Wat luister je nu?

dacide

Experimenterende gebruiker
Ik heb pas recent Shpongle ontdekt. Helemaal te gek!

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ZYowY7tvBbY[/youtube]

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter

Sure. Bovenstaande om maar een beetje bij hetzelfde thema te blijven, want anders ga ik Johnny Cash posten. Deze doet het goed in een zekere setting. :couplekiss:

Sure. Bovenstaande om maar een beetje bij hetzelfde thema te blijven, want anders ga ik Johnny Cash posten. Deze doet het goed in een zekere setting. :couplekiss:

Yep, deze is lekker. Ik luister 'm af. Daarna post ik iets.

**Inmiddels een paar biertjes achter de kiezen.**

De tijd is gekomen:

Golden brown (1981), nummer gaat oorspronkelijk over heroine, (en over een meisje, maar dat is niet interessant in deze kwestie). Ik vind het heerlijk, het nummer ansich he, niet de hero :wink:!

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Yep, deze is lekker. Ik luister 'm af. Daarna post ik iets.

**Inmiddels een paar biertjes achter de kiezen.**

De tijd is gekomen:

Golden brown (1981), nummer gaat oorspronkelijk over heroine, (en over een meisje, maar dat is niet interessant in deze kwestie). Ik vind het heerlijk, het nummer ansich he, niet de hero :wink:!
Deze ken ik, hahah, zeer goed nummer! :thumbsup:

Golden Brown, Texture like sun
Lays me down, with my mind she runs
Throughout the night, no need to fight
Never a frown, with golden brown

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Toch maar iets van Johnny Cash dan. Ik had voor Hurt kunnen kiezen, maar dat was te makkelijk geweest. Ik gooi er wel twee in, dan heb je een keuze.

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Niet helemaal waar ik aan gewend ben, maar klinkt wel lekker.

Ik ga er zelf toch nog een laatste van Johnny Cash ingooien waar ik opkwam, omdat ie drug related is en de lyrics fucking savage zijn. Maakt dat ik een lijntje wil nemen en Amsterdam GTA style op zijn kop wil zetten. Laten we dat maar niet doen. :yum: Iemand die een drug related song weet met nog controversiëlere lyrics, feel free to share.

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
@Fenrir Hahah, ze hitten in ieder geval het criterium heel hard. Ik ben niet zo weg van hardcore/hardstyle, ook dit nummer was dus niet helemaal voor mij.
Mojo Pin vond ik wel lekker weg luisteren. Klinkt en oogt ook oprecht als een zanger die weleens een lijntje deed of iets dergelijks. Lees zojuist dat hij is verdronken op jonge leeftijd. Mogelijk zelfmoord, maar dat is niet duidelijk. Bleek wel manisch depressief te zijn. Zijn muziek is in ieder geval diep.

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Hahah, ze hitten in ieder geval het criterium heel hard. Ik ben niet zo weg van hardcore/hardstyle, ook dit nummer was dus niet helemaal voor mij.

Ik ben ook geen groot hardcoreliefhebber, maar dit is jeugdsentiment :wink:

Mojo Pin vond ik wel lekker weg luisteren. Klinkt en oogt ook oprecht als een zanger die weleens een lijntje deed of iets dergelijks. Lees zojuist dat hij is verdronken op jonge leeftijd. Mogelijk zelfmoord, maar dat is niet duidelijk. Bleek wel manisch depressief te zijn. Zijn muziek is in ieder geval diep.

Ja, erg triest. Hij had ook maar een studio-album uitgebracht.
(Fun fact: Elizabeth Fraser nam de lyrics voor het nummer Teardrop van Massive Attack op vlak nadat ze hoorde van de dood van Buckley, een goede vriend van haar, en heeft het nummer toen echt voor hem opgenomen. Je hoort het melancholische randje er zeker aan.)

Wat voor stijlen luister je graag? Dan zal ik eens in die richting denken :grin:

Bovenaan