Mijn eerste keer Salvia Divinorum, dat was 60x synergetisch. Ik was jong en wist niet wat het spul ging doen, dus ik deed er maar drie goede hijsen van die ik lang binnenhield. Daarna had ik even een black out, maar toen ik terug was begon langzaam heel de kamer te verdwijnen.
Ik zat op een stoel aan tafel en ik zag nog net het stukje muur naast me, dat was het enige dat me nog bekend voorkwam, en om dit vast te houden sprong ik op (ik herinnerde mij reeds niet meer dat ik iets genomen had) en ik sprong tegen de muur aan, die begon als kaarsvet over mij te druppelen en zoog mij in zich. Daarna werd het een waterval en ik viel op mijn knieën, plots zag ik allemaal grote Jungle-planten bezaaid met in allerlei magische kleuren schitterende diamanten; ik probeerde er op mijn knieën door te kruipen maar dat kostte me teveel moeite. Toen ben ik gaan liggen en kwam ik langzaam bij.
Dat was mijn engste.
Mijn mooiste was tijdens mijn eerste keer n,n DMT:
Ik had zeker vier keer de nodige dosis in mijn pijp gedaan om zo snel mogelijk into the Void te gaan, wel, dat lukte al na één trekje! Ik zag de hele kamer zwart worden toen ik de rook nog in mijn longen had, op mijn handen en vlak rondom mij verschenen allemaal zwarte vlekken. Mijn vingers werden slangetjes, vrij demonisch aandoend.
Het was ook alsof ik geen lucht meer kreeg en mijn hart ging ontploffen, alsof mijn lichaam verdwenen was en ik als een soort energie in de ultieme dimensie terecht gekomen was; catatonisch, niet in staat mijn ogen open te houden, wel geheel nuchter, net alsof ik niets genomen had!
Toen ging alles razendsnel er verschenen vreemde vormen in allerlei dimensies die transformeerden, daaromheen cirkelden dingen die leken op strings moleculen en DNA etc, alsof de bouwblokken van al wat is aan mij getoond werd.
Daarna verscheen een machinaal doch alien-achtig wezen met een heel groot hoofd en een robot-hand voor mij en het wezen was duidelijk van superieure intelligentie; het communiceerde met mij door middel van allerlei rare mechanische geluiden en hoog frequentie gepiep in mijn hoofd. Naast het wezen flitsten allerlei kleuren in een v-hoek links en rechts op me af, vooral rood, groen en nog een kleur die ik niet kende.
De objecten van in het begin verschenen nu voor het hoofd van het wezen, deze hadden een goud-achtige kleur, alles ging super razendsnel.
Het wezen had mij ook echt in z'n grip, ik kon niet anders dan opletten, hij had me in zijn macht, maar bedoelde het goed. Nadien was ik verbijsterd over hoe maf en hoe volledig anders DMT is dan eender welk ander tripmiddel, hoe visueel, hoe mooi, hoe realistisch, de geluiden,... Ik voelde me vol liefde en dankbaar voor die ervaring! Ik zat nog lang gewoon stil na te denken over wat er gebeurd was, het ging mijn verwachtingen te boven, en deze keer had ik heel veel studie gedaan over wat DMT met je doet!
Voor alle psychonauten, n,n DMT is toch echt wel een must!