Wat luister je nu?

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Wil je erover praten?

Vind ik cool van je, ja waarom niet.
Maar niet vanavond, maar het is ludiek bedoeld alemaal, zie er zeker geen trieste verhalen in hoor.
Misschien een neepje naar enkelen her en der .
Maar we gaan zeker nog es ngezellig gesprekje onderhouden, je bent lang de slechtste niet langspeelplaat.
Maar ga er zo vanaf, van het forum, voor even, voor altijd, wie weet.

lysergic bink

Bewuste gebruiker

Hahahaha en dat ik nu maar ontdek dat de Ben Deckers , de punk legende, van België , bijna dood en de psychiatrie binnen van lsd speed en heroine , men oud begeleider orthopedagogie was voor de hogeschool.... ik doe hier ngrote ontdekking !!!
INDERDAAD TOEN WAS ER NIKS MEER BEN

Laatst bewerkt:

lysergic bink

Bewuste gebruiker

Lyrics: Twijfelend zoekend naar een nieuwe hoop wanhopig kijkend naar een mogelijk doel twijfels, twijfels een gevoel voor richting maakt plaats voor twijfels niets is zeker er is steeds een maar twijfels, twijfels, twijfels Find More lyrics at www.sweetslyrics.com kies ik voor het normale voor veiligheid of voor het onzekere en spontaniteit twijfels, twijfels, twijfels tot waar kan ik gaan wanneer kan ik nog terug niets is zeker er is steeds een maar twijfels, twijfels, twijfels

lysergic bink

Bewuste gebruiker

post deze appart , omdat er anders verwarring ontstaat met het onderschrift bij bovenstaand lied,
nu is het huilen geblazen bij dit nummer, de tristesse is niet te beschrijven.

EEN held, die tekst sta ik ook in hart en ziel achter.en zeer accuraat jammergenoeg nog.
Ooit armand een zegel geschonken op een optreden, en hij was er erg over te spreken
Het ga je goed aan de andere zijde broeder

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Haha!

Ik herinner me Kollektivet nog wel. Noorse humor, meestal heeel erg flauw. :P

Anyway:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
in december 2 albums (vinyl, beide dubbelaars) van The Orb gehaald, reissues op 180 gram, The Orb's Adventures Beyond The Ultraworld en U.F.ORB. later deze maand komt daar nog Lifeforms van Future Sound Of London bij, een reissue wordt rond de 26ste verwacht.

uitermate geschikt voor bij psychedelica, maar ook goed om te doen bij tal van andere drugs.

in december 2 albums (vinyl, beide dubbelaars) van The Orb gehaald, reissues op 180 gram, The Orb's Adventures Beyond The Ultraworld en U.F.ORB. later deze maand komt daar nog Lifeforms van Future Sound Of London bij, een reissue wordt rond de 26ste verwacht.

uitermate geschikt voor bij psychedelica, maar ook goed om te doen bij tal van andere drugs.

Heel gaaf inderdaad! En dan te bedenken dat deze muziek 30 jaar geleden werd gemaakt. Tijdloos.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Meer Uplifting Trance voor de liefhebbers! :hearteyes::hearteyecat::redheart:

Ok, en één Big Roomie Trance dan! :purpleheart:

Ik weet wat jullie denken, klassiek? Wat? Chopin? Who that?

Elke muziek heeft zijn doel. Ik ga niet mediteren op Technomuziek bijvoorbeeld. Dit is echt luistermuziek. En als je het een kans geeft, zal je merken dat het eigenlijk hele diepgaande muziek is in de zin van dat emoties en gevoelens heel helder binnenkomen.

Althans, zo voelt het voor mij.

BlijeChick

Belezen gebruiker
Ik ken ze nog niet zo goed, maar ga er wel meer van opzoeken. Sowieso wil ik me eens wat meer in techno gaan verdiepen, ik dacht altijd dat ik dat vooral leuk vond op feestjes, maar het blijkt toch ook wel erg lekker voor gewone dagelijkse gelegenheden, zoals in het OV, in de auto, tijdens poetsen, tijdens koken, de afwas, whatever (dus als iemand nog toffe suggesties heeft :blush:).

