Wat is de sterkste benzo?

yellow2020

Belezen gebruiker
Een beetje een lastige vraag om te omschrijven misschien maar ik ga mijn best doen.
Volgens onderstaande tabel komt 0,5 mg alprazolam (ongeveer) overeen met 10 mg diazepam. Alprazolam komt in sterktes van 0,25, 0,5, 1 en in sommige landen 2 en 3 mg. 3 mg heb ik maar een keer over gelezen, is volgens mij dus zeldzaam en het zal ook wel een tablet met vertraagde afgifte zijn. Laten we dus stellen dat de sterkste alprazolam tablet 2 mg is en dus overeenkomt met 40 mg diazepam. De kant die ik een beetje op wil gaan is er achter komen welke benzo, en dan de sterkste uitgave er van, overeenkomt met de grootste dosering diazepam.

yellow2020

Belezen gebruiker
Zo vaag is het toch niet? "welke benzo, en dan de sterkste uitgave er van, overeenkomt met de grootste dosering diazepam." Welke benzo en dan de sterkste uitgave ervan is het sterkst?

Stel, de sterkste alprazolam tablet die wordt gemaakt is 2 mg. Die 2 mg geeft je een bepaald gevoel in een bepaalde sterkte. Stel nou dat clonazepam als sterkste uitgave ook 2 mg heeft, maar het gevoel van 2mg clonazepam is veel sterker dan 2 mg alprazolam.

Ik wil dus weten welke benzo, en dan ook de sterkste uitgave die gemaakt wordt het heftigste effect heeft vergeleken met andere benzo's in hun eigen sterkste uitgaven.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ben je niet tevreden met je huidige medicijn? Anders gewoon vragen aan arts :)

Flurazepam e.d zijn erg sterk met lange werkingsduur. Kijk uit ermee svp!

Qimma

Newbie
Heey Yellow, je had mij een prive bericht gestuurd, ik kan helas nog niet reageren omdat ik nog niet lang genoeg lid ben ofzo..? heb ik begrepen... Het antwoord is in ieder geval nee.. Ik zal als ik wel prive berichten mag sturen, je gelijk antwoorden. sorry!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Je kunt nu PB's sturen hoor Qimma! Onthoudt wel dat het delen van verkoopinfo leidt tot een permanente ban!

Qimma

Newbie
Smartie, bedankt maar probeer zelf juist van de benzo's af te komen en heb zelf niets te maken met verkoop ervan..

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Don't worry, just a reminder :wink:

Ik heb je andere topic gelezen en begrijp de context nu. Veel succes met de afkick!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb er zelf gelukkig geen ervaring mee, maar er zitten veel ervaren mensen op het forum! Duurt misschien even maar ik denk dat er vanzelf iemand reageert :)

Lorazepam en alprazolam, zoals je afbeelding illustreert, nifoxipam en flunitrazepam zijn ook wat zwaardere jongens. Maar als jij puur gaat voor subjectief de sterkste benzo(Die jij zou ervaren als sterk) dan kan ik je niet helpen want ik weet niet wat voor effect jou voorkeur heeft en watvoor effect je gebruikt om een benzo als sterk te classificeren.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
En je wordt er in veel gevallen ook dik van. Tevens heeft het soms ook een depressie verbeterend effect. Jajaja, schud ik allemaal even uit de mouw.

Medic

Belezen gebruiker
Flunitrazepam is de enige benzo die in zijn volle omvang onder de opiumwet valt.

Ook wel bekend als de date-rape drug, roofies, etc.

Bovenaan