Wat luister je nu?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dat heb ik in andere topics, maak je geen zorgen pop.

OT:

Blood on the rocks
Blood on the streets
Blood in the sky
Blood on the sheets

:rock:

tomz0r

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Dat heb ik in andere topics, maak je geen zorgen pop.

OT:

Blood on the rocks
Blood on the streets
Blood in the sky
Blood on the sheets

:rock:

Al die langharigen die nooit praatten luisterden dat op mijn oude school altijd. Die verstopten zich altijd onder de trap en als de les begon zag je ze lopen met hun zwartgeverfd haar en buttons van AC/DC en metallica en Slayer op hun enorme zwarte rugzak. :sunglasses:

Dopezilla

Badass junkie

Het is lang geleden dat ik nog Nine Inch Nails heb beluisterd. Godver, wat blijft dat toch een heerlijke muziek. Ik krijg zin om m'n bass te fixen en die heerlijke bassloopjes mee te gaan pingelen. :grin:

seth zei:
Tuff babylon is echt het beste nummer van dat album
Eén van de betere nummers ja. Maar het hele album is al vrij geniaal. Ik vind het lastig een favoriet op te noemen. :rolleyes:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
tomz0r zei:
Al die langharigen die nooit praatten luisterden dat op mijn oude school altijd. Die verstopten zich altijd onder de trap en als de les begon zag je ze lopen met hun zwartgeverfd haar en buttons van AC/DC en metallica en Slayer op hun enorme zwarte rugzak. :sunglasses:
Wil je daar soms iets mee zeggen, bromz0r?

tomz0r

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
tomz0r zei:
Wil je daar soms iets mee zeggen, bromz0r?

Van iedereen op dit forum heb ik wel een beetje een beeld van hoe ze zijn. Bij jou was het een beetje moeilijk inschatten, maar de puzzelstukken vallen steeds meer op hun plaats, denk ik. :sunglasses:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
tomz0r zei:
Van iedereen op dit forum heb ik wel een beetje een beeld van hoe ze zijn. Bij jou was het een beetje moeilijk inschatten, maar de puzzelstukken vallen steeds meer op hun plaats, denk ik. :sunglasses:
Je zou niet de eerste zijn die een karakteromschrijving in m'n inbox dumpt.

tomz0r

Badass junkie
Haha, ik heb ook een paar leuke ontvangen. :sunglasses:
De welbekende uitspraak dat ik nog veel te leren heb is de meest voorkomende. Een psychisch iemand die zelf niks kan en mij gaat zeggen hoe het moet. Best wel geniaal. :sunglasses:

Binnenkort even weer wat Wilders reacties posten of zo, dan zit mijn inbox weer vol. :sunglasses:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dat is nog niks. Ik zou de vriendin van m'n beste vriend neuken als ik de kans kreeg. Er zijn er zoveel meer, but this one definitely takes the cake (zie hier, Dreuge, een uitdrukking die in het Engels de lading veel beter dekt dan de Nederlandse).

OT:

Karhu

Wijs gebruiker
AC/DC heeft wel wat vette nummertjes :).

Thunderstruck
Highway to hell
Whole lot of rosie,

zijn toch wel mijn favorieten.

Zet ik hem direct ff op:
[youtube]-f1cwycSWq0[/youtube]

bier

Badass junkie
[youtube]70oCDJPP2HM&p=04DD71653D0A3218&playnext=19&index=19&ytsession=ySYtBXMQTCQnQZtEKx59h9xAn8PLyDJgqafWkmUEpdtyVWwRvu5XLoME9wtEKkL8PsTDF_hgzzYAymIYm15Pt4JZhUFZzTyoPRkJbKbnZXhpaPBrXgfgKpVODj7WV4WSV5Fl-lYMZ4kaQh5kHWYZpdI522DpZiAUW6u0CHVQaR2BUozqQ_HfzRnehjUN-MzRJNq1oBtTJJEsVSf1f9e1nDRxrpiPRqzPVFVfLFPxc59nLttoruFO_HZ2nvLEbEz3YJQpxGmNTgWLfspT9VH1oCgf5F6pBAdbQtcavARGXX3-f-60yZNA7v_rnCFHzeqMEYiDAxMIcecBpHAa1gftKQdGhnjFNm8H[/youtube]

Bovenaan