Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Fool

Badass junkie
Ah oke duidelijk, en welk van beiden is recreatief het leukst, of heb je daar nog geen goed beeld op?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Nicotine
Alcohol
Marihuana
Hash
Speed
XTC/MDMA
MDA
MDEA
Cocaine
Ketamine
truffels
Paddos
GHB

* 2c.. 4f... LSD DMT MiauwMiauw op verlanglijst, moest ik nog wat anders voorbij zien komen, you never know

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Fool zei:

:hearteyes: te gek voor woorden maar dat kan ook aan de 120mg MDMA kristallen gelegen hadden die ik ervoor op had.
Meer waus en spacy, op het einde van de piek ging alles aan het springen in de ruimte met kleur auras en beeldveranderingen, heel heftig.Wat een oogtrillingen, weinig voorgehad, sindsdien niet meer voorbij zien komen dat goddelijke spul.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Fool zei:
Ah oke duidelijk, en welk van beiden is recreatief het leukst, of heb je daar nog geen goed beeld op?
Nembutal/ Pentobarbitol , niet mee rommelen zelf is oude stempel. Een ld50 heb je niet als je 10x teveel benzo's neemt. Wel bij barbiraturen, dan kans te ontwaken op IC kijk uit en ga niet over de 500mg heen! 50 tot 150mg zou al voldoende zijn indien er geen (cross) tolerantie is.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Tekzor668 zei:
Fool zei:

:hearteyes: te gek voor woorden maar dat kan ook aan de 120mg MDMA kristallen gelegen hadden die ik ervoor op had.
Meer waus en spacy, op het einde van de piek ging alles aan het springen in de ruimte met kleur auras en beeldveranderingen, heel heftig.Wat een oogtrillingen, weinig voorgehad, sindsdien niet meer voorbij zien komen dat goddelijke spul.

Je maakt me nu toch wel heeeeeel erg nieuwsgierig... Hoop dat ik dat toch nog eens een keer langs zie komen :rolleyes:

Fool

Badass junkie
Tijdloos zei:
Fool zei:
Nembutal/ Pentobarbitol , niet mee rommelen zelf is oude stempel. Een ld50 heb je niet als je 10x teveel benzo's neemt. Wel bij barbituraten, dan kans te ontwaken op IC kijk uit en ga niet over de 500mg heen! 50 tot 150mg zou al voldoende zijn indien er geen (cross) tolerantie is.

:)
Haha ja, Barbs is oppassen geblazen, was voornamelijk benieuwd. :)

Tekzor668 zei:
Fool zei:

Klinkt vet! Inderdaad onverkrijgbaar als fuck, maarja. :P

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
MDA is best lastig verkrijgbaar. Wanneer je het tegenkomt beter gelijk een voorraadje inslaan.

Het is best wel heftig spul. Ik heb een tijdje terug eens 350mg gedropt. Vrij heftige ervaring :openmouth: :smoke:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
dubbel0seven zei:
MDA is best lastig verkrijgbaar. Wanneer je het tegenkomt beter gelijk een voorraadje inslaan.

Het is best wel heftig spul. Ik heb een tijdje terug eens 350mg gedropt. Vrij heftige ervaring :openmouth: :smoke:
Mocht ik het ooit nog eens tegenkomen sla ik er zeker wat van in ja.

350 mg is ook behoorlijk veel toch? Als ik me niet vergis ontlopen de doseringen die van mdma niet heel veel.

Fool

Badass junkie
MDA schijnt ietswat minder potent dan MDMA te zijn, maar vooral om de echt 'bijzondere' visuele effecten op te wekken moet je wat hoger doseren. Is wel een feestje in je hoofd, dan. :P

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Heb het zelf verder nooit meer zien voorbij komen behalve die ene keer zo'n 150mg. Zou er idd voorraadje van opslaan als ik het nog es tegenkom

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Fool zei:
MDA schijnt ietswat minder potent dan MDMA te zijn, maar vooral om de echt 'bijzondere' visuele effecten op te wekken moet je wat hoger doseren. Is wel een feestje in je hoofd, dan. :P

Ik vond bij 150mg dat die visuele aspecten al aardige in de buurt kwamen maar zoals ik zei, de 120mg mdma zal er ook wel wat aan gedaan hebben, die 2 in combinatie in een bijna gelijke hoeveelheid, dat geeft vonken af tot in de visuals :openmouth: :rock:

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Fool zei:

Klopt dat het minder potent is dan MDMA. Voor een goed effect moet je ook iets hoger doseren dan MDMA. Na het slikken van 175mg MDA voelde ik weinig effect....destijds 175mg extra gedoseerd. Was niet helemaal de bedoeling, idee was om en extra 75mg te doseren, maar ik heb toen de verkeerde capsule ingenomen. En per ongeluk 175mg ipv 75mg ingenomen.

