KLINKERKOP
Newbie
ik lees de hele tijd op deze site Benzo's. wat word daar mee bedoelt?
Wat zijn Benzo's?
Aan de benzo's?Petrovic zei:Hoezo ik ben lui.
Ik doelde ermee dat hij dit makkelijk via google had kunnen uitvogelen.Angramar Temenos zei:Aan de benzo's?Petrovic zei:Hoezo ik ben lui.
Angramar Temenos zei:Ja, inderdaad. Vandaar ook mijn vrij flauwe reactie van "chill" (alhoewel ik wel een linkje had gegeven als iemand voor me dat al niet had gedaan).
P.S Echt lam word ik niet meer van oxaze, maar ja wat wil je ook na anderhalf jaar 150 mg per dag te nemen. Al gebruik ik ze nu een half jaar niet, echt een lam gevoel zal ik er niet meer van krijgen. Als ik 0-30 mg neem merk ik zo goed als niks, 30-100 word ik kalm van, daarboven krijg ik gaten in m'n geheugen of val ik in slaap. Al is de fysieke tollerantie allang weg, mentaal is blijvend denk ik.
high five!!!blu zei:Angramar Temenos zei:Ja, inderdaad. Vandaar ook mijn vrij flauwe reactie van "chill" (alhoewel ik wel een linkje had gegeven als iemand voor me dat al niet had gedaan).
P.S Echt lam word ik niet meer van oxaze, maar ja wat wil je ook na anderhalf jaar 150 mg per dag te nemen. Al gebruik ik ze nu een half jaar niet, echt een lam gevoel zal ik er niet meer van krijgen. Als ik 0-30 mg neem merk ik zo goed als niks, 30-100 word ik kalm van, daarboven krijg ik gaten in m'n geheugen of val ik in slaap. Al is de fysieke tollerantie allang weg, mentaal is blijvend denk ik.
Echt stoer man dat jij zoveel benzo's kan slikken zonder lam te worden.
Flapdrol.
Angramar Temenos zei:iedereen

rockband? Angramar Temenos zei:Wat een achterlijk comment, er is niks stoers aan, het is vervelend en duidt aan dat die benzo's iets hebben verandert in m'n hoofd. Waarom hapt iedereen op alles wat iemand zegt als een excuus om hem de grond in te lullen?
maar ja wat wil je ook na anderhalf jaar 150 mg per dag te nemen. Al gebruik ik ze nu een half jaar niet, echt een lam gevoel zal ik er niet meer van krijgen. Als ik 0-30 mg neem merk ik zo goed als niks