Wat luister je nu?

mikoz

Bewuste gebruiker
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ifdsfjx3H6I[/youtube]

We are not who we THINK we are. :)

BlijeChick

Belezen gebruiker
Ik denk het wel, luister eigenlijk alle nummers van hem wel :) random via soundcloud of spotify.. hou van dat fantasie achtige gevoel in zn muziek.

Jixx

Bewuste gebruiker
Voor de Reggae liefhebber wil ik graag deze track delen van Peter Tosh tijdens een live optreden. Er zitten gewoon alle elementen in deze reggae die ook wel min of meer de grondleggers zijn van vele roots rock artiesten van ook deze tijden. Geniaal optreden! De gitarist speelt een heerlijke solo.

https://youtu.be/DQR3miNjT5M

Veel luister plezier reggae lovers!

mikoz

Bewuste gebruiker
Jixx zei:
Voor de Reggae liefhebber wil ik graag deze track delen van Peter Tosh tijdens een live optreden. Er zitten gewoon alle elementen in deze reggae die ook wel min of meer de grondleggers zijn van vele roots rock artiesten van ook deze tijden. Geniaal optreden! De gitarist speelt een heerlijke solo.

https://youtu.be/DQR3miNjT5M

Veel luister plezier reggae lovers!
klinkt leuk. Ga het straks even beluisteren, als ik uit de trein ben.

Heb het geluisterd. Klinkt goed. :grin:

Jixx

Bewuste gebruiker
@mikoz

Steve Vai is ook geweldige gitarist. En natuurlijk Joe Satriani , die zou jij vast ook wel kennen dan denk ik? Stranglehold van Ted Nugent is ook een zeer relaxed nummer onder invloed vind ik zelf.

mikoz

Bewuste gebruiker
Jixx zei:
@mikoz

Steve Vai is ook geweldige gitarist. En natuurlijk Joe Satriani , die zou jij vast ook wel kennen dan denk ik? Stranglehold van Ted Nugent is ook een zeer relaxed nummer onder invloed vind ik zelf.
Ik zit in de trein naar huis, met mn playlist aan op mn mobiel en dit nummer kwam op. Ik dacht terug aan je reactie :

[youtube]https://youtu.be/Jdz4MTAo7j0[/youtube]
Zo rustgevend.

Uit het raam kijkende, razend langs alle gekleurde bomen in het warme licht van de zon. Een basisschool waar de kinderen uit komen rennen met blije gezichten en zwaaiende handen.

Jixx

Bewuste gebruiker
mikoz zei:
Jixx zei:
@mikoz

Ik zit in de trein naar huis, met mn playlist aan op mn mobiel en dit nummer kwam op. Ik dacht terug aan je reactie :

[youtube]https://youtu.be/Jdz4MTAo7j0[/youtube]
Zo rustgevend.

Uit het raam kijkende, razend langs alle gekleurde bomen in het warme licht van de zon. Een basisschool waar de kinderen uit komen rennen met blije gezichten en zwaaiende handen.

Ik kan je post niet beluisteren helaas. Opnieuw posten ?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Psychedelibee zei:
ZERO- zei:
Nice! Welke cd of welk nummer? Toen ik net MDMA ontdekte was random album title net uit, daar hebben we toen wel wat mooie avonden mee beleefd.
Haha ja dat album luisterde ik ook vanmiddag. Ik heb 4x4=12 heeeel veel geluisterd in de tijd dat ik elektronische muziek begon te luisteren, en For lack of a better name, maar ik vind Random album title nu veel chiller.

Jixx

Bewuste gebruiker
mikoz zei:
Jixx zei:
Ik kan je post niet beluisteren helaas. Opnieuw posten ?
Joe Satriani - Rubina's blue sky happiness

Nou die ga ik morgenavond dan zeker horen , want ben bij een maat die helemaal hard (rock)

fanaat is, en ook 70´s stylen. Veel gitaar muziek zeg maar. Ik zelf kan dat wel waarderen, maar heb dan wel weer persoonlijke voorkeur naar andere stylen. Die wisselen we dus allemaal met elkaar af als we muziek gaan luisteren.

Dus het ene moment klinken er schreeuwde jankende gitaren over de speaker, en dan een orgel , trompet en bass of zo :P

Blue sky happiness zegt me niks, maar ik onthoud hem voor morgenavond (31-12-2016) :rock:

mikoz

Bewuste gebruiker
Jixx zei:
mikoz zei:
Joe Satriani - Rubina's blue sky happiness

Nou die ga ik morgenavond dan zeker horen , want ben bij een maat die helemaal hard (rock)

fanaat is, en ook 70´s stylen. Veel gitaar muziek zeg maar. Ik zelf kan dat wel waarderen, maar heb dan wel weer persoonlijke voorkeur naar andere stylen. Die wisselen we dus allemaal met elkaar af als we muziek gaan luisteren.

Dus het ene moment klinken er schreeuwde jankende gitaren over de speaker, en dan een orgel , trompet en bass of zo :P

Blue sky happiness zegt me niks, maar ik onthoud hem voor morgenavond (31-12-2016) :rock:

Klinkt als een goede setting :rock: :)
Ik vind het altijd leuk, al die verschillende stijlen te horen op een avond met vrienden.
Een enkeling en ikzelf zetten meestal gepassioneerd gitaargejank, een wat hardere(metal) beat, of een progressief en 'mystiek' stuk rock/metal op en verder luisteren er wat hardstyle, deep house, drum&bass, reggae en pop(rock). Die stijlen zelf ook wel eens tijden geluisterd en zet nu nog steeds wel eens iets van die elektronische stijlen en reggae aan.

morgenavond zijn we met zn allen bij mij thuis, hier zullen ze dus ook genoeg (hard)rock, pop en oldies te horen krijgen!

mikoz

Bewuste gebruiker
Over progressief en mystiek gesproken :
:rock: :hearteyes:

(vanaf de ~8ste minuut = vuurwerk :) en de rest is ook mooi natuurlijk hehe)

Bovenaan