Effect was echt heftig. Ik ben best wat gewend met MDMA. Maar 350mg MDA was vele malen heftiger dan mijn MDMA ervaringen. Maar echt trippen is het nooit geworden. Meer kleuren, visuals, bewegingen etc. Persoonlijk vindt ik het geen middel om op feesten te gebruiken. Iets te heftig daarvoor. :P

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
dubbel0seven zei:
Meer kleuren, visuals, bewegingen etc. Persoonlijk vindt ik het geen middel om op feesten te gebruiken. Iets te heftig daarvoor. :P

Dat vind ik net het leuke aan MDA, iets wat je niet vind bij enkel MDMA. En ik raad het ook aan voor thuissetting.

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Tekzor668 zei:
dubbel0seven zei:
Meer kleuren, visuals, bewegingen etc. Persoonlijk vindt ik het geen middel om op feesten te gebruiken. Iets te heftig daarvoor. :P

Dat vind ik net het leuke aan MDA, iets wat je niet vind bij enkel MDMA. En ik raad het ook aan voor thuissetting.

Ik kan de kleuren, bewegingen en visuals erg waarderen. Maar ik mis de energie en het sociale wat MDMA wel geeft. Gebaseerd op mijn ervaring vindt ik het minder geschikt voor evenementen.

Destijds had ik goede rollende techno opstaan. Maar ik heb geen moment gedanst. Wel lange tijd met mijn ogen dicht zitten spacen. En wanneer ik mijn ogen opende had ik veel visuals, kleuren en bewegende beelden. Maar totaal geen mood om te bewegen of te socializen. Grotendeels van de avond/nacht heb ik met mijn ogen dicht zitten spacen. En wanneer ik mij ogen open had dan spacede ik erg hard en bewoog ik mij bijna niet. Erg wazig dus.

350mg is waarschijnlijk een iets te hoge dosering. Want tijdens mijn trip heb ik mij nogal vreemd gedragen. Het was iets te heftig! Ik weet nog dat ik mijn ogen opende en ik op de bank een soort van handstand aan het uitvoeren was. Vervolgens ontwaakte ik al liggend op de keukentafel??? Om later die nacht al liggend onder de bank te ontwaken???? Geen idee wat ik aan het doen was :tearsofjoy: :rolleyes: :wink: :smoke:

De MDA werkte ook erg lang na. Mijn laatste dosering was Zaterdag avond omstreeks 21:00. Maar Zondag avond kon ik nog steeds geen oog dicht doen. Wel had ik de hele dag last van warme golven van prikkels. Maar dat wakker blijven was echt drama....nog erger dan wanneer ik pep op had. En ook de kater/dip was flink heftiger dan die van MDMA.

anonieme

Experimenterende gebruiker
Uhm ff denken.

Paar keer jointjes gerookt
1x zelf gevonden paddo's in thee gedaan en toen gaan slapen ,,, heb heerlijk geslapen en gedroomd, dat is alles dat ik herinner..
Ritalin / methylfenidaad - iedere dag als medicijn & 1x als drug
Nootmuskaat (afrader, 2 bollen ofzo + half potje vermalen in warme melk.. geen effect)

Tabak & alcohol als dat meetelt..

Ik dacht k doe er een kleurtje bij

Fool

Badass junkie
Stimulerend
Cafeïne
Nicotine
Ethylfenidaat
Cocaïne
Amfetamine

Verdovend
Alcohol
Wiet
Hasj
Spacecake
AH-7921
Fentanyl
Kratom
Tramadol
Brotizolam (Lendormin)
+Deschloro-etizolam
Diclazepam
Etizolam
Flubromazepam
Pyrazolam

Empathogeen
MDMA
6-APB

Psychedelica
Truffels
5-MeO-DALT
5-MeO-MiPT
2C-C
2C-D

Dissociatief
Lachgas
Salvia divinorum
Diphenidine
Methoxphenidine
Methoxetamine
3-MeO-PCP

Niet héél sterk, maar wel een lekker warm gevoel van binnen. Gewone etizolam vindt ik persoonlijk beter, maar opzich is dit niet verkeerd :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Volgens mij is er sowieso een keta droogte al een tijdje. 2 jaar geleden kon ik nog de mooiste kristallen krijgen en nu geven ze me elke keer methoxetamine die kut dealers.

Fool

Badass junkie
Ja, I know. Binnenkort maar eens een maat vragen die een degelijk contactje had. Vind de TOR-sites een beetje érg prijzig voor een grammetje ketamine. :P

Dit is wel echt een drugsforum trouwens, "Fool, je gebruikt niet genoeg drugs! :angry: " :grin:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ja 2jaar geleden ging de keta inderdaad goed, momenteel zie ik het niet meer voorbijkomen.

