Daan007

Experimenterende gebruiker
Beste,
Ik ben oozoek naar een drug / research chemical die voor een uur of 4 een heerlijke roes geeft en waarvan ik mellow en rustig wordt in mn hoofd . Oxycodon is ok.. maar vind ik vrik kort en merk dat ik in het verleden steeds hogere disis nodig had voor die roes.
Iemand die betere vervangers weet? Graag wel met wat onderbouwing! Voorkeur van duur (piek) circa 3-6 uur. Mag er iets slaperig van worden (lieber niet), lekker mellow en relaxed, met een lekkere roes, maar niet Té, zoals LSD. Dat hoef ik echt niet.
Maar GEEN (geen wiet, daar wordt ik para van).
Iemand ervaring met Fentanyl?

Alvast bedankt Daan

Zweevteev

Wijs gebruiker
Beste,
Ik ben oozoek naar een drug / research chemical die voor een uur of 4 een heerlijke roes geeft en waarvan ik mellow en rustig wordt in mn hoofd . Oxycodon is ok.. maar vind ik vrik kort en merk dat ik in het verleden steeds hogere disis nodig had voor die roes.
Iemand die betere vervangers weet? Graag wel met wat onderbouwing! Voorkeur van duur (piek) circa 3-6 uur. Mag er iets slaperig van worden (lieber niet), lekker mellow en relaxed, met een lekkere roes, maar niet Té, zoals LSD. Dat hoef ik echt niet.
Maar GEEN (geen wiet, daar wordt ik para van).
Iemand ervaring met Fentanyl?

Alvast bedankt Daan
Kratom is acuut denk ik het minst schadelijke alternatief als je per se een opiaatachtige roes wil, maar anders heb je ook nog tramadol en o-desmethyltramadol (aka O-DSMT, een NPS en tevens een analoog van tramadol). Daarnaast heb je ook nog diacetylmorfine, maar ik denk niet dat je naast de roes ook meteen een mentale (en even later ook fysieke) afhankelijkheid aan de haak wil slaan.

Naast opioïden zou je ook nog GHB, Phenibut of benzodiazepines kunnen proberen, al duurt Phenibut wel heel wat langer dan 4 uur en veel van de benzodiazepines volgens mij ook.

Daan007

Tnx ik ga er eens induiken. Ben 37 heb nooit geen rust in mb fkikker en als de kids rond 8 uur in heb liggen neem ik aoms doordeweejs en vaak in weekend een chillpill om rust in mn koppie te krijgen en omdat ik recreatief ben aangelegd... vind ik dus die roes ook belangrijker. Hoef niet totaal van de planeet te zijn maar iwts zwaaardere roes dan oxycodon is wel een voorkeur eigenlijk.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
@Daan007 , ik denk dat het verstandiger is om hulp te zoeken om de oorzaak van je gespannenheid en stress aan te pakken. Net zoals @KlaasVaak zegt. Als je baan (als je werkt) en je kinderen teveel voor je zijn is drugs nemen een foute keuze. Zeker als je spruiten liggen te slapen boven onder jouw verantwoordelijkheid. Ook mag je na gebruik van de meeste drugs, Oxycodon ook, niet autorijden. Dat is levensgevaarlijk.
Bespreek je stress met je huisarts of een psycholoog. Zelf dokteren met medicatie loopt vaak uit op een fiasco.

Daan007

Kratom is acuut denk ik het minst schadelijke alternatief als je per se een opiaatachtige roes wil, maar anders heb je ook nog tramadol en o-desmethyltramadol (aka O-DSMT, een NPS en tevens een analoog van tramadol). Daarnaast heb je ook nog diacetylmorfine, maar ik denk niet dat je naast de roes ook meteen een mentale (en even later ook fysieke) afhankelijkheid aan de haak wil slaan.

Naast opioïden zou je ook nog GHB, Phenibut of benzodiazepines kunnen proberen, al duurt Phenibut wel heel wat langer dan 4 uur en veel van de benzodiazepines volgens mij ook.

