Wat is het beste?

DrugsBeer

Experimenterende gebruiker
Hi mensen,

Aanstaande zaterdag heb ik een leuk feestje in Rotterdam, namelijk VOODOO.

Nu heb ik al wel ervaring met drugs te gebruiken op een feestje, maar deze zijn van 22:00 tot 04:00 uur. Dit feestje, aanstaande zaterdag is van 22:00 tot 08:00 uur en waarschijnlijk daarna een after.

De vraag is, wat is wijsheid? Wat zou een goede hoeveelheid xtc zijn om mee te nemen als we naar de theorie kijken? Ik ben me ervan bewust dat het per persoon verschilt.

Ik ben van plan om de volgende middelen mee te nemen..

Voor op het feest: MDMA Capsules (100mg), XTC en voor de laatste paar uurtjes pep.
Voor op de after: Eventueel xtc om bij te pakken, pep en 2cb.

Welke is exact ga gebruiken is nog niet bekend, dat moet ik afwachten.. maar ik heb het bij voor de zekerheid.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Je weet dat MDMA en xtc hetzelfde zijn?
MDMA (xtc) gebruik je het best maar 1 tot 1,5 mg MDMA per kg lichaamsgewicht. Dus die ene capsule van 100 mg is waarschijnlijk al voldoende voor de hele nacht als je je netjes aan de "regels" wil houden.
Plus dat als je eerst xtc neemt, dan pep (wat ik dacht een gevaarlijke combi te zijn, correct me of i am wrong), je hele xtc space pleite is. De pep gaat overheersen. En als je dan op de after wederom xtc wil nemen zal het niet of nauwelijks werken. Het enige wat je krijgt is dat de negatieve bijwerkingen van de MDMA gaan overheersen. En je kater zal veel erger zijn.
Over combi's met 2cb kan ik je niets vertellen, daar heb ik zo goed als geen ervaring mee.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Laat die pep links liggen. Is extra belastend voor het hart en weet ik veel voor wat meer. Het verminderd ook het liefdes-gevoel van mdma / xtc! :( Je mdma-kristallen (of xtc-pil...is hetzelfde) moet je 1 tot 1.5 mg per kg gewicht doen.

Ik zelf doe altijd 1.5 mg per kg gewicht en ik neem bij met 1 mg per kg gewicht rond 1 1/2 tot 2 uur na inslag (is eigenlijk net te laat voor mij, loopt net niet lekker over...kwartiertje ongeveer).

Ik neem nooit meer bij als één keer, de avond is hierna echt over voor mij.

Wel is 2c-b na een mdma / xtc-pil goed te doen. Blijkt een erg fijne "come-down" te hebben. Ik zal niet na een hele nacht door feesten en kaakschuiven nog een +25 mg 2c-b erin gooien. Gewoon rustig aan doen met die dosis. Als je nog een beetje gevoelig bent voor mdma / xtc zoals ik hallucineer je ook nog extra door die handel.

Voor de rest. Zorg dat je genoeg drinkt! Maar ook niet te veel! 1 tot max 2 glazen per uur. Wat zouts eten is ook altijd handig. Voor de rest...succes en voor meer vragen...altijd stellen!!!

Oh en probeer je aan de 3-maanden regel te houden als je mdma / xtc leuk wilt laten houden. Maar dat is eigen keuze.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zou gewoon de hele avond pep doen. Krijg je lekker lichte benen van en kan je zo de hele avond dansen. Van mdma of xtc zweef ik in het begin ook, maar word ik op gegeven moment wel moe. Op speed kan ik makkelijk tot 8 doorstampen.

DrugsBeer

Yaizer zei:
Laat die pep links liggen. Is extra belastend voor het hart en weet ik veel voor wat meer. Het verminderd ook het liefdes-gevoel van mdma / xtc! :( Je mdma-kristallen (of xtc-pil...is hetzelfde) moet je 1 tot 1.5 mg per kg gewicht doen.

Ik zelf doe altijd 1.5 mg per kg gewicht en ik neem bij met 1 mg per kg gewicht rond 1 1/2 tot 2 uur na inslag (is eigenlijk net te laat voor mij, loopt net niet lekker over...kwartiertje ongeveer).

Ik neem nooit meer bij als één keer, de avond is hierna echt over voor mij.

Wel is 2c-b na een mdma / xtc-pil goed te doen. Blijkt een erg fijne "come-down" te hebben. Ik zal niet na een hele nacht door feesten en kaakschuiven nog een +25 mg 2c-b erin gooien. Gewoon rustig aan doen met die dosis. Als je nog een beetje gevoelig bent voor mdma / xtc zoals ik hallucineer je ook nog extra door die handel.

Voor de rest. Zorg dat je genoeg drinkt! Maar ook niet te veel! 1 tot max 2 glazen per uur. Wat zouts eten is ook altijd handig. Voor de rest...succes en voor meer vragen...altijd stellen!!!

Oh en probeer je aan de 3-maanden regel te houden als je mdma / xtc leuk wilt laten houden. Maar dat is eigen keuze.

Bedankt voor je reactie. Het is niet dat ik nieuw ben in de drugs, heb er al redelijk wat ervaring mee. Vooral met XTC. Het enige waar ik geen ervaring mee heb is een feestje van 8 uur met een after. Dat zijn lange dagen die je wel zo goed mogelijk wilt meemaken natuurlijk.

Toch bedankt voor je reactie!

DrugsBeer

Tekzor668 zei:
Pep en 2cb schijnt ook een leuke combi te zijn. Xtc zou ik ook opzij laten liggen.

