Wat te doen tijdens 1P-LSD

scoobybono

Belezen gebruiker
Ik ga volgende week voor het eerst 1P-LSD gebruiken samen met een vriend. Zijn ouders zijn een week weg dus we hebben heel het huis voor ons zelf. Wij zijn van plan om 100mcg te gebruiken per persoon en rond 11:00 te beginnen. Wij hebben beide ervaring met truffels en 2cb.

Wat zijn fijne dingen om te doen tijdens de trip? Ik ben nog opzoek naar een goede playlist om naar te luisteren en eventueel films om naar te kijken.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik ga volgende week voor het eerst 1P-LSD gebruiken samen met een vriend. Zijn ouders zijn een week weg dus we hebben heel het huis voor ons zelf. Wij zijn van plan om 100mcg te gebruiken per persoon en rond 11:00 te beginnen. Wij hebben beide ervaring met truffels en 2cb.

Wat zijn fijne dingen om te doen tijdens de trip? Ik ben nog opzoek naar een goede playlist om naar te luisteren en eventueel films om naar te kijken.
Met lsd vind ik het persoonlijk nogal lastig om heel de tijd stil te liggen zoals bv met paddo´s.
Met lsd merk ik dat bv fietsen of gaan wandelen enorm leuk en speciaal is, hangt ervanaf waar natuurlijk.
Iets creatiefs doen als bv schilderen of prutsen aan de topjes van een syntheziser is ook heel leuk.
Of gewoon simpelweg dansen en bewegen op muziek is ook leuk om te doen.
Voor mij is het niet echt een drug om heel de tijd je ogen te sluiten en te liggen (trippen).
Maar met 1p-lsd heb ik alleen ervaring vanaf 150mcg dus ik weet niet hoe 100mcg voelt.

Films kijken onder lsd heb ik geen ervaring mee. Wat muziek betreft grijp ik vaak naar psychedelische muziek als shpongle, goa trance , ozric tentacles,...
Das ieder z´n persoonlijke smaak natuurlijk...

XMR

Wijs gebruiker

Dingen plannen is opzich niet echt nodig, vaak kom je tijdens je trip iets tegen waarvan je denkt "oh dit is echt leuk" en dan spendeer je veel tijd hypergefocust op datgene, vaak in een soort loop (misschien minder op deze dosering, maar op hogere komt dat zeker voor).

Verder is het zoals @mandragora al zegt inderdaad leuk om even een stuk te gaan wandelen of te gaan fietsen. Je krijgt namelijk nogal veel energie van LSD.

Muziek luisten is wel echt echt een must-do! Zorg dat je een goede geluidsinstallatie of koptelefoon hebt, dit verrijkt de ervaring enorm.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker

En hoe is de trip uiteindelijk bevallen?

Druggie86

Newbie
Vooral aan de voorgeschreven dosis houden. Het kan even duren voor het inklapt. Veel zachte dingen om te knuffelen en dekens voor warmte want je gaat er wel van zweten. Je temperatuur regulatie gaat er een beetje aan. Rond lopen kan een hele ervaring opzich zijn. En vooral genieten. Laat het over je heen komen. Heb de eerste keer een ego dood mogen ervaren en dat was een van de mooiste ervaringen ooit. Zo vrij, zo onbeschreven. Goeie psytrance kan de ervaring wel een stuk hoger trekken. En kleurige lichten. Kan zowiezo dit album aanraden als producer van😊

Geniet en goede reis alvast....

Door

Experimenterende gebruiker
Ik plan de 24e mijn eerste LSD trip. Heb er een tijd geleden wat op gemicrodosed, een keer toen een dubbele dosis gedaan, die ik toen best voelde. Ik ben wel een ervaren tripper, maar toch wel benieuwd naar deze. Mijn intentie is om te gaan schilderen als ik aan dit spul ben, altijd kijken of zoiets dan lukt, haha. Maar heel benieuwd!

Metalcored00d

Bewuste gebruiker
Films kijken onder lsd heb ik geen ervaring mee.
Ik wel, er is echt een heel subgenre aan films die imo uitermate geschikt zijn voor LSD.

Ik denk aan de trilogie van The Matrix, V for Vendetta, Lucy, Mr. Nobody, Enter The Void, The Holy Mountains, Samsara, Baraka, Avatar, Speed Racer, Cloud Atlas, Alice in wonderland Johnny Depp trilogie, Fear and Loathing in Las Vegas, Terry Gilliam's Trilogy of Imagination, Pink Floyd The Wall, Scott Pilgrim vs The World, Waking Life, A Scanner Darkly, Pleasantville, Becoming John Malcovich, Wes Anderson films, ... En dan studio Ghibli of Akira of Ghost in the Shell of Neon Genesis Evangelion etc etc binnen anime. Eye candy!

Deadwing

Wijs gebruiker
Ik plan de 24e mijn eerste LSD trip. Heb er een tijd geleden wat op gemicrodosed, een keer toen een dubbele dosis gedaan, die ik toen best voelde. Ik ben wel een ervaren tripper, maar toch wel benieuwd naar deze. Mijn intentie is om te gaan schilderen als ik aan dit spul ben, altijd kijken of zoiets dan lukt, haha. Maar heel benieuwd!
Ik heb dit jaar in mei mijn tweede lsd trip gehad. Beide trips waren bijzonder maar ook wel heftig. Vooral de laatste in mei. Het voelde als een ego dood. Het was een 1p- Lsd zegel van 150 ug. Dat was misschien toch net iets te veel.

Veel plezier en succes met je trip!