1 x geprobeerd na een grammetje coke, doe dat nooit mensen :-P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Keta combineren vind ik zelf eigenlijk zonde, alhoewel vast niet iedereen daar zo over denkt. Gewoon een dikke lijn en dan into oblivion...

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Ja, I know. Binnenkort maar eens een maat vragen die een degelijk contactje had. Vind de TOR-sites een beetje érg prijzig voor een grammetje ketamine. :P

Dit is wel echt een drugsforum trouwens, "Fool, je gebruikt niet genoeg drugs! :angry: " :grin:
Die TOR-sites waren laatst weer in het nieuws, zou daar mee oppassen. Alhoewel gebruikers vast niet heel interessant voor ze zijn.

Fool

Badass junkie
Vind MXE+pep wel chill, maar zou ketamine niet gaan verpesten met coca, nee. :P

Mja, gebruikers worden in Nederland niet vervolgt, dus ik maak me daar niet zo druk om. Het is ook nog relatief best wel anoniem, iig veiliger dan bij een sketchy dealer wat bestellen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Fool zei:
Vind MXE+pep wel chill

Hier nog een, fijne combi!

Psychedelibee zei:
Die TOR-sites waren laatst weer in het nieuws, zou daar mee oppassen. Alhoewel gebruikers vast niet heel interessant voor ze zijn.

Daar hoef je je in NL niet druk om te maken :)

Ketaschaarste lijkt hier wel redelijk voorbij, al zie ik nu regelmatig de beruchte staafjes voorbij komen. Laatste paar keren dat ik keta kocht was het ook niet zo sterk. Lijkt er dus op dat R-keta momenteel ineens de overhand neemt hier (randstad).

Fool

Badass junkie
Oh, mij is net verteld dat sosa+ketamine een gigantisch goede combinatie moest zijn, als mxe+pep 'woeh' was, dan was sosa+ketamine 'woeeeeh'. Of het een goed idee is durf ik dan weer niet te zeggen. :P

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Fool zei:
Oh, mij is net verteld dat sosa+ketamine een gigantisch goede combinatie moest zijn, als mxe+pep 'woeh' was, dan was sosa+ketamine 'woeeeeh'. Of het een goed idee is durf ik dan weer niet te zeggen. :P

Lol mijn ervaring was brak, misselijk, volledig gedissorienteerd, kon niets meer plaatsen zo'n 6 a 8 uur lang :-P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Tekzor668 zei:
Fool zei:

Lol mijn ervaring was brak, misselijk, volledig gedissorienteerd, kon niets meer plaatsen zo'n 6 a 8 uur lang :-P

6 a 8 uur lang gedesoriënteerd? Klinkt meer als MXE dan als ketamine...

Fool

Badass junkie
Tekzor668 zei:
Fool zei:

Mja, sommige mensen vinden dat gedissorienteerde wel leuk. Maar het klinkt eerder alsof je iets anders dan ketamine gehad hebt en ook nog eens flink teveel. Soort van een ketamine-hoeveelheid MXE. xD

SSRIMeisje

Newbie
Cocaïne
Amfetamine
MDMA
XTC
2CB
Ketamine
Wiet
Hasj
Paddo's
Salvia
Lachgas
4FMP
GHB

En dingen die ik niet voor de drug factor heb gedaan; Cafeine, Nicotine, Oxazepam, Zaldiar, Sertraline, Alcohol, Concerta, Ritalin.

En nu is het afgelopen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Het was de begin tijd van dat goedje, had het nog nooit gedaan en was bitter weinig trouwens, maar genoeg voor een fucked up nachtje :grin:

Achteraf hebben ze mij het afgeraden nog te mengen met sosa, heb dan maar keta de deur gewezen :-P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Fool zei:
Mja, sommige mensen vinden dat gedissorienteerde wel leuk.

Juist dat gedesoriënteerde en het gedissocieerde is hetgeen wat het voor mij leuk maakt. De verwarring, de chaos, de slappe humor en het slingeren :wink:

transformated

Badass junkie
Cafeine
Nicotine
Alcohol
XTC
Weed
Speed
Lormetazepam
Flunitrazepam
Speed
Oxycontin
Zaldiar
Serenase (Lorazepam)
Quetiapin Sandoz
Rush liquid incense (poppers)

straatmadelief

Belezen gebruiker
Per hoofdstuk chronologisch geplaatst
Ik denk dat ik niets vergeten ben, maar weet t niet zeker

