Wat zegt dit over de GHB?

vhg

Newbie
Goedemiddag,

Ik heb een tijd terug een ruime hoeveelheid GHB gekocht. Toen zat er al een witte vlaag in de fles.
Maar nu een maand later (donker bewaard op kamer temperatuur) is de hele inhoud van de fles bijna helemaal wit geworden. De inhoud is voor de rest heel stroperig. Brand niet op de tong. En je voelt je er gewoon goed door. Hij ruikt minder sterk, dan ik gewend ben.

Kan iemand mij hierover iets vertellen? Ik heb het internet al afgezocht maar werd er niet wijzer door wat ik las. Ik ben voor de rest niet actief op het forum, maar lees wel is wat mee.
Ik ben ook niet in staat om even langs een testcentrum te gaan. Ik weet dat dit wel het meest verstandige is.

Bij voorbaat dank!

Fool

Badass junkie
Dat betekend meestal dat je GHB niet goed gemaakt is, en dat er een chemische reactie plaatsvind die het verpest. Doe eens een pH-test op je restant om te kijken of de pH wel rond de 7 ligt, als dat niet het geval is weet je zeker dat het verkeerd geproduceerd is.

Anders zou het ook nog een soort bacteriegroei kunnen zijn. Zie ook: https://www.erowid.org/ask/ask.php?ID=3108

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Waarom een ruime hoeveelheid GHB kopen, waar al een witte vlaag in de fles zit? Dat kun je toch gewoon beter laten staan dan.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Inderdaad even een PH testje doen. Waarschijnlijk is het niet goed uitgereageerd en zit er nog Natriumhydroxide in.

waldo

Experimenterende gebruiker
wat ik denk dat er gebeurt is :

Er is wat water verdampt,
waarschijnlijk was je GHB al 'saturated' (= maximale hoeveelheid van de stof in water).
door het verlies van wat water 'crashed' de ghb nu uit de oplossing.
Dit is zeer makelijk op te lossen, namelijk letterlijk meer water in de fles toevoegen zodat de ghb zich weer kan oplossen.

Test het voor de zekerheid de PH erna even :
beste is tussen 6.5 - 8.0.

Bovenaan