Wat zijn Benzo's?

Angramar Temenos

Badass junkie
Ja, inderdaad. Vandaar ook mijn vrij flauwe reactie van "chill" (alhoewel ik wel een linkje had gegeven als iemand voor me dat al niet had gedaan).

P.S Echt lam word ik niet meer van oxaze, maar ja wat wil je ook na anderhalf jaar 150 mg per dag te nemen. Al gebruik ik ze nu een half jaar niet, echt een lam gevoel zal ik er niet meer van krijgen. Als ik 0-30 mg neem merk ik zo goed als niks, 30-100 word ik kalm van, daarboven krijg ik gaten in m'n geheugen of val ik in slaap. Al is de fysieke tollerantie allang weg, mentaal is blijvend denk ik.

blu

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Ja, inderdaad. Vandaar ook mijn vrij flauwe reactie van "chill" (alhoewel ik wel een linkje had gegeven als iemand voor me dat al niet had gedaan).

P.S Echt lam word ik niet meer van oxaze, maar ja wat wil je ook na anderhalf jaar 150 mg per dag te nemen. Al gebruik ik ze nu een half jaar niet, echt een lam gevoel zal ik er niet meer van krijgen. Als ik 0-30 mg neem merk ik zo goed als niks, 30-100 word ik kalm van, daarboven krijg ik gaten in m'n geheugen of val ik in slaap. Al is de fysieke tollerantie allang weg, mentaal is blijvend denk ik.

Echt stoer man dat jij zoveel benzo's kan slikken zonder lam te worden.

Flapdrol.

Flameon

Badass junkie
Hierboven zijn al prima links gegeven ..... kortgezegd is een benzo een medicatie die je kalm / versuffend maakt en die met name zijn geschikt als angstremmer, met als bijwerking suf (dus voor te slapen). Je hebt diverse soorten benzo's.

cropp

Badass junkie
blu zei:
Angramar Temenos zei:

Echt stoer man dat jij zoveel benzo's kan slikken zonder lam te worden.

Flapdrol.
high five!!!

ik wil even een keutel draaien, dit topic is toch stervende...

Angramar Temenos

Badass junkie
Wat een achterlijk comment, er is niks stoers aan, het is vervelend en duidt aan dat die benzo's iets hebben verandert in m'n hoofd. Waarom hapt iedereen op alles wat iemand zegt als een excuus om hem de grond in te lullen?

Nathaniel

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:

Hey! Niet zo snel met die conclusies hè!

Ik snap ook niet waarom Blu het nodig vind direct zo te reageren als jij jou ervaring verteld..

Kan ie diezelfde comment wel onder elk tripreport gaan zetten... :rolleyes:

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Bezoek dan gelijk mijn trip report. Reageer dan ook gelijk lullig en maak ook een topic aan met een domme vraag. :rockband: rockband? :angry:

blu

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Wat een achterlijk comment, er is niks stoers aan, het is vervelend en duidt aan dat die benzo's iets hebben verandert in m'n hoofd. Waarom hapt iedereen op alles wat iemand zegt als een excuus om hem de grond in te lullen?

Mijn comment is nu ineens achterlijk? Ik ben niet degene die zomaar uit het niets met zijn medicijngebruik loopt te pochen.

maar ja wat wil je ook na anderhalf jaar 150 mg per dag te nemen. Al gebruik ik ze nu een half jaar niet, echt een lam gevoel zal ik er niet meer van krijgen. Als ik 0-30 mg neem merk ik zo goed als niks

Is er ook maar IEMAND die op deze informatie zat te wachten? Nee, en daarom doe ik jouw post af als nutteloze opschepperij.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Dat je niet op bepaalde informatie zit te wachten betekend niet dat die informatie als je 'm krijgt dan ook nutteloos is...

Na mijn geboorte zat ik namelijk op geen enkele informatie te wachten en veel van de info die ik kreeg bleek toch best nuttig voor mijn leven..

Angramar Temenos

Badass junkie
Pochen, wat een infantiele opmerking. Ik zit niet te pochen, ik deel m'n ervaring. Ik impliceer nergens dat het stoer of cool of whatever is. Eerder een zwakte van mij dat ik dat uberhaubt nodig heb gehad... Hopelijk word je snel volwassen. Of neem zelf een benzo, misschien kalmeer je dan een beetje. Beetje omlaag met die testosteron...

Bovenaan