Wat luister je nu?

Elfquest

Bewuste gebruiker
Ik neem bij deze afstand van alle door mij in dit topic gepostte reacties. De admins schijnen het hier verpest te hebben en niet meer om te hebben gekeken naar het forum. Nu hebben een aantal leden een nieuw forum gestart en dat is prima, maar om trouwe leden dan de optie te ontnemen berichten aan te passen en eventuele persoonlijke informatie of spelfouten eruit te halen, gaat me te ver. Ik ben lid geworden van een forum waarop dit wel kon en wil me niet gedwongen voelen om ergens deel van uit te maken.

alias26

Newbie
okee, hier snap ik dus niks van, ik heb al zeker zo'n 4 berichten geplaatst in dit topic, maar toch staat er telkens dat ik maar 1 bericht heb(zie links). hoe kan dit? :confused:

ff on-topic:
[youtube]ta-pDBPsJz4&feature=related[/youtube]

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
alias26 zei:
okee, hier snap ik dus niks van, ik heb al zeker zo'n 4 berichten geplaatst in dit topic, maar toch staat er telkens dat ik maar 1 bericht heb(zie links). hoe kan dit? :confused:

ff on-topic:
[youtube]ta-pDBPsJz4&feature=related[/youtube]

Komt omdat de posts in onzin niet meetellen in je aantal berichten, alles buiten onzin om krijg je wel gewoon postcount.
Peace! :wink:

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zie nu net dat ik dit topic dubbel heb aangemaakt, misschien kan het samengevoegd worden?

Maar dan wel naar Muziek want ik vind dit geen onzin. :)

Bovenaan