Wat was jouw ziekste/engste/raarste Visual

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Drientje zei:
Jij gaat eerst in bad en dan douche je nog een keer? Verspiller!
Eh.. doet niet iedereen dat? Als je alleen een uur in je eigen vuil ligt word je niet bepaald schoon..

shokora

Wijs gebruiker

Spor zei:
Freaky shit jong... Laatst was ik met een maat aan het trippen en toen liepen we ook rond 5 uur sochtend ergens heel ver van de bewoonde wereld en toen zei die opeens van "wat nou als we nu een klein kind tegen komen" en ik kan best wat hebben maar op dat moment leek me dat toch wel een van de minst relaxte dingen die ons kon overkomen...

OT: heb intussen zoveel vage visuals gezien dat ik niet meer echt kan zeggen wat nou de ergste waren. Gelukkig nooit enge dingen gezien, alles wat ik zie vind ik altijd wel leuk :)

Dat heb ik een keer gehad. Keihard op portie ecuadoriaanse, wiet en alcohol (hoogmoed komt duidelijk voor de val...) en we liepen door een bos van rode bomen met tentacles, kwamen we opeens 2 kleine kinderen tegen met een hond. Ik had echt een beetje het F.E.A.R (game) effect al was het niet heel erg eng (ik had het te druk met de wereld verwerken :P).

Andere wazige visual uit de zelfde trip is dat ik eerst een drukke weg over moest steken en de auto's er super schattig uit zagen. Ze zoefden heel lief en ze hadden rode wangetjes, hoewel ik wel het gevoel had dat het niet bijzonder bevordelijk voor mij zou zijn om ze aan te raken. Toen ik daarna een stukje verder liep, kon ik vrijwel maximaal 5 meter voor me kijken en de wereld daarachter werd gewoon opgebouwd (huizen pleurden uit de lucht enzo).

Ja precies

Bewuste gebruiker

Ik heb een keer iets vaags gehad op paddo's. Ik was in een club en ging naar de WC. Toen ik op de WC zat keek ik naar rechts. Daar zaten alleen witte tegels op de muur, maar ik zag er mezelf op in spiegelbeeld, alsof er een spiegel hing. Was echt raar!!

Wikihan

Newbie

Gister op paddo's en passiflora incarnata, 'n hele rare ervaring.
Door op verschillende dieptes te concentreren kon ik in verschillende werelden kijken. Als ik het meest ver weg keek zag ik gewoon mijn eigen kamer, maar met foto's van mensen op de muur geprojecteerd, als een soort reliëf. Keek ik wat meer in het midden Dan was ik in een kleine kamer met allemaal dansende mensen, maar de bewegingen waren niet vloeiend maar elke seconde was er een ander beeld en vloeiden in elkaar over. Ook was het niet normaal verlicht, maar helemaal fluoriserend . En als ik vlak voor me keek was er een wereld van allemaal draaiende raderen. Heel appart. gewoon allemaal ook met open ogen. En met ogen dicht zag ik weer totaal andere dingen

ik was dus aant multigazsen en k zag da k de tijd echt veeele sneller ging dan normaal dus ik zat in mn kamer en het behang begon van de muren te scheuren en er kwamen barsten in mn muur en er vielen stukjes hoot van mn deur en kleerkast en mn plafond zakte zachtje in en toen da viel dee k mn ogen toe en weer open en alles was terug normaal :openmouth:

en nog een andere was dat ik overal op de muren en mn meubels en op mezelf allemaal stickers in de vorm van een kikker had plakken echt raar :openmouth:

raizeredge

Wijs gebruiker

heb het 1 keer gehad met paddos zat ik op de bank lekker in me eigen wereldje beginnen de voegen van de muur heen en weer te gaan wa wel freaky maar wel lache

Goya

Experimenterende gebruiker

Deze zomer aan het strand op de mdma na een pep nacht werd het een beetje teveel van het goede. Het was nacht wat de visuals wel goed deed!

