Wat luister je nu?

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Uitgebreide muziekvoorkeur @PsychedelicMagic! Mooi wat je allemaal voorbij laat komen. Ik geloof dat ik dat album van ERA nog in mijn cd collectie heb zitten.

On topic! Sevdalizah ... kan ik heerlijk op spacen.

Jah dat nummer van Sevdaliza is ook heerlijk! Alleen buiten human kan ik geen nummers van haar vinden die net zo goed klinken :(

Ik heb hetzelfde probleem bij Sevdaliza :( er zijn wel meer artiesten die (naar mijn mening) maar één goed nummer hebben: Water Me van FKA Twigs, Horse with No Name van America, Stuck in the Middle with You van Stealers Wheel, Genesis van Grimes, Le Vent Nous Portera van Noir Désir, ... Jammer jammer.
Hier wil ik op terugkomen. De laatste maanden veel Sevdaliza geluisterd, en Human is echt niet haar enige goede nummer. Enkele van mijn favorieten (YouTube links):
Observer. Marilyn Monroe. That Other Girl. Hybris. Soul Syncable.
Goede koptelefoon aanbevolen :)

Rupsen God ❤

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik luister echt veel te weinig naar deze band.. :):redheart: Mooi nummer dit, zeker als het "losbarst" na 3 minuten ongeveer. Het gaat, als ik het me goed herinner, over zijn drugsverslaving en afkick periode.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
O die ken ik wel. Nice! Kan me voorstellen dat je daar helemaal in opgaat tijdens je trip.

Wil ik ook weleens horen tijdens trippen. :)

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
O die ken ik wel. Nice! Kan me voorstellen dat je daar helemaal in opgaat tijdens je trip.

Wil ik ook weleens horen tijdens trippen. :)
Ja ik had hem nog nooit gehoord maar wat kan die gast muziek maken zeg.
Deze deed het ook ongelofelijk goed tijdens mijn trip:
Ik krijg weer kippevel als ik er naar luister en terug denk aan het moment dat ik dit voor het eerst hoorde.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik ga die muziek zeker eens checken tijdens een trip :)

Deze luister ik nu:

Good ol' Seba, king of DnB.

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
I deserve a reward
because I am the best fuck you ever had
and if I tighten up my hole
you may never see the light again.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Au !!! wat mooi weer van Worakls!
Bij mijn volgende trip weet ik wat en van wie ik muziek op zet........

Bovenaan