wat mis ik???

labradoor

Belezen gebruiker
zeker weten.
ik heb bewondering ervoor,vooral na zoon lange tijd.
die eeuwige trek en zucht als je het zwaar heb is niet makkelijk te veranderen.
je lichaam schreewt erom maar je wil het niet=verdomd moeilijk na zoon tijd.
ik vind het knap en sterk in ieder geval.

Marster

Experimenterende gebruiker
labradoor zei:
zeker weten.
ik heb bewondering ervoor,vooral na zoon lange tijd.
die eeuwige trek en zucht als je het zwaar heb is niet makkelijk te veranderen.
je lichaam schreewt erom maar je wil het niet=verdomd moeilijk na zoon tijd.
ik vind het knap en sterk in ieder geval.

bedankt , maar je ziet het goed idd.

Het is strijd , heus niet elke dag hoor , maar af en toe weet ik niet waar ik het zoeken moet.

Maaaaaaaaaaaaaaaaar ik gebruik niet , en puntje bij paaltje vind ik dat het fijnst.

r@r@

Wijs gebruiker
Hoi Mars,

Leuk om weer wat van je te horen!

Om op je topic terug te komen: weet je al wat je mist(e) en weet je al of de reden van dat gemis de oorzaak van je terugvallen is?

Ik vind het in elk geval een moeilijke vraag, zou zelf niet eens weten of ik daar antwoord op kan geven :wink:

Lieve groet,
R@ :wave:

Marster

Oi R@R@

Joh ik weet het ook niet, nu heb ik onder hand alles wat m'n hartje begeert.........maar wat gebeurt ik kan af en toe geen lucht meer krijgen .....wordt teveel ......druk mensen aan het werk houden.....zelf de verstandige meneer uithangen.......ppppppfffffffff ze moesten eens weten heb 25 jaar aan de smack gezeten .

Maar ik merk wel dat als ik net als laatste keer een keer struikel , ik ook weer snel opsta en dat dat optsaan steeds beter lukt.
Dadelijk sta ik over een paar jaar hopelijk weer op een punt dat ik zeg;...verrek ik alweer 3 jaar niet meer gebruikt ( hoop ik wel tenminste , ik wil zo graag)

met jou alles oke lieverd???

Lieve groet terug mars,

labradoor

Belezen gebruiker
stijgende lijn dus naar je doel om clean te blijven en daar moet je naar kijken.
met kleine stapjes kom je er ook en je bent al zo ver.zolang je maar opstaat als je struikelt.het is nou eenmaal een lange weg met vele valkuilen.

Beanhead

Badass junkie
Niet dat ik er ook maar iets van weet maar een oudere vriend van men broer (ook zo rond jouw leeftijd...) heeft indertijd zijn verslaving een beetje gekickt door een jointje te roken als de cravings te erg werden. Misschien dat dit ook bij jou kan baten?

Ik wens je verder nog heel veel sterkte en geluk toe :)

Marster

labradoor zei:
stijgende lijn dus naar je doel om clean te blijven en daar moet je naar kijken.
met kleine stapjes kom je er ook en je bent al zo ver.zolang je maar opstaat als je struikelt.het is nou eenmaal een lange weg met vele valkuilen.

oi,

yep dat is het zeker , maaaaaaaaaaaaaaaar we gaan gewoon door.

wat is jou ding wat betreft drugs , als ik vragen mag?

grtz mars

Bovenaan