Wat is mij overkomen?

heyo55

Newbie
Ik ben een man van 24.
Ik sport veel en heb een rusthartslag van onder de 50.
zon 2 a 3 x per jaar gebruik ik coke.
Zo ook gister.

1 grammetje verdeeld tussen beide.
Ik ben iets hoger gaan doseren dan normaal. Vandaag heb ik dingen te doen dus het spul moest gisteravond op. Dosisen waren niet veel hoger dan normaal.
75mg (max) ipv 50mg (gemiddeld) per lijn (relatief gesproken dan) want ik weet niet hoe puur de coke was, maar ik schat het zon 60-75%.

Alles ging lekker tot op dat ene moment. Ik loop mijn kamer uit en heb lichte tintelingen over mijn lichaam. Ik stap met mijn linker voet op de grond, en een heel vervelend gevoel schoot in mijn voet.

Een soort gevoel dat kan beschreven worden als een combinatie van een halve slaap voet, naalden in je poot (niet kwa pijn maar alsof er allemaal prikkers in je voet zitten) gepaard met een soort van elektrisch, schok achtig gevoel.

Ik dacht, weird!!
Het gekke gevoel ging gelijk over. Echter bleef ik heftige tintelingen voelen in mijn linkerpoot. Met mijn linkerpoot omhoog op mijn bed ging mijn voet in 10 seconden slapen.
Een kleine draai van mijn enkel en geen tintelingen niks. Draai ik mijn enkel weer terug, in 10 seconde is mijn voet totaal in slaap gevallen.

Ik trok mijn broek dus uit en mijn sok om eens een kijkje te nemen.
Het eerste wat ik toen dacht is "ok, genoeg, ik gooi nu mijn coke in de gootsteen en gebruik geen coke meer"
Wat dat weggooien betreft, "It's done", wat betreft nooit meer coke,..... idk haha :tearsofjoy: :grin:

Waarom deze actie?

Mijn hele onderkuit en aan de scheenkant was dik opgezet. Als een soort bobbel.
Maar niet op mijn enkel. Ik had een soort blok achtig onder been zeg maar.

Het waren geen aangespannen spieren.
Ik word dus helemaal gek en begin gelijk te denken aan trombose etc. Allemaal erge scenarios die zich ineens in je hoofd gaan afspelen.

Ik dacht bij mezelf, ik blijf gewoon wakker en kijk hoe het verder afloopt.
Na 4 uur in gedachten en niet slapend naar het plafond te hebben gestaard ging ik mijn bed uit om weer eens een kijkje te nemen.

Maar verrek, de zwelling was helemaal weg, niks meer van te zien. Wat er verstopt zat is blijkbaar weer vrijgekomen zonder consequenties tot nu toe.

Ik wou dit gewoon even delen want ik was er nogal van geschrokken.
Ik weet niet wat dit nou precies is, misschien klinkt dit herkenbaar, ik zal vast niet de eerste wezen.
Ik kan er uiteraard niet mee naar de huisarts, want het verschijnsel was 2 a 4 uur na laatste dosis verdwenen. Ik vraag het liever hier, en als er hier mensen zijn die denken te weten wat er nou precies gebeurd zou kunnen zijn dan hoor ik dat graag.

Ik had ooit iets gelezen over versnijdingsmiddelen die in combinatie met coke bloed circulatie naar een of meerdere ledematen kunnen belemmeren en zelfs stopzetten en volgens mij ook zenuwbeschadigingen kunnen veroorzaken met zwellingen en in ergere gevallen zelfs amputaties als gevolg. Volgens mij is Levamisole een van de boosdoeners die hierin al meerdere slachtoffers heeft gemaakt. Maar ik heb ook gehoord over dergelijke consequenties bij andere versnijdingsmiddelen alleen ik weet niet welke.

Ik denk overigens niet dat er Levamisole in de coke zat.
De redenen hiervoor om te beginnen met het niets zeggende "cliche" door te zeggen dat ik de vaste dealer goed ken. Ook heb ik over een periode van 4 jaar 3x zijn spul laten testen en meneer schijnt het belangrijk te vinden om enigzins schone versnijdingsmiddelen te gebruiken en normaal gesproken weinig omdat meneer ook al puurdere coke aan mij verkocht heeft. Wat juist weer aangeeft dat er juist crap in deze coke kan zitten. In de 3 tests zat er nooit Levamisole in. Misschien andere ongewenste middeltjes die mijn verschijnsel kunnen veroorzaken?

