Wat is dat nou met die 3-MMC?

Space Sjimp

Newbie
Tsjaah 3mmc. Ik vind het alleen leuk om een dag het lekker te nemen. Toffe rush lekker kletserig. Het meerdaags gebruiken wordt l al snel klote. Paniekerige ondertonen beginnen een rol te spelen.v1 keer gedaan. Deze kan je dan wel weer counteren met benzo's maar zal ongetwijfeld ook ruk zijn. Dit heb ik ook al wel snel met speed. Betreft de cravings. Als de dag eindigt en je wilt je nacht niet eindigen in cravings pak ik ( maar ik ben dan ook xanax fan ) flink wat xanax en ga ik slapen. Als je wakker bent is de cravig aanzienlijk geminderd. En de kater bij mij dan vaak een dag. Jointje roken en vreten om alles weer beetje aan te vullen. Al met al leuke drug. Kater is te doen. Maar meerdaags doorgaan ga je wel naar klote . Miss ooit nog een keer proberen. Wie weet als ik het me kan veroorloven. Maarja je moet ook een beetje lief voor je hartje blijven. Vraag me wel af als het verboden is of het illegale circuit het gaat overnemen. Wat denken jullie?

De Zandman

DF-koning
Het gaat als eerste rc straks, verboden worden.
Daarna worden er stoffen in bepaalde groepen verboden worden, maar dit duurt ietsje langer.

De Zandman

DF-koning
Ik heb dit nagezocht, en....je hebt gelijk.
De rc's die je noemt waren eerder, veel eerder al, tot verboden stoffen verklaard.
Dus mijn post klopt niet vwb 3 mmc, ik had dit in een andere context moeten vormgeven.
En wel deze :
Van de in de nabije toekomst verboden rc's, is 3 mmc zeer waarschijnlijk de eerste.
Er is teveel heisa over...

Daarna worden in groepen de meeste andere aangepakt.

Waarvan akte.

De Zandman

DF-koning
Voorzover ik weet, vernauwt 3 mmc de aders in je lijf.
Een vochtprobleem?
Geen idee...
1 x 3 mmc gebruikt, en al mij vingertoppen en tenen werden gevoelloos.
Dat klopt dus wél, dat vernauwende effect.

Bovenaan