Door

Ik heb 2 van die zegels gekregen onlangs. Zijn ze standaard in ug of zijn er verschillende in omloop? Degene van wie ik t kreeg zei dat een genoeg was. Hoe lang op de tong ook alweer? (of eronder, of was dat een hart tablet, haha)

Nathaniel

Wijs gebruiker
De meest gangbaar verkrijgbare zijn 100 of 150. Dat is nogal een verschil. Als degene van wie je ze kreeg ze zelf heeft aangeschaft bij een vendor zou die je exact kunnen zeggen hoeveel ug ze zijn.

Mits die vendor betrouwbaar is....

Iemand thee bij z'n speculaasjes?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
De meest gangbaar verkrijgbare zijn 100 of 150. Dat is nogal een verschil. Als degene van wie je ze kreeg ze zelf heeft aangeschaft bij een vendor zou die je exact kunnen zeggen hoeveel ug ze zijn.

Mits die vendor betrouwbaar is....

Iemand thee bij z'n speculaasjes?
Ligt toch aan de bron, heb laatst 2 vergeleken met 2x 150ug 1cP-LSD. De andere 2 deden bijna niets en zouden 100ug zijn volgens een straatdealer. Zou een test kidje kopen (smartshop) daarmee kan je aan de kleur toch zien hoe puur ze zijn?

Door

Ik vertrouw degene van wie ik het kreeg, heeft goeie connecties maar spreek m niet meer voor mijn trip dus kan t niet goed navragen. Ik ga dit keer voor 1, hogere dosis: great, en anders ga ik zijn met precies hoe het is. Ff praktisch: hoe lang moet je zo'n ding op je tong laten smelten?

Deadwing

Wijs gebruiker
Ff praktisch: hoe lang moet je zo'n ding op je tong laten smelten?
Denk niet dat een bepaalde tijd hiervoor aangeraden wordt. Ik liet het ongeveer een kwartier tot twintig minuten smelten volgens mij. Neem er zeker de tijd voor een maximaal effect.

• Like
Waarderingen: XMR

ljuv

DF-koningin
Ik vertrouw degene van wie ik het kreeg, heeft goeie connecties maar spreek m niet meer voor mijn trip dus kan t niet goed navragen. Ik ga dit keer voor 1, hogere dosis: great, en anders ga ik zijn met precies hoe het is. Ff praktisch: hoe lang moet je zo'n ding op je tong laten smelten?
Op een gegeven moment pleurtie gewoon zo erg uit elkaar dat je wel moet slikken. Je kan m overigens ook gewoon doorslikken, dan is je come up alleen langer. Dus hoe langer je m vasthoudt hoe chiller!

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ligt toch aan de bron, heb laatst 2 vergeleken met 2x 150ug 1cP-LSD. De andere 2 deden bijna niets en zouden 100ug zijn volgens een straatdealer. Zou een test kidje kopen (smartshop) daarmee kan je aan de kleur toch zien hoe puur ze zijn?
Volgens mij kun je met die testkits vooral testen of het inderdaad (1cp) lsd is. Het kwantificeren (hoeveel ug er op je zegel zit) lukt daar niet mee. Heb je echt een lab voor nodig en is ook best kostbaar. Doen ze helaas bij de officiële testcentra ook niet meer…

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Volgens mij kun je met die testkits vooral testen of het inderdaad (1cp) lsd is. Het kwantificeren (hoeveel ug er op je zegel zit) lukt daar niet mee. Heb je echt een lab voor nodig en is ook best kostbaar. Doen ze helaas bij de officiële testcentra ook niet meer…
Jup weet ik was er eerste persoon die LSD liet testen bij 1 punt jaren terug en kreeg daarna netjes de dosering erbij. Was voor de liquid LSD-25 ideaal dat op lege blotters deed ik 1 druppel en leverde ze in wat totaal van 1 druppel was.

Mis dat wel en is in mijn ogen ook stukje harm reduction verlies. Aangezien het nu schommelt tussen 30ug en 200ug..

Door

Op een gegeven moment pleurtie gewoon zo erg uit elkaar dat je wel moet slikken. Je kan m overigens ook gewoon doorslikken, dan is je come up alleen langer. Dus hoe langer je m vasthoudt hoe chiller!
Tis helemaal goed gegaan, vertrouwde de persoon van wie ik m had, vertrouwde mn systeem en het was een intense maar mooie ervaring! Vond het aan het begin wel gek dat ik niets proefde, maar toen begon ik de eerste effecten al te merken. Mooie thema's weer, tof om echt bewust crea te goed doen op de reis - dit lukte en voel dat het best wel es dieper iets geinitieerd heeft, en heel veel gelachen, was een heerlijk kerstfeestje op mezelf, haha :wink: Kat was trouwe tripsitter. Pas na een paar uur keek ie me aan van: whats up with you?

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Ohja wat ik ook wel eens doe tijdens een trip. Een mooie 4k hike video opzoeken op YT. Lekker "in de natuur" terwijl je onder een warm dekentje ligt.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
1 Maak je eigen playlists. Dat zijn namelijk de beste!
Snap ik, maar zo eentje maken vereist wel een soort van kennis die een DJ heeft.
Als ik een playlist probeer te maken, is het gewon een serie nummers die ik op een moment leuk heb gevonden. Daar een geheel van maken met een eigen verhaal, is voor mij een brug te ver. Om die reden laat ik Spotify hun gang gaan met tenenkrommende resultaten. De DJ-sets die ik leuk vind zijn nooit lang genoeg (of bij een date: ze sluiten niet aan bij de smaak van de ander - dat is dan "terug naar start en je ontvangt geen salaris".

Over "the flow" beh (🔁!) ik geen ongerustheid, alleen bekijk ik die soms van een andere kant. De beste killer voor een trip of date is natuurlijk een agenda die in steen gebeiteld is.

Bovenaan