Ja ik heb hem vroeger echt wel gehoord, maar sta nu versteld hoe goed dit is. Sommige 80's muziek was gewoon wel leuk, maar dit zal altijd goed blijven.Classic! 😍😍
Da's toevallig! Die luisterde ik net ook. 😍Ja ik heb hem vroeger echt wel gehoord, maar sta nu versteld hoe goed dit is. Sommige 80's muziek was gewoon wel leuk, maar dit zal altijd goed blijven.
Nog 1 dan:
Ook een tijdloze klassieker!
Zeker weten, deze ook:Oh lol die is ook van hen!
I like this band!![]()
Okay, de volgende keer dat jij een alcoholkater hebt, trek ik een fanfare uit om dit onder jouw slaapkamerraam ten gehore te brengen 🥳 yw
Zing je dan zelf? Dan slaap ik voortaan met oordoppen😘Okay, de volgende keer dat jij een alcoholkater hebt, trek ik een fanfare uit om dit onder jouw slaapkamerraam ten gehore te brengen 🥳 yw
Jij hebt mij nog geen karaoke horen zingen hè, helaas heb ik die ervaring andersom wel al mogen meemaken...Zing je dan zelf? Dan slaap ik voortaan met oordoppen😘
Ja ik heb heel mn hart uitgestort in die serenade.Jij hebt mij nog geen karaoke horen zingen hè, helaas heb ik die ervaring andersom wel al mogen meemaken...
En ik doe dit alleen voor @whitesugar , want die is lief 🥰
ja hoor, nu mag IK oordopjes in doenJij hebt mij nog geen karaoke horen zingen hè, helaas heb ik die ervaring andersom wel al mogen meemaken...
En ik doe dit alleen voor @whitesugar , want die is lief 🥰
ik wil ook wel een poging doen hoorJa ik heb heel mn hart uitgestort in die serenade.
Stank voor dank!
Ik zou mijn verdriet wegdrinken, maar wie komt er dan vengaboys onder m'n raam zingen?😥
Ja ik heb heel mn hart uitgestort in die serenade.
Stank voor dank!
Ik zou mijn verdriet wegdrinken, maar wie komt er dan vengaboys onder m'n raam zingen?😥

Ohjee, zoveel sjans. Hoe kan ik dat weerstaan
Ik zal over mijn hart strijken voor die keer. Wanneer ga je aan de whisky ruiken? 🤗
Ohjee, zoveel sjans. Hoe kan ik dat weerstaan
Draw me like one of your french onions😏
Haha! @De Nachtzuster karma😜
Ik Slaap gewoon met naakte oren, dus ik ben benieuwd @whitesugar (op het strand mag ook😄)
Bekijk bijlage 23113
Green onions gaan goed met een lemon tree
🤣🤣 Die Antwoord gaat way back zeg... Als klein kind weet ik nog heel goed dat mijn zus die muziek altijd zo grappig vond, ik was gek op de videoclip met Lady GaGa in die vlees jurk en die leeuw 🤣
Sippin' Dom Perignon (met een beetje fantasie kom je al een heel eind 🙄)
🤣🤣 Die Antwoord gaat way back zeg... Als klein kind weet ik nog heel goed dat mijn zus die muziek altijd zo grappig vond, ik was gek op de videoclip met Lady GaGa in die vlees jurk en die leeuw 🤣