Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Psychedelisch

2C-B :)
2C-C
2C-D
2C-E
2C-I
2C-P
2C-T-2
San Pedro
TMA-2
DOI
25B-NBOMe
25C-NBOMe
25I-NBOMe

LSA
LSD :hearteyes:
1p-LSD :hearteyes:

Ayahuasca
Changa
Yopo :kots:
Paddo's :hearteyes:
Truffels
AMT
DPT
4-AcO-DMT
4-Pro-DIPT :grin:
4-HO-DIPT :grin:
4-HO-MET
5-MeO-MIPT
5-MeO-DALT
5-MeO-DMT

Dissociatief

DXM
MXE
4-MeO-PCP
Lachgas
Salvia :openmouth:

Stimulerend spul

MDMA :grin:
Amfetamine
Methamfetamine
4-FA :)
MDPV
Cocaïne
Methylfenidaat
a-PVP
MBDB
MPA :(
MDAI
Methcathinone :(
3f-Phenmetrazine
Cafeïne

Opiaten en opioiden

Opium
Tramadol
Oxycodone
Morphine
Fentanyl
Heroïne

Downers

GHB
GBL
Etaqualone
Phenibut :rolleyes:
Alcohol
Alprazolam
Diazepam
Diclazepam :(
Phenazepam :smilingimp:
Nifoxipam
Etizolam
Temazepam
Clonazepam
Oxazepam

Cannabis + overig

Hash
Wiet
Kanna
Nicotine
Kratom

Eigenlijk, las ik het allemaal zo lees (moet eerlijk toegeven dat ik niet alles heb gelezen, want dat is best behoorlijk veel), ben ik eigenlijk een groentje.. :wink:

Nicotine, alcohol, diazepam, oxazepam, codeïne, morfine, wiet/hash, methadon, oxicodon.

Valt dus best wel mee. Alleen dagelijkse nicotine gebruiker.

HoneyC

Belezen gebruiker
Fool zei:
Tekzor668 zei:
Meth fool? Wat is jou bevinding ervan?
Yaizer zei:
Meth :openmouth:

Ben benieuwd wat je er van vond! Hoe heb je het gebruikt?
Yes, vooral gesnoven en aan het einde éénmaal gerookt.

Ik heb echt het gevoel dat methamfetamine een veel krachtigere, doch meer getemde variant van amfetamine is. Je hebt een veel minder nerveuze, doch veel sterkere vlaag energie. Maar het is absoluut niet zenuwachtig of dwingend, ik kan veel makkelijker stil staan dan dat ik met amfetamine had. een feestje van 12 tot 7? Geen enkel probleem om de hele tijd gestimuleerd te blijven. Naderhand was ik ook niet echt slaperig-moe, alleen wat lichamelijk gesloopt.

Ook had ik het gevoel dat ik nog veel nuchterder ben dan dat ik normaal ben met amfetamine, op een soort 'nieuw niveau'. Ik had echt het gevoel alsof ik alles wat er die avond gebeurde onder controle had. Een beetje vergelijkbaar met het king-of-the-world gevoel van cocaïne, maar dan zonder jezelf op een plateau te zetten.
Ook de euforie was veel meer aanwezig, vooral als je het rookte.

De kater is dan wel weer extreem kut tho, eten word echt een veel grotere uitdaging dan normaal. En dingen die je normaal bezighouden vind je dan ook niet meer leuk, ik haalde echt absoluut geen plezier uit het luisteren van muziek, bijvoorbeeld. Je hele lichaam gaat er zelfs zeer van doen, je voelt opeens alle kleine schrammetjes en wondjes die je eerder niet merkte.

Een interessante ervaring, maar niet iets dat ik verantwoord met enige regelmaat zou kunnen gebruiken, denk ik. :)

Wow, klinkt te gek! Hoop overigens dat je het niet meer zult gebruiken, heftige spul :grin:

Fool

Badass junkie
Mwa, ik zou het rustig nog wel eens willen gebruiken hoor. Maar dan op een moment dat ik er weer echt zin in heb (dus niet te vaak), en waarop het verder goed uitkomt.

