MyLittlePonyPack
DF-koning
Ja dat is bij mij nooit gestopt 😂
Ik was nou ff wandelen dus geen muziek meer aan. Zo op balkon zitten en maar ff Soundcloud op tel aanzetten. Zal wel ff oortjes in doen voor de buren 😅
Ja dat is bij mij nooit gestopt 😂
Ik was nou ff wandelen dus geen muziek meer aan. Zo op balkon zitten en maar ff Soundcloud op tel aanzetten. Zal wel ff oortjes in doen voor de buren 😅
Vind ogc hun eerste cd zeker niet slecht , maar de 2de kan me niet echt bekoren.
Da Storm heb ik altijd ook goed gevonden. Dat live optreden is minder ja. Maar misschien leent hun muziek zich daar ook gewoon minder voor.Vind ogc hun eerste cd zeker niet slecht , maar de 2de kan me niet echt bekoren.
En als je ze da live hoort/ziet ,feel ik hun lyrics niet echt 😂
Voorbeeld.
NiceNope geef mij deze maar.
Damien (dmx Inner demon) saga.
@Perenijsje volgens mij heb ook nu echt elke livestream gehoord die er op YouTube staat qua hardcore/hardstyle/uptempo..🤣. Ik zit te zoeken maar ik zit alleen maar, die heb ik al gehad, die ook, die ook
Wtf ernstig😂
Haha nou ik heb dat ook wel hoor! Heb er echt al zoveel gezien idd. Maar met Justme83 samen luisterden we ze ook altijd al. Ik zet toevallig net Youtube weer aan haha, dus ben benieuwd of ik nog wat vind.
Jups ik ook , nu ik terug ben van een lange tijd weg te zijn hier.Veel hiphop aan het luisteren door DF de laatste dagen.![]()

Vind het een beetje op wu-tang lijken maar iets minder goed
Deze heb ik lang niet meer gehoord, thanks!
Dat is me ook het enige wat me van je tegenvalt. WhahahaDa Storm heb ik altijd ook goed gevonden. Dat live optreden is minder ja. Maar misschien leent hun muziek zich daar ook gewoon minder voor.
Nice
Veel hiphop aan het luisteren door DF de laatste dagen.![]()
Ken deze jongens niet , leuke sound en flow.Illadelph Halflife, prachtig album!!
Leuk al die hiphop de laatste tijd.
Nog een geweldige voor jullie hiphop heads @inner_search @transformated @Rivalrie @Ganggang💯 en @ elke andere hiphop liefhebber:
En nu we toch bezig zijn:
Jullie kennen deze hopelijk(?) En anders: thank me later.![]()
Kan niet alles hebbenDat is me ook het enige wat me van je tegenvalt. Whahahagrapje hoor
![]()
Hiphop is wel enorm divers. Misschien bestaat er zelfs die jij leuk vindt.Nee maar serieus, ik heb echt een hekel aan rap en Hiphop
Gift of Gab... Die ken ik nog wel! SkillsKen deze jongens niet , leuke sound en flow.
Morgen wat meer over opzoeken !
Ik was daarnet deze aan het luisteren.
Idd leuk dat er nog mensen goede hiphop appreciëren en niet meegaan met de mmmmmmmumble
Ik denk dat dit het is ben ik bangMaar het kan natuurlijk dat jij het genre in zijn geheel niets vindt
Zo is het ook en gelukkig maarieder zijn smaak.![]()
Helemaal mee eens. Ken je deze al? Mumble rap wordt even goed aangepakt hier:Ben altijd fan geweest van hiphop en rap maar ben er de laatste weken pas mee bezig.
Vroeger luisterde ik er maar af en toe eens naar.
Hier Mobb Deep met Lil Kim
@Mindless i luv Mobb Deep en @inner_search @Ganggang💯
Mumble rap is echt voor retards. Dat is echt marginaal, ik kan ook zo rappen.
I got alot of money, fucking bitches all day long with that honey. Snitches will fuck up en get them stitches![]()
Ik kan zowat naar alles luistern en sta voor zowat alles open , maar schlager kan ik in geen enkele vorm appreciëren , vind carnaval en toestanden ook maar nix..Genoeg die ik juist niet leuk vind bijvoorbeeld.
Als er lil voor staat neem ik ze al niet serieus... 😅 jow ma name is lil search , na ameen fam? Dafak gwn... mobb vink ik super (sommige nummers).Ben altijd fan geweest van hiphop en rap maar ben er de laatste weken pas mee bezig.
Vroeger luisterde ik er maar af en toe eens naar.
Hier Mobb Deep met Lil Kim
@Mindless i luv Mobb Deep en @inner_search @Ganggang💯
Mumble rap is echt voor retards. Dat is echt marginaal, ik kan ook zo rappen.
I got alot of money, fucking bitches all day long with that honey. Snitches will fuck up en get them stitches![]()
Ik vind lil dicky dan wel weer goed.Ik kan zowat naar alles luistern en sta voor zowat alles open , maar schlager kan ik in geen enkele vorm appreciëren , vind carnaval en toestanden ook maar nix..
Als er lil voor staat neem ik ze al niet serieus... 😅 jow ma name is lil search , na ameen fam? Dafak gwn... mobb vink ik super (sommige nummers).
En @Ganggang💯 sway weet me (meestal) wel te bekoren met zen gasten![]()
Ieder zen ding eh , ik haak al af door de naam alleen al..Ik vind lil dicky dan wel weer goed.
Het is een soort parodie op rappers, maar die gast kan wel verdomd goed rappen. Zit ook bij sway. Don't judge a book by its cover.Ieder zen ding eh , ik haak al af door de naam alleen al..
Kan best dat er talent tussen zit , maar ik ga ze niet zoeken tussen alle lil's en zwaggers boys/girls , ik vind trap beats ook maar nix eigenlijk.
Zo hoorde ik overlaatst een Freestyle van meth rza en killa , de studio gaf hen trap beats om op te rappen , werd een hilarische komedie waar alle mumble rappers onder vuur kwamen en t69 nog maar eens met de dood bedreigd wier 😂 snitchin is bad mkay.
Dat is ook de bedoeling, luister die freestyle maar eens..De naam Lil Dicky alleen lig ik krom
Chille freestyle. Toen hij begon met die diet coke ging ie wel lekker daarachter.Dat is ook de bedoeling, luister die freestyle maar eens..
Ooooh Muse!!! De soundtrack van Twilight! Ben ik zo blij dat ik graag alle muziek luister.
Zon, drankje en Muse. Zwaar leven![]()