Allemaal speculaties, want de verklaring kan nogal van alles zijn.
Hopelijk kan iemand anders hier al een of meerdere mogelijke conclusies trekken, want ben wel heel benieuwd waar ik nou eigenlijk mee te maken heb gehad.

heyo55

Newbie
@Exceptional Insight

De reden dat ik zelf antwoord op mijn vraag geef is juist om de reacties die jij nu geeft te voorkomen. Ik bevestig in mijn eigen schrift de “Bloody obvious” in de hoop dat de reactie die jij nu geeft achterwege wordt gelaten. Helaas is dit niet gelukt, spijtig!

Ik snap ook best wel dat hier op DF eerder gebruikers dan geleerde aan tafel zitten.
Ik wil juist dat alle speculaties op tafel liggen. Mijn reden hiervoor is dat ik me wegwijs kan maken over wat mij is overkomen. En omdat ik waarschijnlijk niet op de hoogte ben van alle mogelijke antwoorden. Wat mij is overkomen is best aangrijpend. Misschien kunnen jullie me geen informatie geven over wat er gebeurt is. Ik had de stille hoop dat ik hier iig mogelijkheden over het voorval voorgeschoteld kan krijgen. Aangezien cocaine al sinds de 19de eeuw verkrijgbaar is dacht ik wel wegwijs gemaakt te kunnen worden over dat mijn voorval dit, dat, zus of zo kon zijn.

Weten jullie dan wel op welk forum ik me in moet schrijven om daar meer informatie over te krijgen? Of zit ik hier toch goed en moeten de zinnigere reacties nog komen?

Zaten er bloedvaten verstopt? (zoals een versperring door vaatvernauwing) Zou het een trombose kunnen zijn geweest? Zou het tegen mijn verwachtingen in iets compleet onschuldig zijn en kunnen jullie mij dan vertellen wat dit zou kunnen zijn?
Zou het iets kunnen zijn geweest waar ik nog niet aan heb gedacht? Zo ja, please tell me.
Wat het ook zou kunnen zijn, ik heb gister weer 60km gefietst en geen problemen gehad met mijn linkerbeen of voet.

@MeejheM.

Testen zal ik zeker. Ik denk gewoon dat ik pech heb gehad. Het is mogelijk dat mijn oude bekende dealer gewoon shit heeft binnengekregen. Zoals ik eerder al zei, zijn spul is 3x eerder getest. Schijnbaar wanneer testen echt nodig is zoals in dit geval (ervan uitgaande dat er zooi tussen zat) dan laat je het testen achterwege.

En WBT jou reactie: Het is gewoon te voorspelbaar dat je erop gewezen word dat je moet testen. Toegegeven, voor sommige mensen is dat nodig. Ik was hier alvan op de hoogte, want ik gaf dit zelf al aan als mogelijkheid in de OP. Daarmee wil ik zeggen dat ik al aangaf 3x te hebben getest en dit deze keer achterwege heb gelaten. Je krijg vertrouwen of je verliest het. Ik heb geconstateerd genoeg vertrouwen in mijn dealer te hebben, mogelijk zit ik daar gewoon ver naast. I dont know, you dont know, so STFU about it. The point is, idk. Dat is alles wat je moet weten.

Heb jij mij een sukkel genoemd? Nee!
Noem ik mijzelf een sukkel door het achterwege van een test? Bij deze: JA, ik ben een sukkel!
Dat te hebben toegegeven, kun je ook op een kritische manier antwoord geven op mijn vraag, en die luidt “Wat is mij overkomen?”

Zo niet, erg jammer! Zo wel, enlighten me. Weer een reactie dat de bloody obvious bevestigd dan heb ik liever dat je niet reageerd, maar ik ben geen dictator dus I wont stop you.

En natuurlijk hebben jullie waarschijnlijk voor 95% gelijk dat de cocaine vervuild is. Maar bewijzen kan Ik het niet want de sosas zijn er niet meer. Dus! Wat ik wil weten is wat het zou kunnen zijn. Niet wat het waarschijnlijk of wat het feitelijk is geweest en bij gebrek aan antwoorden/mogelijkheden mij vertellen hoe stom ik ben geweest en dat ik voorzorgsmaatregelen had moeten nemen waar ik mezelf toch al aan herinner na het voorval gezien mijn schrik over wat er gebeurt is.

Ervan uitgaande dat ik ben belazerd ondanks 3x getest te hebben, is dit voorval ongeluk, of ongeluk?
Net alsof jullie per persoon alle vershillende exemplaren van jullie dealers laten testen? En ervan uiitgaande dat er forumleden zijn die dit doen, (be honest, your a minority)

Doen jullie dit toch met zijn allen, dat zijn jullie gewoon heel erg slim en ik gewoon * kuch * minder slim. Ach ja verschil moet er zijn.