Zoals ik al zei, regelmatig gebruiken zie ik mijzelf hiermee niet doen. Maar als iemand het toevallig thuis heeft liggen, en we gaan daarna stappen.... :P

Kadaverduif

Newbie
Done:
Wiet, Hasj, Truffels, Salvia, Cocaïne, Speed, XTC, MDMA, Ketamine, Methamfetamine, Crack, GHB.

Addicted:
Cocaïne, Speed, Wiet/Hasj.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
<3 = Favoriet
</3 = Favoriet met aanzienlijke risico's

Psychedelica
1P-LSD <3
AL-LAD <3
LSD <3
LSA (/HBW)

BK-2C-B
2C-B <3
2C-C
2C-D
2C-E <3
2C-I <3
2C-P
DOC <3
Allylescaline

25B-NBOMe </3
25C-NBOMe
25I-NBOMe

Psilocybine (truffels/paddo's) <3
4-AcO-DMT <3
5-MeO-MiPT (Beetje <3 wel)
5-MeO-DALT

GABA downers
Phenibut <3
GHB
Kava
Baicalin
Ethanol

Dissociatieven
Ketamine <3
MXE <3
3-MeO-PCP <3
MXP
O-PCE <3
DCK <3

Stimulanten
2-FMA <3
Amfetamine </3
Dexamfetamine <3
Methiopropamine
DMAA (1,3 dimethylamylamine)
Methylfenidaat (/Ritalin)
Ethylfenidaat <3 functioneel
4F-MPH
4F-EPH
3-FPM <3
Modafinil
Adrafinil
Fluorofinil
3,4-CTMP
Cocaïne
RTI-111

4-FA <3
MDMA
6-APB <3
BK-MDMA (/Methylone)
Kanna

3-MMC
4-FMC
4-MEC

MDPV
A-PVP (/'Flakka')
A-PVT

Benzodiazepines
Clonazolam <3
Clonazepam
Flubromazepam
Flubromazolam
Nifoxipam
Flunitrazolam </3
Etizolam <3
Phenazepam
Diclazepam
Diazepam
Clorazepate

Synthetische cannaboïden
JWH-018
JWH-2200
THJ-018
5F-AKB-48
5F-PB22

Opioïden
Butyryl-Fentanyl
Furanyl-Fentanyl
Codeïne
Tramadol
U-47700
Diacetylmorfine (/heroïne)
Oxycodon
Kratom (Red Thai Maeng Da)

Overige
N2O (/Lachgas)
Cannabis
Sildenafil
Acetyldenafil
Mitrazapine
Tianeptine
Venlafaxine
Piracetam
Aniracetam
Benzocaine
En nog enkele irrelevante middelen zoals theanine, cafeïne, etc.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
1p-lsd minder leuk dan lsd en al-lad Jmths? Interessant, ik denk eraan om ook eens 1p-lsd te gaan proberen. Lsd vind ik geweldig, al-lad vond ik erg tegenvallen. Ben erg benieuwd naar 1p, zeker ook omdat zoveel claimen dat het hetzelfde effect geeft als lsd.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Psychedelibee zei:
Jmths zei:
Hoe was het? Ben er wel nieuwsgierig naar, maar er zijn nog amper ervaringen te vinden online.
Ik heb al wel een slordig rapportje uitgetikt omtrend RTI-111, ik zal even een RTI-111 thread aanmaken en posten in de research chemicals sectie.
maar samengevat, was er niet heel erg over de kop van. Voornaamste probleem is dat het echt belachelijk hard en vervelend in de neus brand. Verder komt het wel heel hard en snel op (5-10min voor vol effect zo'n beetje) net als cocaïne, de effecten voelen verder op zich wel prettig (helder/clean) zolang je de pijn in je neus kan negeren maar in tegenstelling tot cocaïne is er relatief weinig euforie gaande.
Doordat het zo hard op komt had ik ook wel het idee dat het cardiovasculair aardig belastend is, mijn hartslag was op relatief lage dosering al wel aanwezig.

