Victoriaxx

Experimenterende gebruiker
Hallo, ik nam vaak 2 pillen in een keer, maar ik voelde het op een gegeven moment niet meer. Toen ben ik overgestapt na 3 pillen in een keer. En toen begon ik scheel te kijken en te klappertanden (wat logisch is) maar daarna waren me lippen 3x zo dunner geworden dan normaal en me mondhoeken stonden helemaal omlaag? Is dat normaal dat me mondhoeken omlaag stonden? Wat zal dit kunnnen geweest zijn? Of komt het gewoon omdat 3 pillen best veel zijn? Had ik een overdosis? Trouwens mijn gewicht is 45 kilo en de pillen die ik nam zat 280mg mdma in

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Soms vraag ik me af of we hier serieus moeten op reageren of gewoon trollen. Maar Drugsforum is een respectabel forum dus...

3 pillen van 280mg is 840mg MDMA. Waarschijnlijk heb je ze niet getest dus zal de hoeveelheid wel iets lager liggen maar What The Fuck??!!?.

Gewoon teveel. Sowieso zat je aan overdosering. Jouw gewicht is ook extreem laag dus benieuwd of je wel al 18 bent?

Deze is een goede om te lezen.

CuriousExplorer

DF-koning
Soms vraag ik me af of we hier serieus moeten op reageren of gewoon trollen. Maar Drugsforum is een respectabel forum dus...

3 pillen van 280mg is 840mg MDMA. Waarschijnlijk heb je ze niet getest dus zal de hoeveelheid wel iets lager liggen maar What The Fuck??!!?.

Gewoon teveel. Sowieso zat je aan overdosering. Jouw gewicht is ook extreem laag dus benieuwd of je wel al 18 bent?

Alee.
850/45= 19,11.

TS heeft maar ongeveer 15-19x de aanbevolen dosis genomen.
Wat kan er nu fout gaan?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Van een hogere dosis MDMA ga je je niet beter voelen of 'meer voelen', maar je gaat alleen maar strakker staan. Dat is de reden dat je gezicht z'n rare vorm krijgt, spierspanning. MDMA KAN alleen leuk blijven als je minimaal 2 of 3 maanden tussen je gebruik houdt.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Hallo, ik nam vaak 2 pillen in een keer, maar ik voelde het op een gegeven moment niet meer. Toen ben ik overgestapt na 3 pillen in een keer. En toen begon ik scheel te kijken en te klappertanden (wat logisch is) maar daarna waren me lippen 3x zo dunner geworden dan normaal en me mondhoeken stonden helemaal omlaag? Is dat normaal dat me mondhoeken omlaag stonden? Wat zal dit kunnnen geweest zijn? Of komt het gewoon omdat 3 pillen best veel zijn? Had ik een overdosis? Trouwens mijn gewicht is 45 kilo en de pillen die ik nam zat 280mg mdma in
Je nam vaak 2 pillen in één keer zeg je. Hoe vaak, hoeveel tijd zat er tussen die keren?

Also, doe normaal joh, die dosis is niet normaal

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Al waren die pillen 'maar' 150mg geweest. Dan nog zou ik met mijn 85kg zo hard zijn gegaan dat mijn kaak vanzelf wegloopt.

Mondhoeken omlaag, dunne lippen. Doen mij allemaal denken aan extreme spierspanning en (heftig) vernauwde bloedvaten.

Heb ik zulke gekke bekken vaker gezien?... Ja!
Is het verstandig?... Niet bepaald.

Ook ik zou je aanraden nog wat verder in te lezen. Bijvoorbeeld in het handboek wat in dit topic al gedeeld is. Hoge doseringen MDMA brengen nog veel riskantere risico's met zich mee dan het trekken van gekken bekken.

