Valt nog wel mee 1.5 pilletje toch? Ik neem er meestal 3 mee naar een feest
~BKJN
Zou je niet even wat rustiger aan doen? Trippen gaat niet alleen maar om dingen zien, je wordt mentaal ook op de proef gesteld en dat moet je ook nog kunnen verwerken. Elke week trippen is nergens voor nodig, geef je geest ook eens de tijd om een trip te overdenken ipv direct weer met de volgende trip te beginnen.Paar weken terug 3x 15 gr. Truffels (Hollandia) verdeeld over zaterdag en zondag.
Week terug idem, maar dit keer gecombineerd met zo'n 120 lachgaspatronen en Jagermeister.
Ik moet zeggen dat de hallucinogene effecten van de truffels in het begin wel interessant waren, maar op een gegeven moment was het meer van hetzelfde.
Afgelopen zondag heb ik voor het eerst een gram wiet gedecarbd (in aluminiumfolie en 25 minuten in de oven op 120 graden).
Hier was ik zo'n 12 uur lang behoorlijk weg van (hallucinaties, hoge hartslag).
Ben nu net begonnen met Salvia, maar dat wil helaas nog niks opleveren, misschien binnenkort.
Puur om het trippen heb je een punt.Zou je niet even wat rustiger aan doen? Trippen gaat niet alleen maar om dingen zien, je wordt mentaal ook op de proef gesteld en dat moet je ook nog kunnen verwerken. Elke week trippen is nergens voor nodig, geef je geest ook eens de tijd om een trip te overdenken ipv direct weer met de volgende trip te beginnen.
Mijn doelstelling voor nu is om het innerlijke te verkennen, en daar zou Salvia extreem geschikt voor zijn.
Salvia is daar geschikt voor inderdaad, extreem geschikt zou ik niet zeggen aangezien het vaak te abstract is voor de meeste mensen. Maar je kunt het beste zelf ontdekken hoe geschikt het voor jou is natuurlijk.Overigens heb ik geen behoefte meer aan de truffels en lachgas, het effect ken ik nu, en is simpelweg saai geworden.
Denk je niet dat jezelf verkennen onmogelijk is wanneer je het gros van de tijd niet jezelf bent - omdat je aan de dope zit?Puur om het trippen heb je een punt.
Mijn doelstelling voor nu is om het innerlijke te verkennen, en daar zou Salvia extreem geschikt voor zijn.
Ik ben erg geïnteresseerd in het verkennen van de derde oog, met alle mogelijkheden.
Zo is het voorheen voorgekomen dat ik zonder drugs te gebruiken Astraal kon reizen.
Dit is echter al een paar jaar niet meer gelukt.
Verder is het vooral een ontdekkingsreis geweest, ervaren wat verschillende psychedelica met de menselijke psyche doen.
Tevens iedere keer weer de geest stabiliseren dmv. meditatie op de chakra's.
Maar je hebt gelijk, het vergt nogal wat om weer stabiel te worden, ik schat zo dat velen te erg in de war kunnen raken en er niet zelf uitkomen.
Overigens heb ik geen behoefte meer aan de truffels en lachgas, het effect ken ik nu, en is simpelweg saai geworden.
De ontdekkingsreis gaat verdermile:
Nog van harte gefeliciteerd
Netjes bezig met bewust drugsgebruik (terecht dat je trots bent op jezelf) , hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad!
OT
Gisteravond; whiskey met een joint
Dat denk ik ook ja. Truffels en saai? Dan gaat er toch ergens iets mis.Als het je om het innerlijke verkennen gaat zijn truffels daar ook uitermate geschikt voor en als je na een paar keer zegt dat je truffels nu kent en het saai vind, dan heb je de echte truffel ervaring nog niet gezien denk ik.
ALD-52 afgelopen zaterdag![]()
Was een mooie trip, met name de momenten dat ik heb zitten mediteren.Zo fijn was het?
Was een mooie trip, met name de momenten dat ik heb zitten mediteren.