Ik denk niet dat RTI-111 veel faam zal verwerven al moet ik zeggen dat het qua effecten wel het dichtst bij cocaine komt tot nu toe. Andere online reviews over RTI-111 lijken ook niet heel erg enthousiast.

Moet zeggen dat ik het slechts eenmaal een beetje fatsoenlijk getest heb en misschien iets te vroeg voor conclusies maar het lijkt er niet op dat dit een blijvertje is.

Mindless zei:
1p-lsd minder leuk dan lsd en al-lad Jmths?
1P-LSD was naar mijn ervaring vrijwel identiek aan LSD maar deze heeft verder niet zozeer een meerwaarde, dat was de reden dat ik hem niet als favoriet had aangeduid maar wellicht moet ik dit alsnog doen. :)

AL-LAD vind ik qua effecten nog wel anders en vrij uniek vergeleken met LSD, het feit dat deze op hogere doseringen beter verteerbaar is dan LSD geeft deze nog wel extra potentieel. Een favoriet om soortgelijke reden waarom 2C-B een favoriet is, intenser en chaotischer betekend voor mij niet perse dat een psychedelica meer wenselijk is.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Jmths zei:
1P-LSD was naar mijn ervaring vrijwel identiek aan LSD maar deze heeft verder niet zozeer een meerwaarde, dat was de reden dat ik hem niet als favoriet had aangeduid maar wellicht moet ik dit alsnog doen. :)
Goed om te horen, lsd kan ik de laatste tijd moeilijk aan komen (niet zeg maar).

AL-LAD vind ik qua effecten nog wel anders en vrij uniek vergeleken met LSD, het feit dat deze op hogere doseringen beter verteerbaar is dan LSD geeft deze nog wel extra potentieel. Een favoriet om soortgelijke reden waarom 2C-B een favoriet is, intenser en chaotischer betekend voor mij niet perse dat een psychedelica meer wenselijk is.
Al-lad leek helemaal niet op lsd vond ik. Wel super intense en complexe visuals (i.c.m. wiet), maar het liet me verder allemaal nogal koud. Heel afstandelijke trip gehad, bijna het tegenovergestelde van lsd (maar volgens mij had ik dit al eens eerder gezegd...).

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Al-lad leek helemaal niet op lsd vond ik. Wel super intense en complexe visuals (i.c.m. wiet), maar het liet me verder allemaal nogal koud. Heel afstandelijke trip gehad, bijna het tegenovergestelde van lsd (maar volgens mij had ik dit al eens eerder gezegd...).
Er waren natuurlijk aardig wat gelijkenissen met LSD aangezien het eveneens een lysergamide is maar ik ben het met je eens dat het zeker duidelijke verschillen heeft met LSD i.t.t. 1P-LSD naar mijn ervaring. De visuals van AL-LAD waren voor mij ook heel indrukwekkend, zeker een van de meest interessante die ik ooit heb gehad.

Afstandelijk was het helemaal niet voor mij, hele mooie open en betekenisvolle gesprekken gehad onder invloed van AL-LAD met meerdere mensen, ook die ik minder goed kende.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Caffeïne
Nicotine
Alcohol
Wiet / Hasj
Kanna
Lachgas
Truffels
Xtc
Mdma kristallen
Coke
Pep
2c-b
Ghb
4-fa
Oxycodon
+Lorazepam
Diazepam
Oxazepam
Bromazepam
Mythylfenidaat
Ketamine
n,n dmt
s-ketamine

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Stimulerend
Amfetamine
Cocaïne
Caffeïne
Nicotine
3-MMC
4-MEC
4-MMC
4-FA