Daan007

@Daan007 , ik denk dat het verstandiger is om hulp te zoeken om de oorzaak van je gespannenheid en stress aan te pakken. Net zoals @KlaasVaak zegt. Als je baan (als je werkt) en je kinderen teveel voor je zijn is drugs nemen een foute keuze. Zeker als je spruiten liggen te slapen boven onder jouw verantwoordelijkheid. Ook mag je na gebruik van de meeste drugs, Oxycodon ook, niet autorijden. Dat is levensgevaarlijk.
Bespreek je stress met je huisarts of een psycholoog. Zelf dokteren met medicatie loopt vaak uit op een fiasco.

Daan007

Nee ik ben over het algemeen druk in mn bol.. altijd al geweest dat is wie ik ben. Beetje chaotisch, 10 dingen tegelijk willen.. dat is wie ik ben... En het is ook niet zo dat als het spul op is dat ik nieuwe ga zoeken of halen. Ik weet wel dat het verslavend is, maar mocht dat ooit gebeuren dan keijg ik van mn wederhelft wel een trap onder mn hol en zoek ik hulp.
De laatste weken brengen iets meer spanning met zich mee dan normaal, dat geef ik toe. Boekhouder was/is (dodelijk) ziek, dus kreeg een mooie blauwe brief m.b.t. mn onderneming met een boete. Die kan ik ook gewoon betalen en viel helukkig mee. Dus no worries, maar had het druk qua werk en ook inderdaad wel stress gehad de afgelopen 4 weken.
Ik snap je concern, al helemaal i.v.m. mn kroost. Maar mijn vrouw heb ik ook nog gewoon en die weet dat het me geestelijk een lekkere roes geeft kalmeert en ik het daarbij bij recreatief gebruik houd. Er is altijd iemand broodje nuchter als ik het doe. En als ik het doe lig ik heerlijk op de bank samen met mijn vrouw netflixje te kijken. Als dat spul op is stop ik er ook gewoon mee hoor.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Nee ik ben over het algemeen druk in mn bol.. altijd al geweest dat is wie ik ben. Beetje chaotisch, 10 dingen tegelijk willen.. dat is wie ik ben... En het is ook niet zo dat als het spul op is dat ik nieuwe ga zoeken of halen. Ik weet wel dat het verslavend is, maar mocht dat ooit gebeuren dan keijg ik van mn wederhelft wel een trap onder mn hol en zoek ik hulp.
De laatste weken brengen iets meer spanning met zich mee dan normaal, dat geef ik toe. Boekhouder was/is (dodelijk) ziek, dus kreeg een mooie blauwe brief m.b.t. mn onderneming met een boete. Die kan ik ook gewoon betalen en viel helukkig mee. Dus no worries, maar had het druk qua werk en ook inderdaad wel stress gehad de afgelopen 4 weken.
Ik snap je concern, al helemaal i.v.m. mn kroost. Maar mijn vrouw heb ik ook nog gewoon en die weet dat het me geestelijk een lekkere roes geeft kalmeert en ik het daarbij bij recreatief gebruik houd. Er is altijd iemand broodje nuchter als ik het doe. En als ik het doe lig ik heerlijk op de bank samen met mijn vrouw netflixje te kijken. Als dat spul op is stop ik er ook gewoon mee hoor.
Ah dat klinkt al anders! Als je vrouw er van weet en nuchter is voor de verantwoordelijkheid van je kinderen is het een ander verhaal.

Daan007

Ja super heerlijk en verstandig met kinderen in huis die om 8 slapen 2 uur later wakker kunnen worden.
Trofee voor vader van het jaar !
Ja joh.. je hebt daar gelijk in he maar.. maar ik heb mn wederhelft ook en als het op is is het op.
Ja super heerlijk en verstandig met kinderen in huis die om 8 slapen 2 uur later wakker kunnen worden.
Als ik dit dagelijks zou doen dan geef ik je groot gelijk, je zou gelijk hebben als ik verslaafd zou zijn. Maar doe het dus af en toe RECREATIEF. En op=op. Hoeveel mensen drinken er niet wekelijks thuis en worden BEIDEN LAM. Is dat dan wel acceptabel volgens jou? Ja volgens de maatschappij, dus dan is het maar okay, ik vraag om recreatieve redenen om die roes, om lekker kalm te worden, niet dagelijks toch?? Die quote met vader van het jaar is hard van je man. Als je dan toch mr. Perfect wilt zijn denk dan na voordat je dit zegt wat als ik in een depressie zat, en deze opmerking kreeg??
Er is tevens altijd een nuchter persoon aanwezig. Maar ben ik verslaafd als ik in de afgelopen 4 jaar al met al circa 10 stripjes heb gebruikt? En dat was in begin periode ook nog eens noodgedwongen omdat ik een hernia had.
Je geeft me nu echt een rotgevoel. Ik sport 4x per week, heb sociale contacten, ga skeeleren, zwemmen, weekendjes weg met mn gezin, wandel door de natuur met ze etcetera, dus maakt dit mij dan een slechte vader volgens jou? Dat vind ik respectloos, en die opmerking stel ik niet op prijs.