Dat gezegd te hebben, zouden jullie beweren elke batch te laten testen dan geloof ik er geen zak van en lieg je uit je ……………

Wat betreft mijn speculaties. Ik wil juist dat er gespeculeerd word. Ik wil weten wat het zou kunnen zijn. Niet wat het is.
Daar kan ik nu toch niet meer achterkomen, daarvoor heb ik symptomen nodig om bij de huisarts aan te kloppen. Wat dat betreft, ik wou dat ik ze nog had, dan had ik hier niet aan te hoeven kloppen.

Maar als hier geen zinnige discussie uit kan onstaan (niet te danken aan mij imo) dan moet ik daar maar vrede mee hebben.

MeejheM

Badass junkie
Als je wilt mag je best een keer met me mee naar het test-punt in Eindhoven, die zullen je bevestigen dat ik daar bovengemiddeld vaak langs ga.

Wat je hele verhaal betreft moet je niet zeuren als je logische reacties krijgt op je vragen en bevindingen. Wanneer je daar niet op zit te wachten kun je beter niet posten in deze vorm.

Als je medelijden wilt moet je hier eerst door een dikke barrière van logica heen.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je nou je coke niet had weggegooid, had je het resterende deel kunnen laten testen om erachter te komen of het oké was......

MeejheM

Badass junkie
Los daarvan vind ik wel dat Heyo55 een goed doordachte en nette reply neerzet, waar hij(of evt. zij) behoorlijke standaard antwoorden voorgeschoteld krijgt.

Toch kunnen we gewoon niet om het punt heen dat drugs pas betrouwbaar zijn als ze getest zijn, en eigenlijk iedereen dat zou moeten blijven doen.

Dealers zijn op dat vlak gewoon niet te vertrouwen. Er zullen uitzonderingen zijn, maar geen enkele die zijn eigen handel afkraakt.

HoneyC

Belezen gebruiker
MeejheM zei:
Als je wilt mag je best een keer met me mee naar het test-punt in Eindhoven, die zullen je bevestigen dat ik daar bovengemiddeld vaak langs ga.

Wat je hele verhaal betreft moet je niet zeuren als je logische reacties krijgt op je vragen en bevindingen. Wanneer je daar niet op zit te wachten kun je beter niet posten in deze vorm.

Als je medelijden wilt moet je hier eerst door een dikke barrière van logica heen.

Wat is dit voor rare reactie? Deze man vraagt hier om advies/hulp bij andere drugsgebruikers, en hij zit echt niet te wachten op die arrogante reacties wat ik hier 9 v/d 10x lees. Jezus. Laten we alsjeblieft wat vriendelijker proberen te zijn en een ander proberen te begrijpen ipv. 'leuk' komen doen en iemand beledigen door te zeggen dat hij medelijden wilt?!

En ik maar denken dat vrouwen arrogante bitches zijn die continu elkaar onderuit proberen te halen, met de dag zie ik dat mannen net zo erg zijn. Zonde dit, zonde. De mensheid is uitgestorven en wat er overgebleven is zijn een stelletje wilde dieren die elkaar een beetje afsnauwen en belachelijk maken.

simonsnel

Experimenterende gebruiker
HoneyC zei:
MeejheM zei:

Wat is dit voor rare reactie? Deze man vraagt hier om advies/hulp bij andere drugsgebruikers, en hij zit echt niet te wachten op die arrogante reacties wat ik hier 9 v/d 10x lees. Jezus. Laten we alsjeblieft wat vriendelijker proberen te zijn en een ander proberen te begrijpen ipv. 'leuk' komen doen en iemand beledigen door te zeggen dat hij medelijden wilt?!

En ik maar denken dat vrouwen arrogante bitches zijn die continu elkaar onderuit proberen te halen, met de dag zie ik dat mannen net zo erg zijn. Zonde dit, zonde. De mensheid is uitgestorven en wat er overgebleven is zijn een stelletje wilde dieren die elkaar een beetje afsnauwen en belachelijk maken.

En jij bent niet zo. Iets met een pot en een ketel.

HoneyC

Belezen gebruiker
simonsnel zei:
HoneyC zei:
MeejheM zei:

En jij bent niet zo. Iets met een pot en een ketel.

Helemaal gelijk heb je. Zodra ik merk dat ik zoiets doe of me respectloos gedraag pas ik me ook aan. Ik ben net zoals elk ander ook maar een mens, 20 jaartjes jong en nog veel te leren. En omdat ik in het verleden of bij wijze van 2 min.geleden rot deed of reageerde hoef ik dat niet voort te zetten. Dat was mijn boodschap, wil absoluut niet als een betweter overkomen of me zo gedragen.

Bovenaan