Entactogeen
MDMA
MDA
MDEA
Methylone

Psychedelisch
Paddo's
Truffels
2C-B
2C-E
4-ACO-DMT
+ LSD

Dissociatief
Ketamine

Cannabinoïde
Spacecake
Hasj
Wiet

Opiaat
Codeïne
Tramadol

Sedatief
Alcohol
Absint
GHB
Poppers
Diazepam
Lormetazepam
Etizolam
Trazodone

Smartshop (kruiden)
Guarana
Kattenkruid
Happycaps

Dit lijstje word niet veel langer meer. LSD was de langverwachte aanvuller. DMT kan er nog bij komende jaren.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Hoe vond je lsd?
Ben zelf nu ook een datum aan het prikken er voor, gaat alleen lastig ivm tijdsduur.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Yaizer zei:
Hoe vond je lsd?
Ben zelf nu ook een datum aan het prikken er voor, gaat alleen lastig ivm tijdsduur.

Meer stimulerend dan ik zelf gedacht had. Werkt lekker lang hou daar zeker rekening mee. 12 uur vrijhouden voor de trip en nog es 12 uur voor herstel/slaap/tot rust komen. Heel wonderbaarlijk spul. Topervaring en dat zal je wrs wel nog lezen in een report :wink:.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Caffeïne
Nicotine
Alcohol
Wiet / Hasj
Kanna
Lachgas
Truffels
Xtc
Mdma kristallen
Coke
Pep
2c-b
Ghb
4-fa
Oxycodon
Oxycontin
Oxynorm
Lorazepam
Diazepam
Oxazepam
Bromazepam
Mythylfenidaat
Ketamine
n,n dmt
s-ketamine
+ Salvia

Nog te doen:
lsd
changa
2c-e / 2c-i / 2c-p

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Nootropics
Modafinil
Adrafinil
Fladrafinil
Noopept

Stimulerend
Amfetamine
3-FA
Mephedrone
Dexamfetamine
Ethylfenidaat
+2-FMA
4-FA
2-FA
Methylfenidaat
Cocaïne
3-MMC
Ephedra
Ephedrine
Synefrine
MDPV
2-AI
Methiopropamine
3-FPM
Caffeïne
Coca thee
Ethcathinone
Yohimbe
Nicotine

Entactogeen
MDMA
MDA
6-APB
Methylone
+Ethylone
MDAI

Psychedelisch
DMT
Changa (DMT + Harmaline)
LSD
Paddo's
Truffels
2C-B
AL-LAD
Hawaiian baby woodrose (LSA)
5-MeO-MiPT
DOC
2C-C
2C-D
5-MeO-DALT
4-AcO-DALT

Dissociatief
Ketamine
Methoxetamine
Lachgas
Salvia Divinorum
DXM
Deschloorketamine
+2F-Ketamine
3-MeO-PCP
Methoxmetamine

Cannabinoïde
Hasj olie (BHO, CO2, Rosin)
Spacecake
Hasj
Wiet
5F-AKB48

Opioïde
Opium
Morfine
Fentanyl
U-47700
Oxycodon
Codeïne
O-Desmethyltramadol
Tramadol
Kratom

Sedatief
Temazepam
Diazepam
Flubromazepam
Etaqualon
Clonazepam
GHB
Zolpidem
Alcohol
Etizolam
Diclazepam
Clonazolam
Flubromazolam
Flunitrazepam
Nifoxipam
Pyrazolam
Metizolam
Flunitrazolam
Alprazolam
Phenibut
Deschlooretizolam
Kava
Ether
Poppers
Doxylamine

Antidepressivum
Kanna

Smartshop overig
Guarana
Kola
Paan (Betel blad + Areca noot)
Sida cordifolia
Droom kruid
Blauwe Lotus
Kattenkruid
Valeriaan
Wild Dagga
Maconha Brava
Passiebloem

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Jezus psychedelibee! Die lijst van jou is echt bizar, en hij blijft maar langer worden he...

Wist niet eens dat er zo veel drugs zijn :wave:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
MusicIsLife zei:
Jezus psychedelibee! Die lijst van jou is echt bizar, en hij blijft maar langer worden he...

