij en koken! :P

Maarja ik wil geen onschuldigen aan de crack helpen toch

nederjunk

Experimenterende gebruiker
onschuldigen zitten hier niet veel de meesten zijn amateur gebruikers :grin:

goed bezig met water is veel gezonder tis de amonia waar je de klachten van krijgt gewoon na de amonia nogmaals uitkoken met enkel water ff erin lepelen tot t hard is en roken maar :flushed:

zou dr bijna zelf weer zin in krijgen :hearteyes:

kangaroe

ben zelf ook amateur gebruiker, het is echt niet elke dag feest ???? :cry: :cry:

onschuldigen nee, als je gebruikt veel of weinig dan ben je niet onschuldig, hooguit de ..... die voor het eerst gebruikt omdat het stoer is

kangaroe

de ammonia, daar krijg je last van.

als ik het nog een keer "kook"met water dan blijft er meestal maar verdomd weinig van over, doe ik iets verkeerd ????? let me know

Vigilante

Wijs gebruiker
kangaroe zei:

als ik het nog een keer "kook"met water dan blijft er meestal maar verdomd weinig van over, doe ik iets verkeerd ????? let me know

Goed uitgekookte sos zou niet minder moeten worden van het zuiver koken met water.
Misschien je sos niet goed uitgekookt?

nederjunk

kangaroe zei:

lijkt mij wel ja :grin: lepel goed zuiver maken van tevoor moet het goed gaan zo niet klaag ns bij je dealer anomia kun je roken maar de meesten klachten komen daarvan

Druppeltje

Bewuste gebruiker
cocaine in water: 3 keuzes!
1.als het compleet oplost; kan je t in een spuit doen.

2.wil je het toch snuiven dan is het wachten geblazen, tot het is opgedroogt.

of 3. wat al is gezegt; amonia erbij flikkeren en uitkoken, om daarna op pijp te doen en roken.

W.F.L.

Badass junkie
kangaroe zei:

Misschien bestond je crack meer uit ammonia dan base :P

Druppeltje

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
kangaroe zei:

Misschien bestond je crack meer uit ammonia dan base :P

Goed punt!!

Als je met uitkoken amonia gebruikt (ipv maagzout) dan altijd na-koken met water hè... lijkt me wel zo slim!!

Jack020

Newbie

Je het ook niet hoort na te koken dat verliest sterkte en gewichr je hebt goeie en slechte coke. Zou gewoon een andere leverancier opzoeken denk dat je daar veel meer aan hebt:mouthzip:

Bovenaan