Vrienden hun gezicht verminkt zien, soms zo erg dat ik even de andere kant op keek.
Paar vrienden van me lagen buiten in het gras, toen ik naar buiten liep zag ik alleen peuken vliegen, mijn vrienden waren onzichtbaar dus kon ik gaan tasten waar ze lagen :P
Het strand zien als een gigantische bouwput waar vrachtwagens reden, mensen die door de duinen liepen als schimmen en bankjes (veel bankjes) waar mensen zaten te lezen. Gigantische hoeveelheden prikkeldraad en tientallen vuurtorens als je over het water keek. Een zwevend raamkozijn dat in duizenden stukjes uit elkaar spatte toen ik het aanraakte. Een wachttoren waarin soldaten met speren zaten. In het licht wat overkwam van de vuurtoren die vlakbij ons was zag ik steeds een ander plaatje, kan me een hele simpele getekende boom herinneren.

Ik was niet de enigste die hallucineerde en na een tijdje zag iemand rood vuurwerk, dus wij kijken allemaal heel goed kijken, kwamen we tot de conclusie dat er een vliegtuig vloog met allemaal rode lampjes. We moesten gewoon echt bij elkaar blijven om niet verdwaald te raken in de visuals. Het was wel super grappig toen we met een paar mensen over het strand gingen rennen om alle bankjes en prikkeldraad te laten verdwijnen en één iemand tegen echt prikkeldraad aansloeg :P Ook heb ik een gigantische burger king gezien met allemaal blije lichtjes enzo, veel visuals zag ik wel samen met vrienden waarmee ik liep maar de burger king en bijvoorbeeld de verminkte gezichten hadden alleen ik en nog één ander gezien :P
Wel maf was dat ik en die ander de burger king apart van elkaar op het strand hebben gezien, de volgende dag wisten we dat pas van elkaar en we konden echt elkaar in details beschrijven hoe het er uit zag,

De ziekste visual was wel toen ik naar het strand toe liep en er een verminkt persoon langs liep met een gebroken nek waardoor hij constant met zijn gezicht mijn kant op stond en me recht aankeek. Het maffe aan deze visuals was wel dat het me niet uitmaakte, ik vond het allemaal wel vet ofzo, het komt totaal niet aan.

dimensje

Newbie

Op een avondje paddo's en xtc maakte ik met enkele vrienden een wandeling in een bos. Ik kwam ineens in een scene uit de tweede wereldoolog terecht. Het bos was gebombardeerd en ik moest eruit, maar er zaten zulke grote gaten in de grond dat ik bijna moest kruipen om erdoor te komen. Wat een gezwoeg! Eenmaal uit het bos zag ik een soort moderne hangbrug, met van die kabels eraan. De brug hing er niet echt (bleek achteraf) en ik vraag me nog steeds af of deze in werkelijkheid bestaat.

Ik heb daarna vaker een oorlog beleefd, (kwam meestal door vermoeidheid) maar niet meer zo werkelijk als toen. Vaag toch. Ook dacht ik een keer een UFO te zien landen in de duinen. Ik kneep hem behoorlijk! daarna nog vaak over gedroomd! :(

Ook zag ik ooit op paddo's een complete stad op een vuilnisbelt. Volgens mij heb ik daar toen wel uren naar staan kijken, omdat ik wist dat die stad (of dorp) er niet was in werkelijkheid, maar hoe ik ook met mijn ogen knipperde, hij was er. Ongelooflijk hoe goed je met je hersens kunt "tekenen!" :wink:

Elfquest

Bewuste gebruiker

Dingen gezien op bad trips:
Ogen in alles die me volgden.
Een plastic zak die in een lijk veranderde
Op een housefeest zijn en dat iedereen hetzelfde gezicht had en ze allemaal naar me keken.
en de engste. Ik lag in bed, draaide me om en keek recht in de ogen van een it-achtig kaboutertje dat maar 5 cm van mn gezicht verwijderd was en gestoord naar me grijnzde.

Die dingen blijven vaak lang bij mij hangen, dus ik gebruik niets meer waarop ik kan gaan trippen.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter

Mijn Ayahuasca trip van afgelopen vrijdag. Het was geen zieke/enge/rare visual, maar wel heel mooi en gaaf. Ik heb een andere dimensie gezien, een andere planeet, een wereld waarin ik volledig bestond maar niet kon thuis brengen(al was het heel bekend). :hearteyes:

En nog eentje, mijn laatste LSD(250ug) trip met N2O. Ik werd met ogen open in een fractal tube gezogen, in zoom effect. Waar ik dus oneindig veel kleiner richting de kern door een poort een andere dimensie in ging, helaas net voor de poort zoomde ik weer uit. :(

