Deze muziek vind ik heel frivool. Iets te frivool, muziek mag van mij wat meer emotie bevatten.
Begrijp wat je bedoeld. Muziek hoeft van mij echter niet per se emotioneel te zijn. Ik luister prog. house nu bijvoorbeeld vooral voor de opbouw en dan dat moment dat het je pakt en je ermee 'grooved' als 't ware en je steeds dieper in... een soort trance inderdaad komt. Met een beetje wiet erbij kan ik me vaak niet bedwingen om te gaan dansen.

Omdat het inderdaad niet heel emotioneel is allemaal denk ik dat dit heel goed samen zal gaan met lsd, waarop je op een minder emotionele manier luistert en vooral ingaat op de afzonderlijke geluiden en de gelaagdheid. En afzonderlijke erg knap gemaakte geluiden is dan ook een grote reden waarom ik muziek luister. Haha, klinkt nu echt alsof ik een robot ben of zo, maar zo kil ben ik helemaal niet.
@Mindlesshet is allemaal zo gladjes. Trance en tranceachtig is bij echt van voor 2000 en eigenlijk liefst van voor 1995.
Kan ik ook wel inkomen. Progressive house is vaak wel erg gelikt. Verder wat ik hierboven eigenlijk ook zeg...
luister eens hiernaar, een juweeltje uit vervlogen tijden:
Kan helaas niet zeggen dat deze me echt aanspreekt.
Ja deze is ook wel goed! Maar toch vind ik t wel af en toe wat gejengel haha. Ik moet toegeven dat ik niet een mega house fan ben. Zeker niet als het toch een tikkie lijkt op trance met een beat. Bv muziek zoals van Armin van Buuren vind ik gejengel en te ja, hoe zeg ik dat, niet genoeg “stampen”. Niet dat ik van harde stylen of hardstyle houdt, zeker niet maar een goede duidelijke beat vind ik wel erg fijn en iets meer uptempo. En zoals je wel weet misschien ben ik qua electronische muziek meer van de techno. Bij trance vind ik t altijd wat doods in de tent op een festival. Het publiek staat meer in een trance (daarom ook trance muziek) te deinen dan echt te dansen. Zweefteven muziek hahahaha.
Haha! Precies wat voor mij dus!
Genoten van je muziek avondje? Had je er nog wat bij gebruikt om er meer van te kunnen genieten?
Echt wel.

En ja, gewoon wiet. Maar dat blijft (na LSD) toch wel mijn drug om muziek op te luisteren.
Wat vinden jullie trouwens hiervan:
(Voorbeeld van meer emotionele muziek die ik echt geweldig vind.)