Cannabinoïde
Wiet
Hasj
Spacecake
Hasj olie

Entactogeen
MDMA

Psychedelisch
Paddo's
Truffels
2cb
DMT

Stimulerend
Caffeïne
Nicotine
Ephedra
Cocaïne
Amfetamine
Dexamfetamine
Ritalin

Sedatief
Alcohol
Lijm
Poppers
GHB

Opiaat
Codeïne/promethazine combinatie
Heroïne

Benzo's
Diazepam
Temazepam
Lorazepam
Oxazepam
Lormetazepam

Dissociatief
Lachgas
Ketamine

Fool

Badass junkie
Stimulerend
Cafeïne
Nicotine
Ethylfenidaat
Cocaïne
Amfetamine

Verdovend
Alcohol
Wiet
Hasj
Spacecake
AH-7921
Fentanyl
Kratom
Tramadol
Brotizolam (Lendormin)
Deschloro-etizolam
Diclazepam
Etizolam
Flubromazepam
Pyrazolam

Empathogeen
MDMA
6-APB

Psychedelica
Truffels
5-MeO-DALT
5-MeO-MiPT
2C-C
2C-D
+25C-NBOMe

Dissociatief
Lachgas
Salvia divinorum
Diphenidine
Methoxphenidine
Methoxetamine
3-MeO-PCP

Wat een heerlijk stofje! :hearteyes:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Wat een heerlijk stofje!
Reportje fool? Ben erg benieuwd naar de effecten van de NBOMe serie, aangezien er nog maar weinig ervaringen mee zijn. Wat voor dosis heb je genomen? Hoe lang duurde het? Waren er lichamelijke bijwerkingen? Hoe waren de visuele effecten? Hoe was het mentale aspect? Kun je het vergelijken met 2C-C of een andere psychedelica?

Fool

Badass junkie
Of ik er een heel report van ga schrijven weet ik nog niet, maar ik kan wel antwoorden op je vragen geven! :)

Ik heb één blotter van 600ug genomen, de coming-up duurde zo'n 45 minuutjes en het plateau zo'n 2.5-3 uurtjes. De na-effecten waren sowieso erg lang aanwezig en waren ook absoluut niet onaangenaam, toen ik ging slapen(8 uur na inname) zag ik nog steeds aardig wat patronen en vervormingen.

Één maat van mij moest overgeven tijdens de coming-up, maar nadat het er éénmaal uit is en we eens stukje gewandeld hadden had hij nergens meer last van. Tijdens de coming-up voelde ik mij ook een beetje nerveus en trillerig, als ik niet wist hoe ik me moest gedragen. Een stukje wandelen loste dat ook aardig op en ik heb er de rest van de trip geen last meer van gehad. :) Ik had de hele trip een lekkere energiek gevoel, maar het was niet vervelend als ik ergens bleef zitten. En dan te bedenken dat ik aan het begin van de avond al moeite had om mijn ogen open te houden. :P Kou kon ik voor mijn gevoel 'uitschakelen', door er gewoon geen last van te hebben.

Ik was aardig verrast over de visuele effecten, deze waren toch deels anders dan andere tripmiddelen die ik gehad had. Er waren geen ademende muren en dergelijke, maar ik zag in bomen en dergelijke allemaal gezichten. Zag tot een halve meter van de grond af allemaal 'slierten' en/of wazige 'objecten'. De sterrenhemel bestond uit een lichtshow alsof het al oudjaarsavond(^2) was! :)

Het mentale aspect was erg wisselend, een groot deel van de tijd was het echt grinniken als een kind van 12. Daarintegen waren er ook momenten waarop je naast elkaar op een bankje naar de sterrenhemel loopt te kijken en een beetje te filosoferen over vanalles. Ik was aan het lopen, praten en tegelijk dacht ik zelf ook nog over andere dingen na. Ik merkte wel degelijk dat je, net als bij truffels, veel meer parallelle gedachtestromen had. Ook was ik daardoor wat vager en had ik meer moeite om zinnen te formuleren, terwijl het dus in mijn gedachten zo duidelijk was. Gelukkig hadden met trippartners vaak een beetje dezelfde gedachtes en snapten ze wat ik probeerde duidelijk te maken! :)

Ik vond het absoluut niet te vergelijken met 2C-C, alhoewel ik daar misschien ook te weinig van gepakt voor zou kunnen hebben. Met truffels is het 'iets' meer vergelijkbaar, maar ik vond de aard van de visuale effecten anders en het was veel minder geforceerd filosoferen/nadenken. Al met al kwam deze stof wel wat 'kinderlijker' over dan truffels. :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Klinkt erg interessant! Alhoewel diepgaande tripmiddelen vaak meer opleveren op persoonlijk vlak is het ook wel leuk om een alternatief te hebben die lekker speels is en toch ook erg visueel.

Ik heb zelf 3 NBOMes thuis liggen, 25B, 25C en 25I. Moet zeggen dat ze erg laag op mijn to do lijstje stonden ivm het feit dat er nog weinig over bekend was. Maar na dit te lezen moet ik ze misschien toch maar wat eerder gaan proberen.

Bovenaan