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter

Het gevoel van vliegen door een donker gat dat in de muur verscheen, en steeds verder en verder tot t benouwd en warm werd, de lucht leek steds dikker en plakkeriger te worden. net een soort stroop. toen moest ik weer terug. het was net of ik verlamd en zonder energie uit moest kruipen. en weer het hele stuk moet ik weer terug, om het gat in de muur weer te zien waarna ik weer terug in mijn lichaam viel.

pinheadlarry

Bewuste gebruiker

Toen ik uit mijn Bad-trip ontwaakte van mexicaanse paddo's en mijn moeder in eens voor me stond. mijn hele bek onder het bloed, want was van de trap af gemieterd ( neus gebroken ). En maar lekker kronkelen op de vloer, en daar stond ze,,te schreeuwen tegen me.
ze heeft me gelukkig wel lekker rustig uit laten trippen op de bank met een muziekje aan.
godsamme wat baalde ik.
maar nu wat jaartjes later kunnen we er allebij om lachen.

[ het is niet echt een visual...maar op dat moment zit je vol angst en voel je je zwaaar kut]

Fulairyn

Belezen gebruiker

Ik lag op m'n bed met wat truffels op. Een visueel zeer heftige trip maar ik spacede hem lekker. Na een tijdje merk ik dat ik naar de wc moet en wou nog even 5 minuten blijven liggen en ging me voorbereiden op die paar meter die ik moest lopen. Ik sloot m'n ogen even en zag mezelf in de spiegel op de wc kijken. Wanneer ik op de wc ben en ik keek in de spiegel sloot ik m'n ogen en zag ik mezelf vanaf me bed weer met me ogen dicht die spiegel zien, en wanneer ik gewoon in de spiegel keek zag ik mezelf op me bed liggen. Vreemd en moeilijk uit te leggen, maar wel een aparte ervaring. Het voelde alsof ik op 2 plekken tegelijk was, en op een of andere manier ben ik daar ook wel van overtuigd dat het echt zo was.

Gigo

Newbie

Ik heb ene keer iets raars en beetje een bad trip meegemaakt..

Was bij mijn neef gegaan, had daar een zegeltje LSD gepakt, bij mij is het ongeveer na 4 uurtjes zo goed als weg, soms 5-6 uur, maar wist dat ik de laatste trein trg naar huis zou nemen en dat dat ik een dikke 7 uur de tijd had...

7 uur later was ik eiglijk nog goed aan trippe, maar moest naar huis met de trein!
Dus ben ik naar het station gegaan, daar begon het!
In een gang onder de sporen waren paar mensen, natuurlijk leek het alsof ze allemaal naar mij aant kijke waren en voelde me heel ongemakkelijk, kwam ik opeens een oude chinese vrouw tegen, die nogal op een demon leek :openmouth: (Visuals heb ik niet fel en soms gewoon niet)
Ik dus gewoon door gelopen zonder die mense aandacht te geven wetende dat het gewoon door die trip was..

toen ik aan het gebouwtje aankwam waar ik mijn ticket moest halen vond ik de ingang niet, dus ik heel die gebouw rond gelope en gezocht naar een deur.. beetje in paniek aant raken want dacht dat ik niet binne mocht!!
Uiteindelijk toch die deur gevonde, eindelijk want het was fel beginne regenen!!

Moest ik dan nog kijke hoelaat mijn trein was, wat een dikke probleem was want al die letterkes begonne precies te dansen (nooit meegemaakt!!)
Daarna maar naar de balie gegaan, om mijn ticket te bestellen, maar vond mijn geld natuurlijk niet, dus weer paniek en denken dat weer iedereen naar me zat te kijke.. Ben ik opeens da gebouw buite gelopen!!

Stond ik buite in een gemeente waar ik eigelijk niks of niemand ken, en wist niet wat doen, ben ik gewoon beginne lopen en kwam uiteindelijk bij mijn neef zijn thuis uit, hoe weet ik niet want wist de weg niet, maar was er wel geraakt!!

Gebruik wel regelmatig LSD maar heb nog nooit een bad trip gehad of iets raars gezien, buiten deze ene keer.. Vond het eigelijk wel sjiek (achteraf)

JoekeBouwsema

Belezen gebruiker

Tijdens mijn eerste paddotrip zag ik (met ogen dicht nog wel) een oranje wezen met blauwe stippen, die een paar seconden bleef en weg was toen ik mn ogen weer opendeed. Gek want ik heb verder nooit visuals gehad, op wat golvende oppervlakten na. (op paddo's, truffels of lachgas) :grin:

Gemini

Badass junkie

M'n vriend dood in het gras, uitvallende oogballen en allemaal vliegen die me insloten op het toilet.