Ja joh? Ik heb al verschillende keren 2cb gedaan, maar lees overal dat pep de werking van 2cb juist verminderd.. :confused:

DrugsBeer

ZERO- zei:
Ik zou gewoon de hele avond pep doen. Krijg je lekker lichte benen van en kan je zo de hele avond dansen. Van mdma of xtc zweef ik in het begin ook, maar word ik op gegeven moment wel moe. Op speed kan ik makkelijk tot 8 doorstampen.

Hm, hele avond pep heb ik nog nooit gedaan. Ben zelf altijd wel een fan van xtc, vind het leuk spul. Maar hoor steeds vaker dat mensen dat doen. Ik vind het persoonlijk niks om openbaar een sleuteltje naar binnen te werken, doe dat liever op het toilet (autistische ik), maar om nou elke keer op en neer te huppelen in de Ferro Dome.. Wat ook nog eens muntjes zal kosten.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
RupsNooitGenoeg zei:
ZERO- zei:

Hm, hele avond pep heb ik nog nooit gedaan. Ben zelf altijd wel een fan van xtc, vind het leuk spul. Maar hoor steeds vaker dat mensen dat doen. Ik vind het persoonlijk niks om openbaar een sleuteltje naar binnen te werken, doe dat liever op het toilet (autistische ik), maar om nou elke keer op en neer te huppelen in de Ferro Dome.. Wat ook nog eens muntjes zal kosten.
Betaal voor toiletbezoek de hele avond in één keer, dan hoef je je daar geen zorgen om te maken. Ik neem het ook nooit op de dansvloer, dat vind ik niet prettig en ik voel me toch al een klungel ermee. Dus ik neem het eigenlijk altijd op de wc hoor. Maar het is maar net wat je chill vind. Sommige mensen kunnen het snel en ongezien doen tussen de mensen, maar daar ben ik er niet één van. :P
Plus, hoevaak snuif je nou iets? Misschien drie keer op een feestje? Verschilt wel wat per persoon maar ik denk dat ik dan één keer per twee uur iets snuif. Het is niet zoals coke dat je ieder uur opnieuw moet, al ken ik ook wel mensen die wat vaker speed bijnemen dan ikzelf.. maar goed :P

Zweibeiner

Bewuste gebruiker
Als ik kijk naar mijn persoonlijke ervaring zou ik je aanraden om pep te nemen voor de hele avond en de mdma te bewaren voor als je een keer thuis bent met je partnet of een paar goede vrienden.

Mdma zorgt er bij mij oo het einde van de trip voor dat ik binnen een half uur ontzettend moe word. Pep houd me langer actief en ik word er zeker niet zo doodmoe van als ik met mdma wel heb. Het zou zonde zijn als je van het feestje weggaat omdat je in slaap valt of dat praten al te veel moeite kost, laat staan doorfeesten.

Ik heb drugs nog nooit gecombineerd (weed daargelaten, dat rook ik iedere avond) dus daar kan ik je geen advies in geven op basis van persoonlijke ervaringen.

Ik zelf vind mdma op een feestje gebruiken erg zonde van de drug, maar er zijn genoeg mensen die het oneens zulln zijn met me. Dus probeer vooral te bedenken wat je wil dat de drug je geeft op die avond en laat daar j besilissing vanaf hangen welke drugs je gaat nemen.

Met pep op heb je ook duidelijk meer connectie met mensen, dus voor dat puntje vind ik pep om op door te gaan ook beter dan mdma.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Zweibeiner zei:
dus voor dat puntje vind ik pep om op door te gaan ook beter dan mdma.
Mooie woordspeling :P.

OT Gezien hoe lang je wilt feesten lijkt pep me ook een goede keuze. MDMA (of XTC, is namelijk gewoon hetzelfde...) duurt wat kort en na zo'n 5 a 6 uur is het wel gewoon klaar en heeft bijnemen ook niet veel zin meer. Dus als je perse MDMA wilt doen kun je het beter laat op het feest pas nemen.

Eventueel zou je eerst MDMA kunnen doen en wanneer het begint uit te werken zou je 2C-B kunnen nemen, dat is een zeer fijne combinatie. Probleem is echter dat 2C-B helemaal kort werkt en je daar hooguit een paar uurtjes extra mee wint. Bovendien ben je nog vermoeider als dat is uitgewerkt.

Pep en MDMA combineren moet je niet doen, dat is erg slecht voor je lichaam en geest. Maar is bovendien ook gewoon zonde, want pep overheerst zwaar waardoor je het lekkere gevoel van MDMA amper nog voelt.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
SkittlesAndMe zei:
Wat maakt de combinatie 2cb en mdma beter dan pep en mdma Bee?
MDMA en 2C-B werken synergetisch op elkaar, terwijl pep en MDMA elkaar tegenwerken. En bovendien is de combinatie van pep en MDMA een veel grotere aanslag op je hart en bloedvaten en mogelijk ook je hersenen. De combinatie MDMA en 2C-B is niet zo aanslag voor je lichaam en geest.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
hm die combinatie lijkt mij te intens voor een feestje. Pep en MDMA werken elkaar niet per definitie tegen hoor... ik vond juist de combinatie heel chill aangezien ik van MDMA de liefde en euforie krijg en van speed de energie.

en is het wel zo'n grotere aanslag? Ik heb daar nooit echt bewijzen voor gezien hoor? Pompt 2C-B je bloeddruk minder op dan pep? Ik ga er in ieder geval wel altijd net zo strak van staan.

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Ik zou alleen xtc te nemen, en dan op de after eventueel nog klein beetje xtc en 2cb. Pep en wcb vin ikzelf echt heel kut. xtc en 2cb geeft een erg leuk effect

Bovenaan