Verschillende, maar op andere niveau 's, die niet met elkaar te vergelijken vallen.
1 Keer op wiet en alcohol, men één van men eerste keren wiet: Blind worden, doof worden, volledig verlamt, gigantisch last van diplopie, zweten alsof ik onder de douche sta, kotsmisselijk, ik kon niet meer praten, of amper wat brabbelen, bijna volledig verlamt, tollen in mijn hoofd, en om het volledig af te maken een gevoel alsof ik out ging gaan of sterven. En dat allemaal tegelijk hé
Ik wou mijn vrienden vragen of ze wisten wat ze moesten doen in dat geval, maar dat kon ik dus niet. Was echt hééél angstwekkend! De dag erna voelde ik me nog altijd niet goed.
Heb het nog al enkele keren gehad, maar nooit meer in die extreme mate. Toen enkel 2-4 van die kenmerken.
Ook natuurlijk enkele bad trip momenten. Sommige gevuld met pure angst, zoals krantenkoppen van de dood van mij en mijn vrienden voor mijn ogen zien voorbijflitsen, en dergelijke gruwelijke gedachtenkronkels die niet te beschrijven zijn. Vooral met paddo's dit, en enkele LSD momenten.
Dan ook nog es zwaar geïrriteerd geweest na mijn eerste salvia ervaring. Alles irriteerde me op die moment, kwou gewoon dat de dag eindigde.
En ook es zwaar moeten kotsen een uur of langer van de LSA.
Maar, dit zijn echt zeldzame momenten, ik heb met bovengenoemde middelen vooral zaligheid meegemaakt, en gigantisch van geleerd! Het was het dus zeker waard, nergens spijt van. Ik ben er trouwens zeker van dat ik waarschijnlijk nog ergere dingen ga meemaken, maar dat kan ik enkel omarmen en nemen zoals het komt. Ik kijk er eigenlijk met een lach en een blik van wijsheid op terug