PS. Het feit dat je je pillen niet meer voelt, zegt waarschijnlijk dat je je serotonine systeem te weinig rust hebt gegeven tussen het gebruiken in. Richtlijn normaal is 3 maanden. Heb je dit eenmaal verknald kan het lang duren voor dit weer de oude is... En met lang heb ik het over jaren.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker

Zal wel kletspraat zijn idd. Want als je teveel mdma in 1x neemt zorgt je lichaam er wel voor dat het er zo snel mogelijk weer uit gaat: grondpizza!
Sowieso trouwens echt bizar dat er veel mensen zijn die zonder even in te lezen vanalles naar binnen jassen..

Victoriaxx

Hallo, ja mijn gewicht is extreem laag dat weet ik maar daar gaat dit onderwerp niet over. Ja 3 pillen zijn erg veel in een keer dat geef ik toe, ik ben veelste snel gegaan maar dat komt vooral ook omdat bij mijn 1e keer xtc ik gelijk 1,5 nam. Dit is niet om te “trollen” of iets rare opmerking.

Victoriaxx

Zal wel kletspraat zijn idd. Want als je teveel mdma in 1x neemt zorgt je lichaam er wel voor dat het er zo snel mogelijk weer uit gaat: grondpizza!
Sowieso trouwens echt bizar dat er veel mensen zijn die zonder even in te lezen vanalles naar binnen jassen..
Hallo, nee dit is geen kletspraat :wink: het verbaasd me ook dat ik niks heb uitgekotst. De hele trip ben ik ook niet ziek of misselijk geweest.

Victoriaxx

Van een hogere dosis MDMA ga je je niet beter voelen of 'meer voelen', maar je gaat alleen maar strakker staan. Dat is de reden dat je gezicht z'n rare vorm krijgt, spierspanning. MDMA KAN alleen leuk blijven als je minimaal 2 of 3 maanden tussen je gebruik houdt.
Bedankt! Eindelijk een normale reactie hihi. Ik had ook het gevoel dat mijn gezicht wat veranderd was toen ik die 3 nam. Waarschijnlijk komt het dan door de spierspanning. Dankuwel!

Victoriaxx

Opmerkingen zoals “kletspraat” of opmerkingen die zo worden bedoeld heb ik liever niet. Ik weet zelf wat ik wel en niet heb gedaan. Ja 3 pillen zijn behoorlijk veel dat geef ik toe. Maar dit komt ook vooral door mijn eerste keer xtc. Toen nam ik er gelijk 1,5. Toen ben ik al de mist in gegaan en daarom nam ik elke keer als ik xtc ging doen sowieso boven de 1,5. Het verbaast me ook nog dat ik leef😂 . Ik heb een engeltje op me schouder gehad!

Victoriaxx

Trouwens even om aan te vullen, toen ik die pillen had genomen en ze waren ingewerkt leek alsof de tijd voorbij vloog! Dan zocht ik een muziekje op op youtube en midden in de zin wist ik niet meer wat ik schreef of aan het doen was.

Dirkdirk

DF-koning
Opmerkingen zoals “kletspraat” of opmerkingen die zo worden bedoeld heb ik liever niet.
Het verbaast me ook nog dat ik leef
Als jij naar een dokter gaat met een hakbijl in je knie ben je dan ook verbaasd als de dokter vraagt waarom je in godsnaam een hakbijl in je knie hebt? Dit is een drugsforum, natuurlijk krijg je dit soort reacties, wat verwacht je nou.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Als jij naar een dokter gaat met een hakbijl in je knie ben je dan ook verbaasd als de dokter vraagt waarom je in godsnaam een hakbijl in je knie hebt? Dit is een drugsforum, natuurlijk krijg je dit soort reacties, wat verwacht je nou.

Ik denk dat een dokter wel gekkere dingen tegenkomt dan een hakbijl in je knie hoor 😂

Gelukkig leggen ze de eed van Hippocrates af en is het de bedoeling dat ze iedereen helpen, ook de wat opvallendere casussen.