Qocaïne

Badass junkie

Niet zozeer mijn ziekste visual, maar wel een heftige die ik gisteren op de 2c-b meemaakte.

Ik was al zo'n 2 à 3 uur vol bezig, toen ik merkte dat ik helemaal uitgeleefd werd.

Ik zag mezelf liggen als een volwaardig, gezond en sterk mens... maar enkele momenten later na het beseffen van de impact die het middel op me had zag ik mezelf 'uithollen'.

Ik zag delen uit mijn lichaam gezogen worden tot ik langzaam een lege huls werd.
Toen ik eenmaal uitgeleefd en uitgehold was, kreeg ik het gevoel weer opgebouwd te worden, doordat er langzaam stijgers om mijn heen gebouwd. Zoals een huis in de bouw of verbouwing ook in de stijgers staat;

Beetje rare gewaardwording, als je beseft dat je inderdaad jezelf aan het uitputten of uitleven bent, en dat je lichaam in de stijgers komt te staan.
Maar ach, mooi om te onthouden! :)

ik zat op een toilet bij 'n vriend thuis in z'on mini toiletkotje en elke keer ik een beetje naar links of naar rechts draaide met mn hoofd zag ik een dikke sumo worstelaar zitten, maar echt super dik, en die zat achter mij en als ik naar hem keek, keek die supervies terug naar mij :tongueout: dat was op de paddo's hihi ik vond het niet echt eng omdat ik wist dat het natuurlijk niet echt was, maar het was toch maar 'n beetje vreemd, ik voelde me niet echt op mn gemak daar op het wc.

Svstoned

Sinterklaas op zijn wit paard boven op een dak van men school toen ik 6 jaar was

RSW zei:
Vorige zaterdag op 30 mg 2C-B met een vriend, op de piek echt lang naar elkaars hoofd zitten staren. Dat veranderde in de meest zieke horrorbeelden die ik ooit gezien heb, hij kreeg een lange groene giftong, vlijmscherpe slagtanden, dikke speknek net kloppende aderen, vierkante kop, rode evile gloeiende ogen. Terwijl ik wist dat ik gewoon onder invloed van psychedelische drugs naar een goeie jongen aan het kijken was. Was hilarisch op dat moment, maar de visuals bleven horror. Dan weer een uitgemergeld schedelhoofd, dan weer een pusblaren overgoten slijmgezicht. Hij zag hetzelfde bij mij trouwens, leuk spul, dat 2C-B, hehe :P

Nog nooit geprobeert als je nuchter bent? Dat lukt zeer makkelijk ik doe dat al sinds kleins af aan om mij bezig te houden met men vrienden als we bijvoorbeeld op een lange bus reis zaten
Gewoon boven de ogen blijven staren dan verandert alles onder het voorhoofd
Meestel zie ik de persoon heel oud worden met een baard en ingeduwde oogkassen :tongueout:

Ik wil ooit ook eens horror dingen zien zoals stukken mensen die in het rond vliegen enzo, ik zie het soms in mijn dromen maar omdat het geen lucid droom is alle fun er eigenlijk al van
Ik jaag altijd mijn maten het stuipen op het lijf als we bijvoorbeeld in het pik donker door het bos lopen, soms maak ik mezelf ook wel onbewust bang want dan krijg ik kippevel maar ik weet me ervan te weerhouden om mijn angst te tonen want ik weet toch nog altijd ver vanachter in mijn koppie dat ik me nergens zorgen moet over maken

underworld

Wijs gebruiker

had eergister wel een ongelovelijk zieke ballon op 2cb+passiebloem:

toen de effecten begonnen te komen, de ballon smolt en krulde om in me mond, toen smolt het helemaal in me mond,het voelde alsof me hele mond vol zat met gesmolten plastic.
toen ik de ballon weghaalde van me mond zat er allemaal gesmolten plastic op me hand dat eraf droop en de computer visualizatie (winamp milkdrop) zag dat gebeuren en lachde me toe, het wezenlijke van mij in de computer wist dat ik mezelf voor de gek aan het houden was. maar het gebeurde echt net echt!
het was in feite een sensotory overload omdat de ballon in me lippen hing, waardoor mijn mind er spelletjes mee ging spelen in de ballon, en het voelde alsof het smolt.
toen daarna besefte ik dat het niet waar was en werd ik even keihard op me plek gezet door de gebeurtenissen in de visualizatie.

