Wat luister je nu?

Zeker! Staat tussen mijn lijst.

Grappig hoe je 101barz muziek post, wat ik persoonlijk walgelijk vind (maar Typhoon is wel een super toffe en sympathieke kerel) terwijl je hiervoor Satie post. Die combinatie zie je niet vaak namelijk.

Ik ken het van mezelf dat ik naast klassieke muziek naar techno en hardrock luister, maar ben deze tegenpolen in muziek-interesses nog niet bij anderen tegengekomen.

Grappig hoe je 101barz muziek post, wat ik persoonlijk walgelijk vind (maar Typhoon is wel een super toffe en sympathieke kerel) terwijl je hiervoor Satie post. Die combinatie zie je niet vaak namelijk.

Nederlandse hiphop staat me ook vaak tegen. Maarrrr, de mannen van Opgezwolle, Typhoon en in mindere mate de Jeugd van Tegenwoordig vind ik ware woordkunstenaars. Klassiek kan ik ook waarderen; kom ik van tot rust.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter

Voor de mensen met angststoornis is dit een fijn nummer (vind ik althans)
Just let it all go , the hardest part over.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Voor de (Uplifting) Trance liefhebbers. 10 april lijkt de dag van de bijzondere tunies te zijn. Zijn verschillende nummers uitgekomen, van verschillende makers/labels ook maar ze zijn (vooral eerste twee) echt "something else". Tof! :hearteyes::redheart:

Bovenaan