Vind ik ook :P, vandaar dat er ook nog een hoop bij zal komen.MusicIsLife zei:Vind jou lijstje wel een beetje karig pyschedelibee
Best leuk spul, ik had een wat sterker serotine gevoel verwacht maar er zat zeker wel een heel licht roze randje overheen.Fool zei:Wat vond je van Mephedrone?![]()
Was de eerste keer inderdaad. Mephedrone werkt ook sterk op je serotonine in, maar tegelijk ook sterk op dopamine. Gevolg is een drug die ik qua effect meer op amfetamine vond lijken, maar dan met een licht roze randje zeg maar. Het mist wel echt dat entactogene wat MDMA heeft verder.Mindless zei:Ah, dat was dus de eerste keer meow meow.
Begrijp ik het nou goed en put mephedrone je serotonine voorraad niet uit maar kan het je toch een mdma achtig gevoel geven?
In hoeverre mephedrone nou echt mijn serotonine pauze in de weg staat weet ik eigenlijk niet, adhv de werking is het me niet helemaal duidelijk of het nou ook echt serotonine zo uitput als bijvoorbeeld MDMA dat doet. Blijft ingewikkeld allemaal, pharmacologie.Mindless zei:Dus toch. Vind je het dan ook jammer dat je je serotonine 'moment' hiermee gebruikt hebt?
En ben je trouwens ook nog eens van plan om 6-apb te proberen?
ZERO- zei:Ik vind jullie lange lijsten echt irritant. Daarom kom ik nooit in dit topic eigenlijk...
Moet jij zeggen Fool :P. Maar het is zeker geen wedstrijd en dat zou het ook nooit moeten zijn.Fool zei:Bee z'n schuld, hij maakt er een wedstrijd van!
Hahaha grapjas! Je hebt me wel zover gekregen dat ik echt even ging checken of ik dat echt geschreven had, kon het me niet voorstellen, maar toch kijken :PFool zei:
Goed idee ZERO-ZERO- zei:Is het dan niet handiger per persoon de hele lijst 1 keer per pagina te posten? Dus als er een nieuwe pagina komt kan je hem weer een keer helemaal posten en tussendoor alleen toevoegingen met enkel de nieuwe drug erin. Dat maakt het mss wat overzichtelijker. :P
Doel bereikt!Psychedelibee zei:Hahaha grapjas! Je hebt me wel zover gekregen dat ik echt even ging checken of ik dat echt geschreven had, kon het me niet voorstellen, maar toch kijken :P
Gefeliciteerd jongenFool zei:Doel bereikt!Psychedelibee zei:Hahaha grapjas! Je hebt me wel zover gekregen dat ik echt even ging checken of ik dat echt geschreven had, kon het me niet voorstellen, maar toch kijken :P![]()
Bedoel je dat letterlijk als het om drugs gaat en zo ja, waarom zou je dat willen?Psychedelibee zei:ik leef een beetje onder het motto dat je alles in een keer in het leven geprobeerd moet hebben.
Er zijn uiteraard voor alles wel grenzen, maar het meeste zou ik wel eens willen proberen. Als ik ergens aan kan komen zal ik het ook snel wel eens proberen. Maar het is niet perse een doel opzich ofzo.SirErick zei:Bedoel je dat letterlijk als het om drugs gaat en zo ja, waarom zou je dat willen?Psychedelibee zei:ik leef een beetje onder het motto dat je alles in een keer in het leven geprobeerd moet hebben.
Ik neem aan dat je op de metoxmetamine doelt? Het was wel grappig, maar niet bijzonder. Het komt in ieder geval niet in de buurt van zijn grote broer methoxetamine.MeejheM zei:leuk?
Dat zou het wel heel onverzichtelijk maken, dan krijgen we geen vermelding als een moderator iets toevoegd, maar wel als wij dat zouden doen. (Omdat voor ons de edit-functie maar een beperkte tijd beschikbaar is.)MeejheM zei:leuk?
btw, er is een editfunctie he, wil je er wat over vertellen toevallig?
+2ci en coke.ZERO- zei:In chronologische volgorde: alcohol, nicotine, wiet, hasj, poppers, xtc/mdma, lachgas, speed, kratom, herbal xtc, 6apb, 2cb, truffels, 4fa, lsd, methylfenidaat, ghb.
ZERO- zei:+2ci en coke.ZERO- zei:In chronologische volgorde: alcohol, nicotine, wiet, hasj, poppers, xtc/mdma, lachgas, speed, kratom, herbal xtc, 6apb, 2cb, truffels, 4fa, lsd, methylfenidaat, ghb.