Desondanks snap en waardeer ik de reacties waar men zegt dat gevaar op de loer ligt. Maar neem mijn alcohol point ook even in consideratie. Die zooi is schadelijker en vaak zijn beiden ouders tijdens weekend 1x dronken.

Als er hier op het forum dan iemand komt met iets vergelijkbaars, waar geen afhankelijkheid bij komt kijken, en toch die roes geeft, heb ik daar veel meer aan dan die rot opmerking van jou.

inner_search

Badass junkie
Ja joh.. je hebt daar gelijk in he maar.. maar ik heb mn wederhelft ook en als het op is is het op.

Als ik dit dagelijks zou doen dan geef ik je groot gelijk, je zou gelijk hebben als ik verslaafd zou zijn. Maar doe het dus af en toe RECREATIEF. En op=op. Hoeveel mensen drinken er niet wekelijks thuis en worden BEIDEN LAM. Is dat dan wel acceptabel volgens jou? Ja volgens de maatschappij, dus dan is het maar okay, ik vraag om recreatieve redenen om die roes, om lekker kalm te worden, niet dagelijks toch?? Die quote met vader van het jaar is hard van je man. Als je dan toch mr. Perfect wilt zijn denk dan na voordat je dit zegt wat als ik in een depressie zat, en deze opmerking kreeg??
Er is tevens altijd een nuchter persoon aanwezig. Maar ben ik verslaafd als ik in de afgelopen 4 jaar al met al circa 10 stripjes heb gebruikt? En dat was in begin periode ook nog eens noodgedwongen omdat ik een hernia had.
Je geeft me nu echt een rotgevoel. Ik sport 4x per week, heb sociale contacten, ga skeeleren, zwemmen, weekendjes weg met mn gezin, wandel door de natuur met ze etcetera, dus maakt dit mij dan een slechte vader volgens jou? Dat vind ik respectloos, en die opmerking stel ik niet op prijs.

Desondanks snap en waardeer ik de reacties waar men zegt dat gevaar op de loer ligt. Maar neem mijn alcohol point ook even in consideratie. Die zooi is schadelijker en vaak zijn beiden ouders tijdens weekend 1x dronken.

Als er hier op het forum dan iemand komt met iets vergelijkbaars, waar geen afhankelijkheid bij komt kijken, en toch die roes geeft, heb ik daar veel meer aan dan die rot opmerking van jou.
Kan je proberen goedpraten zo veel je wil.
Kgeef je obsuluut geen gelijk op dit vlak.

Je wederhelft valt van de trap en jij ligt er let je roesje ✌

Daan007

Ah dat klinkt al anders! Als je vrouw er van weet en nuchter is voor de verantwoordelijkheid van je kinderen is het een ander verhaal.
Ja klopt, ik had mijn verhaal iets beter moeten onderbouwen. Krijg ook veel negatieve reacties hierdoor merk ik, zit ik niet op te wachten.
Ook behoedende reacties. Dat laatste is in principe alleen maar goed, maar zie ook mijn 2 antwoorden op de gebruiker "inner search". Zijn reactie is enigszinds logisch, maar echt te hard. Maargoed mede dus omdat ik mijn verhaal niet goed had onderbouwd, maar nogmaals wel te hard.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter

Laten we niet overdrijven en het gezellig houden. Niemand is heilig hier en als zijn vrouw er nuchter bij blijft en alert is begrijp ik de situatie wel. Het is geen vraag met betrekking tot keta ofzo waar je niet meer kan van lopen of functioneren.

