Wat vind je de beste drugs combinatie?

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
YawningMan zei:
DamienDope zei:
DXM, MDMA, SSRI's en MAOi's. :openmouth:
Ja, laten we voor een serotonine syndroom gaan!

Duh...

OT:
Gister XTC met mephedrone gecombineerd. Voor dat ik de pil ophad wat meph op, laatste beetje was 1,5 uur voordat ik m innam. Daarna nog wat meph op toen de pil begon uit te werken. Wel lekker hoor.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wiet + Methadon + Gamen/Krachttrainen = dopamine rush waar heroine niets bij is is vergeleken....

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Alcohol+THC+mdma+GHB+DMT+lachgas.

Lastige hier is om de GHB er goed hard in te zetten zonder uit te gaan. Dit gaat gemakkelijker met speed, maar dat verziekt je visuals van de DMT grotendeels.
Van de mdma moet je zoveel binnen zien te krijgen dat je net begint te hallicuneren....
Lachgas direct doen nadat je je DMT pijp niet meer herkent. Een grote hijs is genoeg.
Let wel op, in je belevenis kun je uren lang in de trip blijven hangen, ook al duurt het in het echt maar een paar minuten.
Achteraf heb je gevoel dat je hersenen vloeibaar uit je oor lopen als je je hoofd scheef houdt......Als je blij ben met je leven en gezondheid doe je dit dus niet te vaak :mrgreen:
Salvia erbij is trouwens niet fijn. Die kracht die aan je trekt is absoluut niet fijn als je eigenlijk niet meer weet waar je bent en wat je overkomt.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
d1g1tal1s zei:
Alcohol+THC+mdma+GHB+DMT+lachgas.
Dat je na zo'n combinatie nog in leven bent. Ik dacht laatst dat mijn hart het al begeven had na een halve liter energydrink.

walnootje

Belezen gebruiker
Voor mij gewoon XTC met amfetamine en een blowtje toe! :wink:

Alleen niet te veel pep, want A het overheerst bij mij al gauw en B volgens mij is deze combo ook niet goed voor je hart...

harry123

Bewuste gebruiker
Hmm houd eigenlijk niet zo van combi's maar dan ga ik toch voor alcohol+coke/speed of xtc en lachgas

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Ik vond pep + XTC toch altijd een lekkere combinatie, al is het echt verschrikkelijk slecht voor je hersenen. Eerst wat speed om de nodige energie eruit te beuken, daarna lekker freaken op pillen en vervolgens je vaagheid wegsnuiven. :)

Bobsacamano

Badass junkie
:P nice haha

Ik ben wel benieuwd naar de combi van pep en ket iemand daar ervaring mee?

leipebaviaan zei:
Ik vond pep + XTC toch altijd een lekkere combinatie, al is het echt verschrikkelijk slecht voor je hersenen. Eerst wat speed om de nodige energie eruit te beuken, daarna lekker freaken op pillen en vervolgens je vaagheid wegsnuiven. :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
bobsacamano zei:

leipebaviaan zei:

Ja hier! Best wel chill :P

MusicIsLife

Wijs gebruiker
SmartieAndMe zei:
bobsacamano zei:

leipebaviaan zei:

Ja hier! Best wel chill :P

Hier ook! Maar ik werd ontzettend misselijk. Was wel een redelijk hoge dosis pep wat ik toen had gehad, en aangezien ik altijd misselijk wordt als pep begint uit te werken denk ik dat dat de oorzaak was.

Het effect dat het had vond ik wel grappig maar kon er door de misselijkheid niet echt van genieten

Anderemaan

Wijs gebruiker
Vind persoonlijk MDMA + Ketamine echt by far de lekkerste combi die ik heb gedaan. Hoe kunnen stoffen zo goed samenwerken. (Wel hele kleine puntjes ket, maar wel weer veel).

De mensen die alcohol + wiet zeggen snap ik niet... dat is het meest botsende dat je maar kan nemen naar mijn mening. Ben dan ook niet zo'n drank fan.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Vind persoonlijk MDMA + Ketamine echt by far de lekkerste combi die ik heb gedaan. Hoe kunnen stoffen zo goed samenwerken. (Wel hele kleine puntjes ket, maar wel weer veel).

De mensen die alcohol + wiet zeggen snap ik niet... dat is het meest botsende dat je maar kan nemen naar mijn mening. Ben dan ook niet zo'n drank fan.
Ja M met keta is wel echt zeer lekker inderdaad. Ik wist niet wat me overkwam de eerste keer met deze combi. Ergens wel blij dat ik er nu achter kom en niet in mijn tienerjaren. Nu ben ik namelijk een bewuste gebruiker, toen niet :wink:

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ja M met keta is wel echt zeer lekker inderdaad. Ik wist niet wat me overkwam de eerste keer met deze combi. Ergens wel blij dat ik er nu achter kom en niet in mijn tienerjaren. Nu ben ik namelijk een bewuste gebruiker, toen niet :wink:
Hahaha! Snap ik... shit, dat gaat fout..! Nee hoor, vind MDMA een van de minste drugs en doe het niet zo vaak. Vind de dip net zo kut als ik de piek leuk vind, dus hou meer van drugs zonder kater als psychedelica, of andere hallucugenen.

psycel

Belezen gebruiker
Tripreporter
MDMA met ketamine is tot zo ver de beste combinatie die ik geprobeerd heb. Lekker dansen op de wolken! Wel oppassen dat je niet te veel neemt :tongueout:.

LSD+MDMA (candyflip) staat nog op mijn to-do lijst. Het schijnt een hemelse combinatie te zijn.

Lysergine

Bewuste gebruiker
Phenibut combineert goed met stimulanten zoals amfetamine.
Benzodiazepines gaan ook een goede synergie aan met stimulanten.

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Vind persoonlijk MDMA + Ketamine echt by far de lekkerste combi die ik heb gedaan. Hoe kunnen stoffen zo goed samenwerken.
Ja M met keta is wel echt zeer lekker inderdaad. Ik wist niet wat me overkwam de eerste keer met deze combi.
MDMA met ketamine is tot zo ver de beste combinatie die ik geprobeerd heb. Lekker dansen op de wolken!
Toch maar eens proberen dan. Iemand ervaring met 6-APB + keta toevallig?

Bovenaan