Mooi haar! 😍Haha! @De Nachtzuster karma😜
Ik Slaap gewoon met naakte oren, dus ik ben benieuwd @whitesugar (op het strand mag ook😄)
Bekijk bijlage 23113
Jeugdsentiment! ❤️❤️❤️
Wat toevallig, mijn ouders zijn ook gescheiden toen ik 7 was! Helaas ben ik niet opgegroeid met deze muziek..Jeugdsentiment! ❤️❤️❤️
Toen mijn ouders nog bij elkaar waren, ze zijn namelijk gescheiden sinds m'n 7e, was dit één van de nummers die wij altijd in de auto draaiden als we ergens naartoe gingen.
Tot op de dag van vandaag kan ik die routes nog perfect voor me zien, tenzij het allemaal is vernieuwd, maar daar gaan we voor het gemak maar effe niet vanuit. 😜
Je kan ook niet alles hebben he. 😜Wat toevallig, mijn ouders zijn ook gescheiden toen ik 7 was! Helaas ben ik niet opgegroeid met deze muziek..
Mijn ouders zijn gelukkig als vrienden uit elkaar gegaan daar ben ik wel blij om.Je kan ook niet alles hebben he. 😜
Gelukkig zijn mijn ouders wel heel vriendschappelijk uit elkaar gegaan. En ik heb er uiteraard een bonusfamilie aan overgehouden. Wel compleet anders dan ik destijds gewend was, maar in de loop der jaren is dat allemaal goedgekomen. ❤️
Hoe zit dat bij jou, suiker?
Ik luister ziek veel uptempo en terror e.d, maar daarnaast ook metal, techno en wat gekke shit.ik luister bijna alleen maar hardstyle, hardcore en uptempo xD