Aahh en het kan zo fijn zijn, lekker technootje aan onder de douche, tijdens de afwas, etc etc!

Secret Cinema & Egbert zijn een super duo, ik ben echt fan van ze! Als je het leuk vind kun je er nog eea van opzoeken, ze treden ook vaak samen op. Komende is in Amsterdam, 2 maart in De Melkweg. Ze draaien dan een 6hr session. Ik ben erbij, zeker een aanrader!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Aahh en het kan zo fijn zijn, lekker technootje aan onder de douche, tijdens de afwas, etc etc!

Secret Cinema & Egbert zijn een super duo, ik ben echt fan van ze! Als je het leuk vind kun je er nog eea van opzoeken, ze treden ook vaak samen op. Komende is in Amsterdam, 2 maart in De Melkweg. Ze draaien dan een 6hr session. Ik ben erbij, zeker een aanrader!

Klinkt goed! :)

Ik weet wat jullie denken, klassiek? Wat? Chopin? Who that?

Elke muziek heeft zijn doel. Ik ga niet mediteren op Technomuziek bijvoorbeeld. Dit is echt luistermuziek. En als je het een kans geeft, zal je merken dat het eigenlijk hele diepgaande muziek is in de zin van dat emoties en gevoelens heel helder binnenkomen.

Althans, zo voelt het voor mij.

Klassiek is gaaf ja.

Even wat suggesties vanuit mij:

Moonlight Sonata van Beethoven gespeeld door Wilhelm Kempff.

Canto Ostinato gecomponeerd door de inmiddels overleden Nederlander Simeon Ten Holt. En, dit is wel een uitdaging, maar perfect om op te mediteren. (Denk ik, want ik mediteer nooit. Maar je komt op zeker in een trance terecht.)

Ben je bekend met Nils Frahm? Een Duitse componist die een beetje freakt met de piano, en die hij vervolgens mixt met elektronische muziek. Het beluisteren waard.

Laatst bewerkt:
Klassiek is gaaf ja.

Wat leuk, had hier niet deze reacties op verwacht :) Doet mij goed kerel. (of vrouw)

Even wat suggesties vanuit mij:

Moonlight Sonata van Beethoven gespeeld door Wilhelm Kempff.

Ik ben niet zo'n Beethoven fan, maar dit is inderdaad een bruut stuk. Als ik moet kiezen ga ik toch voor de eerste moonlight sonata. Die is wat rustiger. Ga dan ook teruggooien met de Ballades van "my man" Chopin.

ICanto Ostinato gecomponeerd door de inmiddels overleden Nederlander Simeon Ten Holt. En, dit is wel een uitdaging, maar perfect om op te mediteren. (Denk ik, want ik mediteer nooit. Maar je komt op zeker in een trance terecht.)

Canto Ostinato? Geweldig inderdaad. Heb nog geen bladmuziek kunnen vinden om het te spelen. Heb helaas ook maar 2 handen, sinds het een compositie is origineel gemaakt voor 4 mensen.

IBen je bekend met Nils Frahm? Een Duitse componist die een beetje freakt met de piano, en die hij vervolgens mixt met elektronische muziek. Het beluisteren waard.

Klinkt goed. Mijn 2 favoriete muzieksoorten, electronisch (minimal, techno, house) en klassiek gecombineerd! :grin: Ga het zeker checken.

Ik kan techno zeker waarderen, maar tijdens de afwas en tijdens het douchen? Haha :tongueout: Ga je dan ook lekker meedansen?

Nog een aanrader van Nils Frahm:

Wauw, erg gaaf! Wat een showman is het ook. Hier moet ik meer van weten.

Als jij nog suggesties hebt hoor ik het graag.

Ehm... Alles van Chopin? Haha, wat ben ik veelzijdig met mijn idolen.
(Behalve de minute waltz, dat geeft mij zelfmoordneigingen)

Specifieker, de nocturnes en preludes van hem. De walsen zijn ook mooi, maar vind dat een beetje hoem-pa-pa muziek. Niet zijn beste werk.

Bovenaan