Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Seba, voor mij al jaren de onbetwiste koning van dnb. Zoveel zielloze dnb te vinden, maar dit niet. De ideale artiest om dnb te introduceren aan mensen als je het mij vraagt. En dan die samenwerkingen met Robert Manos.
Dè ja vú momentje hahaha. Ik vind normaal gesproken die “verkrachte” nummers niet goed en echt niet mijn smaak. Dus een oude hit van een ander met een beat (etc) eronder, nee niet mijn smaak.
Maar het origineel (hieronder) heb ik echt veel in de discotheken en bars etc gehoord en op gedanst in de jaren 90. Jeugdsentiment poe, haha.
Ow.. Hahaha wat zou ik graag nog één avond/nacht in die tijd in de discotheek staan met de vriendinnen en vrienden van toen. Wat we meemaakte en ahum, flikten en vooral zopen! Dat waren tijden!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.