Daan007

Jij luistert ook alleen naar je eigen opmerkingen. Ik kan nog staan en lopen en denken. Je hoeft het niet eens te zijn met mij. Maar donder op met je ipmerking father of the year. Die opmerking heeft geen meerwaarde en ik hoef sowiezo jouw reactie eigenlijk niet meer te horen.
Laten we niet overdrijven en het gezellig houden. Niemand is heilig hier en als zijn vrouw er nuchter bij blijft en alert is begrijp ik de situatie wel. Het is geen vraag met betrekking tot keta ofzo waar je niet meer kan van lopen of functioneren.
Dank je hartelijk wel. Dat iemand het niet met me eens is of behoed respecteer ik. Dat verhaal van vader van het jaar heb ik daarna geprobeert te onderbouwen. Want mijn verhaal was niet volledig onderbouwd.. maar man... ik wist niet dat ik dit soort waardeloze opmerkingen zou krijgen van father of the year, en daarna voet bij stuk houden. Daarbij zal hij zelf ook niet toegeven dat dat onnodig was of wat dan ook. Kan ik dit onderwerp ook verwijderen? Want ik zit helemaal niet te wachten op dat soort reacties. Mn broer woont om de hoek. Ik kan alsnog functioneren al heb ik de roes. Ik kan dus in het ergste geval 112 bellen, bij de buurman en buurvrouw aanbellen etcetera.

Ik waardeerde ook een gebruiker die iets noemde waar je ook niet afhankelijk van bent/wordt en toch die relaxte roes van ktijgt. Want daar ben ik namelijk WEL naar opzoek! !

inner_search

Badass junkie
Sorry hoor maar je kunt ook overdrijven..
Ja kan , toch blijf ik Hier bij men standpunt.

Iedereen heeft andere dingen die vinden die niet kunnen of horen als je kinderen in huis hebt.
Kzou zelfs niet blowen of drinken (drink nooit..) als ik kinderen in huis zou hebben.

Laten we niet overdrijven en het gezellig houden.
Ik scheld toch niemand uit ? Geef gewoon MIJN blijkbaar harde mening.

Ik loop nu met een Fentanyl pleister op men arm rond en ben al redelijk grogy , das dan nog de extreem trage afgifte die 7 dagen werkt.

inner_search

Badass junkie
Jij luistert ook alleen naar je eigen opmerkingen. Ik kan nog staan en lopen en denken. Je hoeft het niet eens te zijn met mij. Maar donder op met je ipmerking father of the year. Die opmerking heeft geen meerwaarde en ik hoef sowiezo jouw reactie eigenlijk niet meer te horen.
Screenshot_20200927-124520_Chrome.jpg
Hier staat de negeerknop , een forum is vrij om meningen te geven.
Ik krijg er soms ook die ik niet wil horen.

Spyro

DF-koning
Vind het juist verstandig dat TS zijn vrouw gewoon nuchter blijft. Dat je kinderen hebt wil niet zeggen dat je dus helemaal geen meds/drugs meer kan doen.

Je kan ook als je geen kinderen hebt en vol aan de drugs zit zelf een bericht krijgen dat je moeder bijvoorbeeld in het ziekenhuis ligt, terwijl je helemaal van de kaart bent.

Als we het zo moeten bekijken kun je dus nooit meer drugs doen. Er kan altijd wat gebeuren.

Daan007

Ik merk al dat ik "newbie ben" maar lees even al mijn berichten en replies voordat je me keihard afrekend, alsjeblieft en bij voorbaad dank. Er is dus ALTIJD en nuchter persoon bij.. en ik kan nog staan lopen denken en functioneren ok? Ik vind alleen die roes fijn, daar gaat het mij om. Lekker mellow en relax... mijn keuze toch?
WAT IK NIET WIL: Domme replies die een persoon naar beneden halen. Zelfs nog als ik een volledige onderbouwing geef, dan niet toe willen geven dat diegene een rot opmerking heeft gemaakt. Je had het DAN ook even normaal kunnen zeggen. Met wat meer respect.

