Fool zei:Hoe was MDA?![]()
Nembutal/ Pentobarbitol , niet mee rommelen zelf is oude stempel. Een ld50 heb je niet als je 10x teveel benzo's neemt. Wel bij barbiraturen, dan kans te ontwaken op IC kijk uit en ga niet over de 500mg heen! 50 tot 150mg zou al voldoende zijn indien er geen (cross) tolerantie is.Fool zei:Ah oke duidelijk, en welk van beiden is recreatief het leukst, of heb je daar nog geen goed beeld op?
Tekzor668 zei:Fool zei:Hoe was MDA?![]()
te gek voor woorden maar dat kan ook aan de 120mg MDMA kristallen gelegen hadden die ik ervoor op had.
Meer waus en spacy, op het einde van de piek ging alles aan het springen in de ruimte met kleur auras en beeldveranderingen, heel heftig.Wat een oogtrillingen, weinig voorgehad, sindsdien niet meer voorbij zien komen dat goddelijke spul.

Haha ja, Barbs is oppassen geblazen, was voornamelijk benieuwd.Tijdloos zei:Nembutal/ Pentobarbitol , niet mee rommelen zelf is oude stempel. Een ld50 heb je niet als je 10x teveel benzo's neemt. Wel bij barbituraten, dan kans te ontwaken op IC kijk uit en ga niet over de 500mg heen! 50 tot 150mg zou al voldoende zijn indien er geen (cross) tolerantie is.Fool zei:Ah oke duidelijk, en welk van beiden is recreatief het leukst, of heb je daar nog geen goed beeld op?
![]()
Klinkt vet! Inderdaad onverkrijgbaar als fuck, maarja. :PTekzor668 zei:Fool zei:Hoe was MDA?![]()
te gek voor woorden maar dat kan ook aan de 120mg MDMA kristallen gelegen hadden die ik ervoor op had.
Meer waus en spacy, op het einde van de piek ging alles aan het springen in de ruimte met kleur auras en beeldveranderingen, heel heftig.Wat een oogtrillingen, weinig voorgehad, sindsdien niet meer voorbij zien komen dat goddelijke spul.

Mocht ik het ooit nog eens tegenkomen sla ik er zeker wat van in ja.dubbel0seven zei:MDA is best lastig verkrijgbaar. Wanneer je het tegenkomt beter gelijk een voorraadje inslaan.
Het is best wel heftig spul. Ik heb een tijdje terug eens 350mg gedropt. Vrij heftige ervaring![]()
![]()
Fool zei:MDA schijnt ietswat minder potent dan MDMA te zijn, maar vooral om de echt 'bijzondere' visuele effecten op te wekken moet je wat hoger doseren. Is wel een feestje in je hoofd, dan. :P

Fool zei:MDA schijnt ietswat minder potent dan MDMA te zijn, maar vooral om de echt 'bijzondere' visuele effecten op te wekken moet je wat hoger doseren. Is wel een feestje in je hoofd, dan. :P
dubbel0seven zei:Meer kleuren, visuals, bewegingen etc. Persoonlijk vindt ik het geen middel om op feesten te gebruiken. Iets te heftig daarvoor. :P
Tekzor668 zei:dubbel0seven zei:Meer kleuren, visuals, bewegingen etc. Persoonlijk vindt ik het geen middel om op feesten te gebruiken. Iets te heftig daarvoor. :P
Dat vind ik net het leuke aan MDA, iets wat je niet vind bij enkel MDMA. En ik raad het ook aan voor thuissetting.
Er ontbreken wel wat classics bij fool inderdaad. Niet te verkrijgen?Tekzor668 zei:Opmerkelijke lijst Fool, 3 keer overlezen, waarom nog geen ketamine als ik vragen mag?
Die TOR-sites waren laatst weer in het nieuws, zou daar mee oppassen. Alhoewel gebruikers vast niet heel interessant voor ze zijn.Fool zei:Ja, I know. Binnenkort maar eens een maat vragen die een degelijk contactje had. Vind de TOR-sites een beetje érg prijzig voor een grammetje ketamine. :P
Dit is wel echt een drugsforum trouwens, "Fool, je gebruikt niet genoeg drugs!"
![]()
Fool zei:Vind MXE+pep wel chill
Psychedelibee zei:Die TOR-sites waren laatst weer in het nieuws, zou daar mee oppassen. Alhoewel gebruikers vast niet heel interessant voor ze zijn.
Fool zei:Oh, mij is net verteld dat sosa+ketamine een gigantisch goede combinatie moest zijn, als mxe+pep 'woeh' was, dan was sosa+ketamine 'woeeeeh'. Of het een goed idee is durf ik dan weer niet te zeggen. :P
Tekzor668 zei:Fool zei:Oh, mij is net verteld dat sosa+ketamine een gigantisch goede combinatie moest zijn, als mxe+pep 'woeh' was, dan was sosa+ketamine 'woeeeeh'. Of het een goed idee is durf ik dan weer niet te zeggen. :P
Lol mijn ervaring was brak, misselijk, volledig gedissorienteerd, kon niets meer plaatsen zo'n 6 a 8 uur lang :-P
Mja, sommige mensen vinden dat gedissorienteerde wel leuk. Maar het klinkt eerder alsof je iets anders dan ketamine gehad hebt en ook nog eens flink teveel. Soort van een ketamine-hoeveelheid MXE. xDTekzor668 zei:Fool zei:Oh, mij is net verteld dat sosa+ketamine een gigantisch goede combinatie moest zijn, als mxe+pep 'woeh' was, dan was sosa+ketamine 'woeeeeh'. Of het een goed idee is durf ik dan weer niet te zeggen. :P
Lol mijn ervaring was brak, misselijk, volledig gedissorienteerd, kon niets meer plaatsen zo'n 6 a 8 uur lang :-P

Fool zei:Mja, sommige mensen vinden dat gedissorienteerde wel leuk.
Reportje fool? Ben erg benieuwd naar de effecten van de NBOMe serie, aangezien er nog maar weinig ervaringen mee zijn. Wat voor dosis heb je genomen? Hoe lang duurde het? Waren er lichamelijke bijwerkingen? Hoe waren de visuele effecten? Hoe was het mentale aspect? Kun je het vergelijken met 2C-C of een andere psychedelica?Fool zei:Wat een heerlijk stofje!