wat nog meer?

*Shi*

Newbie
je kan ook van andere dingen als drugs in space komen zoals het snuiven v nootmuskaat bijvoorbeeld.. maar wat kan je bijvoorbeeld nog meer gebruiken waarvan je (een beetje)gat spacen wat geen egte drugs is??

matthijs

Badass junkie
Jah, dat kan ja. :openmouth:
Maar wat je ook kan doen is nitrous oxide bussen kopen bij de blokker (dit is om slagroomsputien mee te vullen :grin:) en die nitrous met een apparaatje (dat deel weet ik ook niet precies) in een ballon spuiten en dan die lucht inademen. Adem een paar keer in en uit in de ballon :smoke:
(ga nooit aan de bus zelf zuigen want dan kunnen je longen bevriezen)

Mac...

Badass junkie
Ja bijna goed mathijs, je zegt het alleen een beetje moeilijk.
Het is zo dat je bij (niet alle) de blokker van die spuitbussen en patronen kunt krijgen voor slagroom te spuiten. Je koopt gewoon zo'n bus en een zakje met patronen dan stop je een patroon in een patronenhouder en vul je gewoon door het mondstuk een ballon. In de patronen zit idd nitrous oxide oftewel lachgas. Je moet wel niet terug in de balon uitblazen, omdat je dan het lachgas verdund en de werking minder goed is. Verder is het wel leuk, maar best prijzig, je kunt ze goedkoper bij de sligro of zo halen.

Nootmuskaat schijnt overigens niet zo gezond te zijn heb ik me laten vertellen, maar als iemand er ervaring mee heeft hoor ik dat graag.

Esje

Newbie
Ik heb er ervaring mee! Ik weet nu inderdaad dat het erg ongezond is. Ik heb het een aantal jaren geleden gebruikt. Toen was er niet zoveel over bekend. Weet iemand misschien wat er precies zo schadelijk aan is? En kan het blijvende schade hebben aangericht in je lichaam? Ik heb trouwens nergens last van hoor! Maar tijdens die ''trip'' wel, haha als jullie vragen hebben, kom maar op! :mrgreen:

shakes

Belezen gebruiker
Esje zei:
Ik heb er ervaring mee! Ik weet nu inderdaad dat het erg ongezond is. Ik heb het een aantal jaren geleden gebruikt. Toen was er niet zoveel over bekend. Weet iemand misschien wat er precies zo schadelijk aan is? En kan het blijvende schade hebben aangericht in je lichaam? Ik heb trouwens nergens last van hoor! Maar tijdens die ''trip'' wel, haha als jullie vragen hebben, kom maar op! :mrgreen:

Wat voor gevoel krijg je dan? Waarmee is het te vergelijke?

Edit: Laat maar, heb het al gelezen in een ander topic :)

Esje

Newbie
Eén ding:

Eet nooit meer dan 10 gram (2 noten).
Ik heb toen 40 gram (8 noten) gegeten, een aantal jaren geleden. Er was toen nog weinig bekend over nootmuskaat. Ik had op een site verkeerde info gevonden.
Nou, dat wil je echt NIET meemaken, hahaha :rolleyes:

spacekonijn

Badass junkie
heel snel scheel kijken en weer normaal dit heel lang achter elkaar doen,
daarna rondjes draaien en het eerste proces na de rondjes weer herhalen.

madness garantueed

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Esje zei:
Eén ding:

Eet nooit meer dan 10 gram (2 noten).
Ik heb toen 40 gram (8 noten) gegeten, een aantal jaren geleden. Er was toen nog weinig bekend over nootmuskaat. Ik had op een site verkeerde info gevonden.
Nou, dat wil je echt NIET meemaken, hahaha :rolleyes:

Hmm ..
Naar wat ik heb gelezen (er was trouwens weinig over te vinden vind ik .. en ja ik heb gegoogled) was dat het (levens)gevaarlijk is/kan zijn..

Dus 8 noten niet mee willen maken .. wat ik heb gelezen zou je na 8 al de pijp uit kunnen zijn, en zo niet is "dat wil je niet mee maken" zeer zacht uitgedrukt.. daar komt bij ik weet niet hoe jij ooit 8 noten weg heb willen werken maar ik had al moeite met (tot poeder geraspt) ongeveer 2/5e van een noot das behoorlijk veel vind ik..

Maja ik beweer niet dat je liegt maar het lijkt mij onwaarschijnlijk

A

Anonymous

Gast
Ik heb ong. een jaar geleden ook nootmuskaat geprobeert, ik had 4 noten verkruimelt en in een bak ijs gedaan, het kokhalzen bij het innemen gaat hierdoor weg. In het begin ging ik om de stomste dingetjes lachen, wat later in vermoeidheid en slecht zicht veranderde, Geen fijn gevoel ofzo.

Esje

Newbie
Haha, kan me voorstellen dat het onwaarschijnlijk klinkt. En het had inderdaad heel verkeerd kunnen aflopen met die 8 noten, dat weet ik nu, maar ik was me toen van geen kwaad bewust...
Ik heb er zeker een uur over gedaan om die 8 noten weg te krijgen, en 't heeft me heeel veel moeite gekost :P Trouwens, ik kan nu geen nootmuskaat meer zien. Heb 't een tijdje later nog eens geprobeerd (met 1 noot), maar kreeg geen hap meer door m'n keel...

:wave:

lieky speedfreaky

Experimenterende gebruiker
ik hoef dat rommel niet doe mij maar het chemische spul en ja wat er bij hoort dan en wat niet chemisch is maar gewoon ja je weet wel pfff ben er nog nie helemaal bij :flushed: :sunglasses:

BillyBilo

Badass junkie
Esje zei:
Haha, kan me voorstellen dat het onwaarschijnlijk klinkt. En het had inderdaad heel verkeerd kunnen aflopen met die 8 noten, dat weet ik nu, maar ik was me toen van geen kwaad bewust...
Ik heb er zeker een uur over gedaan om die 8 noten weg te krijgen, en 't heeft me heeel veel moeite gekost :P Trouwens, ik kan nu geen nootmuskaat meer zien. Heb 't een tijdje later nog eens geprobeerd (met 1 noot), maar kreeg geen hap meer door m'n keel...

:wave:

ik heb ook wel eens nootmuskaat gedaan maar heb niet echt getript ofzo, sterker nog, ik zat echt van gadverdamme de moeite niet waard, misselijk werd ik er een beetje van. en slaperig, dus ben maar gaan slapen om 12 uur op de zaterdag nacht -_-

Bovenaan