Wat luister je nu?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Liquid drum and bass.

Kende je dat niet? Als je dit leuk vindt kan er nog een wereld voor je open gaan. :wink:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Luister zelf binnen dnb eigenlijk alleen liquid. Heb niets met de meeste andere dnb. Liquid is imo een genre op zich.

Er zijn binnen liquid veel pareltjes maar ook wel veel middelmatigheid hoor. Als je wilt kan ik je wel een keer wat suggesties sturen, want het is soms lastig om die pareltjes te vinden. Als je deze wel goed vind, heb ik misschien wel een beetje een idee wat je nog meer leuk zou vinden. Of dit is nou net die ene echte uitzondering en je vindt de rest helemaal niks. :wink:

BlijeChick

Belezen gebruiker
Ahh dat klinkt inderdaad heel erg chill. Ik ken alleen Emancipator, het album Seven Seas komt ook wel in de buurt ervan. Ken je dat toevallig @Mindless ?

Ik lees verder mee, kan dit genre ook wel waarderen. Het geeft me een relax en wegdromend gevoel!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ahh dat klinkt inderdaad heel erg chill. Ik ken alleen Emancipator, het album Seven Seas komt ook wel in de buurt ervan. Ken je dat toevallig @Mindless ?

Ik lees verder mee, kan dit genre ook wel waarderen. Het geeft me een relax en wegdromend gevoel!
Die ken ik niet nee. Zoek ik later even op.

Ik stuur jullie in het weekend beide wel even een lijstje met een aantal tracks die wel in dit straatje liggen. :)

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Die ken ik niet nee. Zoek ik later even op.

Ik stuur jullie in het weekend beide wel even een lijstje met een aantal tracks die wel in dit straatje liggen. :)

Mag ik dat lijstje ook, please? Vind dit wel lekkere truffel- of andere psychedelica come-down muziek. :)

8️⃣6️⃣

Badass junkie
is ook voor mijn tijd hoor, maar ik had dit plaatje net opgezet. :)

wat zal ik nou eens draaien?

ik heb ook echt een platenkast met zo'n 500 platen. ik denk 200 van me ouwe gehad toen ik het huis uit ging, Beatles, Stones, wat jaren 70 wat Jazz. en ik heb zelf een behoorlijke reggaecollectie aangemaakt, en ook behoorlijk wat Afrikaanse shit, wat Blues, eigenlijk van alles wat behalve popmuziek en Nederlandstalig

Bovenaan