Dirkdirk

DF-koning
Ik denk dat een dokter wel gekkere dingen tegenkomt dan een hakbijl in je knie hoor 😂

Gelukkig leggen ze de eed van Hippocrates af en is het de bedoeling dat ze iedereen helpen, ook de wat opvallendere casussen.
Nee natuurlijk, maar ik word zo moe van mensen die dingen zeggen als "ik heb een handgranaat in mijn anus gestopt, maar zeg niet dat dat een slecht idee was of dat ik de volgende keer misschien geen handgranaat in je anus moet stoppen".

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Nee natuurlijk, maar ik word zo moe van mensen die dingen zeggen als "ik heb een handgranaat in mijn anus gestopt, maar zeg niet dat dat een slecht idee was of dat ik de volgende keer misschien geen handgranaat in je anus moet stoppen".

Snap ik. 😂

Deze vergelijking is nog veel mooier trouwens. Heb je er meer in zo'n opbouw? Of is dit zo'n humor-is-timing en stoppen-op-je-hoogtepunt dingetje?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Hallo, ja mijn gewicht is extreem laag dat weet ik maar daar gaat dit onderwerp niet over. Ja 3 pillen zijn erg veel in een keer dat geef ik toe, ik ben veelste snel gegaan maar dat komt vooral ook omdat bij mijn 1e keer xtc ik gelijk 1,5 nam. Dit is niet om te “trollen” of iets rare opmerking.

Maar je vind het niet raar dat je na 1 a 2 pillen niets voelt en nog een 3de dropt. Terwijl dit forum vol staat van MDMA gebruik. De media op zijn tijd gevoerd word met overgedoseerde pillen van +200mg die 3x de normaal aanbevolen hoeveelheid bevatten. Je bent de 1ste niet die hier met zo'n gekke doseringen je 1ste post start. Als je mijn reactie dan raar vind stel ik voor dat je jouw raar gebruik en rare neveneffecten van dat raar gebruik eens onder jouw rare loep neemt. Meer raar kan het niet? Raar toch?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Maar je vind het niet raar dat je na 1 a 2 pillen niets voelt en nog een 3de dropt. Terwijl dit forum vol staat van MDMA gebruik. De media op zijn tijd gevoerd word met overgedoseerde pillen van +200mg die 3x de normaal aanbevolen hoeveelheid bevatten. Je bent de 1ste niet die hier met zo'n gekke doseringen je 1ste post start. Als je mijn reactie dan raar vind stel ik voor dat je jouw raar gebruik en rare neveneffecten van dat raar gebruik eens onder jouw rare loep neemt. Meer raar kan het niet? Raar toch?
Ik snap je reactie volledig, maar TS blijft zo netjes... Dat het dom, raar en teveel was had ze al beseft en toegegeven. Wel nice tho dat je eerder het MDMA handboek heb toegereikt!

Ik zag van de week nog berichten voorbij komen van twee ervaren medeforumers over 2 en 3,5 gram MDMA op een avond. Iedereen maakt fouten, ✌️

Victoriaxx

Het is niet alsof ik naar deze reacties kijk en denk van: “omg ik ga dit nooit meer doen” het komt de ene oor in en het andere oor uit :wink: ik wilde alleen weten wat het was en ik weet dat het niet slim is om 3 te nemen maar weetje wat? I dont fucking care

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Het is niet alsof ik naar deze reacties kijk en denk van: “omg ik ga dit nooit meer doen” het komt de ene oor in en het andere oor uit :wink: ik wilde alleen weten wat het was en ik weet dat het niet slim is om 3 te nemen maar weetje wat? I dont fucking care
Jammer. Dat zou namelijk wel de juiste gedachte zijn. En niet omdat we graag gelijk willen hebben, maar omdat we hier aan harmreduction doen. Drugs is hartstikke leuk, maar drugs doen zonder jezelf onnodig te beschadigen door dom gedrag is nog veel leuker!

Als dat je geen fuck kan schelen en onze adviezen je het ene oor in en het andere oor weer uit gaan, hoef je van leden hier denk ik weinig meer te verwachten. Maar geen nood, je beland vanzelf een keer in het ziekenhuis, en misschien leer je daar dan wel wat van.

Bovenaan