Wat is de naam van deze vorm van kunst?

Befbrein

Experimenterende gebruiker
Lieve Df'rs

Ik kwam deze foto laatst tegen op Instagram. Deze sprak mij zo erg aan (ik weet niet waarom). Kan iemand mij alstublieft vertellen hoe deze art style heet? En of iemand meer van dit soort foto's heeft.

Ik kwam eerder ook zo'n soort foto tegen (ben hem kwijt) en daarbij was deze style weer van toepassing. Ook 2 dimensionaal en dan in de vorm van een regenboog. Maar in plaats van een regenboog zat in elke laag een andere wereld.

Sorry als het allemaal onduidelijk is haha....

Groetjes :)

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Dit is een vel zegels, waarschijnlijk LSD.

Het is gewoon psychedelische kunst. Rechtsboven zie ik wat patronen uit de oude inca cultuur (de hoekige golven), de piramides zijn meer midden-Amerikaans aan de patronen te zien, en niet die uit Egypte. Nacht en dag lijkt me duidelijk.

Volgens mij beeld dit een een tripper uit die begonnen is in de nacht en zich nu op weg naar het daglicht begeeft. Trippen in het ochtendgloren dus. :)

Laatst bewerkt:

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
In dit topic vind je meer psychedelische kunst, daar vind je misschien ook wel iets bij dat je mooi vindt.

Volgens mij beeld dit een een tripper uit die begonnen is in de nacht en zich nu op weg naar het daglicht begeeft. Trippen in het ochtendgloren dus. :)
Het beeldt Albert Hofmann uit die in 1943 voor het eerst LSD op zichzelf testte en vervolgens ging fietsen. Daarom is 19 april sindsdien "Bicycle Day".

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Die Hofmann was trouwens wel een diehard. Gaat gewoon even lekker fietsen op 250ug. Ik heb gefietst op 50 - 75ug ALD-52 schat ik, maar kan me niet voorstellen te fietsen op het dubbele, laat staan 250 mics.

Rupsen God ❤

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Die Hofmann was trouwens wel een diehard. Gaat gewoon even lekker fietsen op 250ug. Ik heb gefietst op 50 - 75ug ALD-52 schat ik, maar kan me niet voorstellen te fietsen op het dubbele, laat staan 250 mics.

Is ook niet te doen, en buiten dat levensgevaarlijk :)Er komt van alles op je af gevlogen en je bent overal mee bezig, behalve met je eigen veiligheid. Of die van anderen.

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Lieve Df'rs

Ik kwam deze foto laatst tegen op Instagram. Deze sprak mij zo erg aan (ik weet niet waarom). Kan iemand mij alstublieft vertellen hoe deze art style heet? En of iemand meer van dit soort foto's heeft.

Ik kwam eerder ook zo'n soort foto tegen (ben hem kwijt) en daarbij was deze style weer van toepassing. Ook 2 dimensionaal en dan in de vorm van een regenboog. Maar in plaats van een regenboog zat in elke laag een andere wereld.

Sorry als het allemaal onduidelijk is haha....

Groetjes :)
Is dit buiten dan valt het onder street art de exacte stijl durf k niet te zeggen

00FE7183-06F1-42E9-A19F-D8D9077594DA.jpeg

Lachen, die piramide op de achtergrond en dan de fiets op de voorgrond, compleet tegenstrijdig maar laat wel de effecten van LSD goed zien. Het heeft ook wel wat weg van surrealisme vind ik, maar dan een stuk moderner. Als ik echt wat moois wil maken doe ik het op nummer, zoals een diamond painting of schilderij. Het is sowieso makkelijker als je een houvast hebt, want vanuit de losse hand wordt het bij mij altijd een zooitje. Ik maak zelf ook graag kunst als ik wat genomen heb, maar dan eindigt het nooit zoals dit kunstwerk.

Bovenaan