Ja klopt, hij zal ook nog wel langer worden. Met name bij psychedelica heb ik nog veel op mijn to do lijst staan, van de rest heb ik inmiddels bijna alles wat ik wilde wel geprobeerd.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Psychedelibee zei:
MusicIsLife zei:

Ja klopt, hij zal ook nog wel langer worden. Met name bij psychedelica heb ik nog veel op mijn to do lijst staan, van de rest heb ik inmiddels bijna alles wat ik wilde wel geprobeerd.

Ik vraag me altijd alleen af hoe je in godsnaam aan zoveel shit kan komen XD

MusicIsLife

Wijs gebruiker
oortjes zei:
Psychedelibee zei:
MusicIsLife zei:

Ik vraag me altijd alleen af hoe je in godsnaam aan zoveel shit kan komen XD

Dat ook ja, maar daar mag je het helaas niet over hebben op dit mooie forum

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Amfetamine
Cocaïne
Caffeïne
Nicotine
3-MMC
4-MEC
4-MMC
4-FA

Entactogeen
MDMA
MDA
MDEA
Methylone

Psychedelisch
Paddo's
Truffels
2C-B
2C-E
4-ACO-DMT
LSD

Dissociatief
Ketamine

Cannabinoïde
Spacecake
Hasj
Wiet

Opiaat
Codeïne
Tramadol

Sedatief
Alcohol
Absint
GHB
Poppers
Diazepam
Lormetazepam
Etizolam
Trazodone
+ Remergon

Smartshop (kruiden)
Guarana
Kattenkruid
Happycaps

jam

Bewuste gebruiker
Toevallig nog een idee welke happycaps je geprobeerd hebt?
En kan je uit zo'n hele lijst nog steeds je absolute favoriet halen Tekzor?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
jam zei:
Toevallig nog een idee welke happycaps je geprobeerd hebt?
En kan je uit zo'n hele lijst nog steeds je absolute favoriet halen Tekzor?

Trip E, kwam ik enkel wat slomer van en Dance E voelde ik me net als veel te veel koffie.

LSD & MDMA zijn favorieten!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Verstandig. En sowieso valt er denk ik al enorm veel te ontdekken met lsd alleen.

En voor wanneer het er dan van komt een tip: neem in verhouding veel lsd en weinig mdma. Tijdens mijn (enige) poging had ik te weinig lsd genomen en domineerde de mdma even helemaal. Helaas dus geen geslaagde poging. Ik had volgens mij een halve zegel van al zwakke lsd en een halfje van een sterke xtc pil (zo'n 100mg had ik binnen denk ik). Een hele zegel of meer was vast beter geweest. Tenminste dat denk ik. Er was namelijk niet echt een synergie. Ik wil het ook nog eens over doen.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Ook is Happy Caps gedaan, weet niet of ik dit écht kan mee rekenen maarja :)

Yaizer zei:
Caffeïne
Nicotine
Alcohol
Wiet / Hasj
Kanna
Lachgas
Truffels
Xtc
Mdma kristallen
Coke
Pep
2c-b
Ghb
4-fa
Oxycodon
Oxycontin
Oxynorm
Lorazepam
Diazepam
Oxazepam
Bromazepam
Mythylfenidaat
Ketamine
n,n dmt
s-ketamine
Happy Caps
+ Salvia

Nog te doen:
lsd
changa
2c-e / 2c-i / 2c-p

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Mindless zei:
Verstandig. En sowieso valt er denk ik al enorm veel te ontdekken met lsd alleen.

En voor wanneer het er dan van komt een tip: neem in verhouding veel lsd en weinig mdma. Tijdens mijn (enige) poging had ik te weinig lsd genomen en domineerde de mdma even helemaal. Helaas dus geen geslaagde poging. Ik had volgens mij een halve zegel van al zwakke lsd en een halfje van een sterke xtc pil (zo'n 100mg had ik binnen denk ik). Een hele zegel of meer was vast beter geweest. Tenminste dat denk ik. Er was namelijk niet echt een synergie. Ik wil het ook nog eens over doen.

