x)Hij draait ook op Dominator 😏 Waar ik wel van sta te kijken want hij draait volgens mij niet veel meer in Nederland. Hmm even gecheckt: toch nog best wat festivals aankomende maanden.Reverze 2024- Sefa
Ben er nog niet helemaal uit van wat ik er van vind, beetje overhyped denk ik.. ik zou er iig niet extra voor naar een festival komen en of voor betalen.
Ja maar vooral live Alix Perez is live beter dan studio vind ik. Maar meestal luister ik hele harde drum and bass Audio, Optiv, Technical itch, Evil Intent, Gein.
Zal die live sets dan eens checken!Ja maar vooral live Alix Perez is live beter dan studio vind ik. Maar meestal luister ik hele harde drum and bass Audio, Optiv, Technical itch, Evil Intent, Gein.
Gevalletje als we er dan toch zijn, dan gaan we wel even spieken. Zal dan wel eens op voorhand een mailtje sturen naar Sefa met de vraag of Nina niet een keer een jurkje van mijn vrouw wilt aantrekken ipv altijd dat rode exemplaarHij draait ook op Dominator 😏 Waar ik wel van sta te kijken want hij draait volgens mij niet veel meer in Nederland. Hmm even gecheckt: toch nog best wat festivals aankomende maanden.
Ben overigens nog nooit in het Sportpaleis geweest maar ziet er echt gigantisch uit
Valt wel mee qua grootte, zag wel dat tot de nok toe gevuld was, weinig ruimte om te wandelen of dansenHij draait ook op Dominator 😏 Waar ik wel van sta te kijken want hij draait volgens mij niet veel meer in Nederland. Hmm even gecheckt: toch nog best wat festivals aankomende maanden.
Ben overigens nog nooit in het Sportpaleis geweest maar ziet er echt gigantisch uit