Wat is verschil tussen 2C-E en 3C-E

Spaviced

Newbie
Hallo allemaal,

Ik heb geen ervaring met RC.
Ik was opzoek naar info over;
2C-E nu zie ik ook 3C-E
2C-P nu zie ik ook 3C-P

Wat is hier verschil, ik kan geen trip report vinden.
Welke andere RC geven harde trips met OEV/CEV en duurt gemiddeld 6-10 uur.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
3C-E en 3C-P is zeer weinig over bekend, uiteraard zou je eens hier kunnen kijken:
https://erowid.org/library/books_online/pihkal/pihkal025.shtml
https://www.erowid.org/chemicals/3cp/3cp.shtml

Ik heb me in het verleden een beetje geprobeerd te verdiepen in de 3C varianten, maar wat ik me er van herinner is dat ze niet heel interessant klonken. Aanzienlijk minder interessant dan 2C-E en 2C-P in ieder geval.

Als je een middel wilt wat niet veel langer dan 10 uur duurt valt 2C-P eigenlijk wel af, want daar zit je zo 15 uur of langer aan vast. Maar zowel 2C-E als 2C-P geven in ieder geval wel sterke trips met veel visuals.

@acht.zes hoezo raad je de LSD analogen in ipv 2Cs?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja dat snap ik, maar waarom vind je 2C-E hier bijvoorbeeld niet voor geschikt?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik kan me vergissen in de E-variant, maar 2c-tjes werken toch maar een uur of 4? Dus geen 6-10 uur.
Nee 2C-E duurt zo 10 uur of langer als je veel neemt. 2C-P duurt zelfs makkelijk 15 uur of meer.

Er zit best wel wat verschil tussen de verschillende 2Ctjes, zowel in duur als intensiteit. 2C-B, 2C-D en 2C-D werken allemaal maar rond de 4 uur inderdaad en zijn ook zeer mild als psychedelicum. 2C-E en 2C-P daarentegen werken veel langer en zijn echt volwaarde tot heftige psychedelica.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Kijk weer wat geleerd. :)

Ik ben niet zo bekend met RC's, hoewel ik al wat onderzoek heb gedaan naar LSD-analogen en 2c-tjes. (maar dus niet naar 2C-E)

Maar die zijn nu niet echt relevant meer, heb dus een bestelling echte LSD en wat 2Cb-tjes gedaan, hoewel de bestelling erg lang op zich laat wachten. Misschien krijg ik ze maandag.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Maar die zijn nu niet echt relevant meer, heb dus een bestelling echte LSD en wat 2Cb-tjes gedaan
Ik zou 2C-E niet zomaar afschrijven omdat je nu 2C-B kunt krijgen, het zijn totaal verschillende psychedelica namelijk. 2C-B doe je meer voor de fun, terwijl 2C-E echt serieus trippen is.

2C-C en 2C-D kun je trouwens wel links laten liggen als je aan 2C-B kunt komen, dat zijn toch maar slappe aftreksels namelijk.

Bobsacamano

Badass junkie
Uit eigen ervaring spreek ik dat 2C-D inderdaad neit veel voorstelt. 2C-E daarentegen is echt een flinke psychedelica.

Bovenaan