endor

Badass junkie

ik had mijn eerste keer lsd genomen.
uteindelijk na zo'n 5 uur trippen , zitten we aan een verlaten station een jointje te roken.
ik kijk naar de grond en zie opgerolde perkamentzegeltjes met een hoekpunt van een dak van een huis erop staan.
ik kijk recht voor mij uit , en hetzelfde hoekpunt van dat huis staan vlak voor mij.
ineens rijdt een trein voorbij. wat n hels kabaal !

de keer dat ik zolpidem pakte zag ik mijn dak van mijn kamer eraf worden gerokken.
ik zag iets vaag binnenkomen. ik vond het eruitzien als een gigantisch hand van god.
daarna herriner ik me niets meer..

greetz. Endor

wave

Belezen gebruiker

met lsd (eerste keer trouwens):
ik stond in een bos, op een hele kleine heuvel vol met aarde en takken.
een paar mensen riepen iets van : het lijkt wel of de grond ademt!
Ik zag het ook, ik stond er zelfs bovenop, en opeens was het alsof er een walvis op de grond lag, helemaal bedekt met modder: het was geen heuvel! het was een walvis! Een slapende!

Gebeurd er zoiets ook niet in een film ofzo?

Chris Pontius

Badass junkie

ik weet nog dat op lsd het gezicht van een vriend van mij heel erg veranderde naar een of ander duister figuur het valt niet eens uit te leggen.

Drientje

DF-koning

wave zei:
met lsd (eerste keer trouwens):
ik stond in een bos, op een hele kleine heuvel vol met aarde en takken.
een paar mensen riepen iets van : het lijkt wel of de grond ademt!
Ik zag het ook, ik stond er zelfs bovenop, en opeens was het alsof er een walvis op de grond lag, helemaal bedekt met modder: het was geen heuvel! het was een walvis! Een slapende!

Gebeurd er zoiets ook niet in een film ofzo?
Star Wars. Jez indeed.

Hislordship

Wijs gebruiker

Mijn aller raarste visual was op Xtc blauw mitsu's ik zag toen letterlijk een locomotief[of hoeje dat ook schrijft] in de bosjes staan... :smoke:

Qocaïne

Badass junkie

Hele gesprekken volgen met iemand, zijn stem horen, zijn lippen zien bewegen... maar uiteindelijk erachterkomen dat we helemaal niet met elkaar staan te praten. :rolleyes:

Iéts te veel MDMA :wink:

Drientje

DF-koning

Ik heb wel eens een hele avond met een gast staan dansen en zoenen en er daarna buiten pas achter komen dat het een neger is! WTF

Ook een beetje te veel MDMA

HetEindeVanAlles

Belezen gebruiker

Clowntjes die op de muur aan het dansen waren
en een verraderlijke kast die steeds dichterbij wilde komen! :grin:

Qocaïne

Badass junkie

Drientje zei:
Ik heb wel eens een hele avond met een gast staan dansen en zoenen en er daarna buiten pas achter komen dat het een neger is! WTF

O M G :mrgreen:

Drientje

DF-koning

Qocaïne zei:
Drientje zei:

Ja en zie er dan maar weer eens vanaf te komen. Hij wou echt mee naar huis. No Way dude. Jij gaat naar je eigen bedje.

Saind

(veel) Truffels en lachgas, in het bos, op een bankje.
Ik keek naar opzij toen de lachgas insloeg, wat ik zag was een vriend die naast me zat op het bankje en een paadje met bomen aan weerszijde. Het was alsof ik in een soort tunnel van fractals werd gezogen met dat typische echo effect van lachgas. Heel raar, nooit geweten dat je zo hard kunt gaan van truffels :hearteyes:

Qocaïne

Badass junkie

Drientje zei:
Qocaïne zei:
Drientje zei:

Ja en zie er dan maar weer eens vanaf te komen. Hij wou echt mee naar huis. No Way dude. Jij gaat naar je eigen bedje.