!!!!En hier is wat ik WEL ZOEK / WIL NOGMAALS!!!!!. Een middel die mij dezelfde roes geeft als oxycodon. Bij voorkeur circa 4 uur duurt.
Niet dat ik van de wereld ben, en dus nog wel kan functioneren.
Liefst geen tolerantie tegen opbouw of afhankelijk van kan worden. Al sta ik sterk in mijn schoenen. Zie alles wat ik heb gezegd hierboven voordat je me beoordeeld a.u.b.
De roes mag net even iets heftiger zijn dan oxycodon, of =. Maar ik wil niet helemaal van de wereld zijn (dus nog wel kunnen functioneren.
Want inderdaad, ik heb kids, die overigens ook al zelfstandig kunnen functioneren, maar ook een nuchter persoon naast mijn zijde, die niet achterlijk is, mij wel kent en weet dat ik geestelijk over de juiste dosis wilskracht bezit). En in het ergste geval vier tot zes mensen kan bellen als "mijn vrouw van de trap valt" zoals je daarna ook nog even moest zeggen om je punt/gelijk perse te willen benadrukken, inner search. In plaats van mij ook even gelijk te geven na mijn onderbouwing m.b.t. het punt van je quote "father of the year". Had ik liever desondanks je het niet met mij eens ben (wat ik respecteer, jouw mening dus) ook ervoor kunnen kiezen om toe te geven dat je dat wat subtieler had mogen brengen. Dan had ik er respect voor gehad ok?
Bij voorbaad dank, Daan.

Blyatman

Badass junkie

Heel jammer dit, je kan ook liggen te slapen, de ander krijgt een hersenbloeding of een hartstilstand zonder dat de ander het door kan hebben. Wel heel ver gezocht beiden reacties.

Daan007

Bekijk bijlage 10047
Hier staat de negeerknop , een forum is vrij om meningen te geven.
Ik krijg er soms ook die ik niet wil horen.
Tnx voor je advies.
Kan ik ook dit topic verwijderen en even een topic opnieuw posten?
Dan begin ik simpel zonder mijn situatie te beschrijven. Met straight to the point vragen, want ik zit helemaal niet te wachten op een veroordeling en/of negativiteit. En omdat ik in begin dus teveel persoonlijke info met te weinig onderbouwing heb gegeven, krijg ik nu dit. En heb geen behoefte aan die negativiteit of wereldverbeteraars. Nogmaals dank voor je advies.

Blyatman

Badass junkie
Tnx voor je advies.
Dan begin ik simpel zonder mijn situatie te beschrijven. Met straight to the point vragen, want ik zit helemaal niet te wachten op een veroordeling en/of negativiteit. En omdat ik in begin dus teveel persoonlijke info met te weinig onderbouwing heb gegeven, krijg ik nu dit. En heb geen behoefte aan die negativiteit of wereldverbeteraars. Nogmaals dank voor je advies.

Topic laten staan, dit gebeurd wel vaker hier. Maar wel zonde hoe dingen uit hun verbrand zijn getrokken.

Spyro

DF-koning
Tnx voor je advies.
Gaat helaas niet... Ik zou je er niet te druk om maken. Hoop dat iemand met een idee komt!

Je klinkt als een verstandige gebruiker. 😊

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ja klopt, ik had mijn verhaal iets beter moeten onderbouwen. Krijg ook veel negatieve reacties hierdoor merk ik, zit ik niet op te wachten.
Ook behoedende reacties. Dat laatste is in principe alleen maar goed, maar zie ook mijn 2 antwoorden op de gebruiker "inner search". Zijn reactie is enigszinds logisch, maar echt te hard. Maargoed mede dus omdat ik mijn verhaal niet goed had onderbouwd, maar nogmaals wel te hard.
Ik trok ook gelijk een te snelle conclusie maar heb het netjes gecorrigeerd richting jou. Het gaat er hier idd soms wat (te)hard aan toe misschien maar zoals je merkt zijn er hier heel veel verschillende mensen met allemaal verschillende meningen. Probeer wat je niet aanspreekt te vergeten en neem de goede dingen mee. Het is hier vaak ook heel gezellig! :thumbsup:

Bovenaan