In de toekomst wil ik mijn dosissen zeker niet meer boven de 100mg MDMA leggen. Wat zou een ideale dosis LSD zijn om daaraan toe te voegen (in microgrammen). Daarom wil ik LSD dus goed verkennen om de synergie te bereiken van beide stofjes :-P

Yaizer zei:
Ook is Happy Caps gedaan, weet niet of ik dit écht kan mee rekenen maarja :)

Wat vond jij van happy caps en Salvia?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nou, met lsd heb ik nooit echt geweten hoeveel er exact op mijn zegels zat. Maar als ik af ga op mijn ald-52 (wat praktisch lsd is) zegels van 100 microgram, dan denk ik dat 1 tot 1,5 zegel voldoende moet zijn, maar dat is pure inschatting.

Larocca1971

Belezen gebruiker
Tripreporter
Vermits ik nieuw ben, kort even voorstellen, 45j., vrouw, 18jaar ervaring. De laatste tijd wat aan het experimenteren met voor mij nieuwe stoffen, omdat ik de komende tijd wat vrije tijd heb. Zodoende ook hier terecht gekomen. Daar ik al veel gelezen heb, wil ik ook zelf iets bijdragen de komende tijd. Groetjes, Larrocca1971

Ooit gebruikt al:
LSD, 4FA, XTC, MDMA, 2C-B, 2C-T-2, 2C-T-7,
S-Ketamine, Cocaïne, Amphetamine, Cannabis, Hasj, Kratom, Salvia, Truffels

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Larocca1971 zei:
Vermits ik nieuw ben, kort even voorstellen, 45j., vrouw, 18jaar ervaring. De laatste tijd wat aan het experimenteren met voor mij nieuwe stoffen, omdat ik de komende tijd wat vrije tijd heb. Zodoende ook hier terecht gekomen. Daar ik al veel gelezen heb, wil ik ook zelf iets bijdragen de komende tijd. Groetjes, Larrocca1971

Ooit gebruikt al:

Leuk! Welkom!

Yaizer

Bewuste gebruiker
Larocca1971 zei:

Ooit gebruikt al:

Hee welkom op het forum!

Leuk dat je meerdere 2c-x varianten hebt geprobeerd. Welke van de 3 die je hebt uigeprobeerd bevalt je het meest?

Zelf nog alleen 2c-b uitgeprobeerd, ik ga binnenkort één of twee andere varianten uitproberen.

Larocca1971

Belezen gebruiker
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
Leuk! Welkom!

Hey, thx, altijd leuk welkom geheten te worden. :)

Yaizer zei:
Hee welkom op het forum!

Leuk dat je meerdere 2c-x varianten hebt geprobeerd. Welke van de 3 die je hebt uigeprobeerd bevalt je het meest?

Zelf nog alleen 2c-b uitgeprobeerd, ik ga binnenkort één of twee andere varianten uitproberen.

Thx :). Ik vond 2c-t-2 zalig. Ook 2c-t-7, maar gebruikte ik minder. De mooiste ervaringen op gehad en de sterkste trips. Werd toen verkocht per 2 tabletjes. 2c-t-2 komt zéér laat op, soms pas na meer dan twee uur. Maar eens bezig is het een rollercoaster die moeilijk te stoppen is en zeer lang blijft komen. Ben begonnen met 1, na tijdje af en toe twee. Na een hele tijd heb ik bewust eens drie genomen na een XTC van 200mg. Sterke visualisaties toen. Ook de eerste keer dat ik mezelf zag zitten in de auto, ook in de zetel, en in bed lag ik ook naast mezelf. Ik vroeg me de hele tijd af wat die persoon allemaal aan het doen was. Ook opende mijn lichaam zich en kreeg ik extra armen en handen en zo. Wel leuk, want was voor mij een openbaring.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Caffeïne
Nicotine
Alcohol
Wiet / Hasj
Kanna
Lachgas
Truffels
Xtc
Mdma kristallen
Coke