185,5 cm met een gewicht 70kg.
lotske1984- zei:Bijna 1m60 en weeg ongeveer 53 kg..
Nee 3 mm kleiner dan 1m60..kokosmakroon900 zei:lotske1984- zei:Bijna 1m60 en weeg ongeveer 53 kg..
Dus zeg maar 1m59? :P
On-topic: 1.95 en 80 kg.
Fedex zei:Bmi 18.7 dat is perfect, maar omdat ik nog niet zolang clean ben heb ik besloten mij even niet met mijn gewicht bezig te houden. Nav dit topic toch even opgezocht uit nieuwsgierigheid

Gebruik je speed ofzo als ik vrage mag.?zjimiz zei:Fedex zei:Bmi 18.7 dat is perfect, maar omdat ik nog niet zolang clean ben heb ik besloten mij even niet met mijn gewicht bezig te houden. Nav dit topic toch even opgezocht uit nieuwsgierigheid
1.78 en 82 kg
Nogal veel getrained en relatief zwaar ivm grote spieren
![]()
[/quote]
lotske1984- zei:Als je elke dag creatine en protiëne bij neemt en redelijk goed eet en slaap heeft speed gebruik daar veel invloed op als je elke dag gebruikt..of heeft het allemaal geen zin om die creatine en protiëne te nemen en wat trainen.?

Vitamines neem ik ook..maar extra creatine en protiëne kan nooit geen kwaad he..zjimiz zei:lotske1984- zei:Als je elke dag creatine en protiëne bij neemt en redelijk goed eet en slaap heeft speed gebruik daar veel invloed op als je elke dag gebruikt..of heeft het allemaal geen zin om die creatine en protiëne te nemen en wat trainen.?
Met speed verbrandt je jouw reserves, en dat zal de progressie in de weg staan.
Als je kracht en of spiermassa wilt opbouwen kan je beter de andere verstandige dingen doen, die jezelf al noemt, goed eten, drinken en slapen en eventueel wat suplementen bijnemen zoals extra vitamines.
![]()
Mindless zei:Best veel grote mensen hier.
Ik: 188cm/73kg.
Mindless zei:Best veel grote mensen hier.
Ik: 188cm/73kg.
BlijeChick zei:Ik zal je geruststellen, ik ben 158 langen weeg ongeveer 55 kilo. En ja, ik ben een dame
![]()
MeejheM zei:BlijeChick zei:Ik zal je geruststellen, ik ben 158 langen weeg ongeveer 55 kilo. En ja, ik ben een dame
![]()
Goh, dat zou je aan de hand van je nickname niet zeggen. ik dacht al "wat een enorm plofkuiken".
MeejheM zei:beter een blij plofkuiken als een chagrijnig ander ding.
Benzoboss zei:1.84cm
70kg
mikoz zei:180cm / 71kg
Jij dus ookmikoz zei:Jullie zijn fucking klein :P
Ik ben toch echt 178,16 cm langerBenzoboss zei:Benzoboss zei:1.84cm
70kgmikoz zei:180cm / 71kgJij dus ookmikoz zei:Jullie zijn fucking klein :P![]()
Fuck ik zie het nu pasmikoz zei:Ik ben toch echt 178,16 cm langerBenzoboss zei:Benzoboss zei:1.84cm
70kgmikoz zei:180cm / 71kgJij dus ookmikoz zei:Jullie zijn fucking klein :P![]()