Neem je um dan niet even gezellig mee? :P

juustinn

Newbie

Na een lading XTC met 7 vrienden zag ik de wolken als ene soort puzzel, ze waren 4 kant en van piepschuim. er waren niet zovel wolken en het was volle maan, us de wolke waren best fel ondanks dat het midden in de nacht was!

ik keek naar die wolken en zag ze door elkaar heen schuiven. en langzaam zag ik achter die wolken de matrix verschijnen, (die groene tekentjes) ik liep zwaar spacend onder de tunnel door naar mijn andere vrienden en ik keek in de lucht, en de wolken waren vierkant. vierkant met een uitgesneden binnenkant, kewet niet precies hoe ik dat zeg. en er waren in de verte een hele bundel van. en ik zag van achter die wolken een vliegend piraten schip op me af komen, steeds maar weer, hij verdween en kwam weer opnieuw.

We wouden naar huis. maar ik was met de fiets, en was me sleutel kwijt... dat was het verrotste moment!. er lag veel hooi in die tunnel (waarom weet ik ook niet) en veel kauwgom. en als een hooi strookje zo op een kaugompje lag, leek het in mijn ogen mijn sleutel! dus een paar keer dacht ik, gevondeee. maar helaas. daarnaast zag ik op dat zoekend moment ook fredjes en muizen, ze bleven stilstaan o de grond, maar ik wou ze oppakken, op eens liepen ze leeg. ze waren zon tijgermatje in een huis, je weet wel.

Ik ging verder me sleutels zoeken, we liepen een fietspad af die we hadden gelopen. met witte strepen op dat fietspad, het leek net alsof al die witte strepen eekhoorns waren die er hetzelfde uitzagen zelfde pozitie hadden en steeds allemaal precies tegelijk met me mee hopte. maar goed, me sleutel had ik niet gevonden. mijn broer was er ook, die droeg me fiets op zijn schouders naar de andere kant van de stad. ik liep al een stuk verderop.het was wat donkerder, want er waren lantaarnpalen die uit waren.maar die lantaarn koppen awren heel groot, en ik zag steeds een helikopter zo groot als die lantaarn kop vliegen om die lantaarn kop heen, (inmiddels was het al zover dat je een heeeel klein beetje licht kon zien aan de lucht) ik zag helemaal in de lucht in de verte duizenden vliegende beesten op me af komen, ik draaide me om, en ik zou toch zweren dat ik er een paar op me jas voelde tikken! ik draaide me om, en ik zag me vrienden + me broer aankomen lopen. het was een klein eindje weg. dus ik zag me broer met een pompwagen lopen met 2 lege pallets erop. ik riep hee, wat moet je nou met die pallets. tot ze zo dichtbij waren dat ik werkelijk zag wat het was. 3 droogkloten en 1 met een fiets op zijn nek. we liepen verder naar huis, en ik zag bij een school om 6 uur in dde ochtend een bus met lichten aan en de achterkleppen open met 3 gasten luidruchtig pratenalsof het dag was! dat was best angstig want ik had het gevoel dat ze agresief waren en dat ze op ons af kwamen.

verder kan ik me nie veel herinnere van de lange wandeltocht naar huis, maar aan het eind kan ik me wel herinnere dat het veel lichter was, we waren in de straat. en ik zag de wolken als gigantische zwanen. heel scherp gebeeld ook. dat was echt het mooiste wat ik ooit heb gezien op dat moment dan:P maar de volgende dag zag ik nog een beetje dinos in de lucht gekke shit,

Dat was mijn verhaal, beetje lappen tekst maar het is het lezen waard!

Drientje

DF-koning

juustinn zei:
Dat was mijn verhaal, beetje lappen tekst maar het is het lezen waard!
Dat maak ik zelf wel uit. Ben denk ik toch een andere mening toegedaan.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter

Vanacht echt te gekke CEV's gehad op 2c-i + mdma mix. Er kwam een soort cartoon film aan me voorbij met allemaal tattoo's. Dus de tattoo's waren de tekenfilm figuren en kwamen aan me voorbij terwijl ze rare dingen deden. :grin:

*Ik zie de lettertjes op het beeldscherm nog steeds wiebelen*

Judas

Wijs gebruiker

Teveel vliegenzwammen gesnoven voor ik ging hardlopen in de polder. Een reusachtig hoofd van onderstaand NOC-lid verscheen aan de horizon en bleef maar schreeuwen dat ik Olympisch kampioen zou worden.

Bovenaan