Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Missyy23

Bewuste gebruiker
SmartieAndMe zei:
Deuren die worden opengetrokken en mensen die na toiletbezoek worden gefouilleerd

Zo, zal je gebeuren zeg, zit je net lekker, wordt die deur ff opengetrokken :-/ Volgende stap is iedereen bij binnenkomst visiteren, 'bend over and cough please' :-/

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Nou hij deed het boven zo'n pisbak. Niet heel slim maargoed, weet wel dat ik de volgende keer nog iets voorzichtiger ben.

Hij heeft een boete van €270,- gekregen en hij heeft nu een strafblad... Best wel kut dus. Hij is idd ook de jaarbeurs uitgekickt.
Hij mocht ons niet eens even iets laten weten wat er dus in geresulteerd heeft dat wij ons 2 uur lang zorgen hebben lopen maken omdat we niet wisten waar hij uit hing. Fuckers...

ooscaar

Wijs gebruiker
Echt werkelijk belachelijk hoe bewakers zich af en toe gedragen... Neem gewoon de maatregelen tegen drugs die je moet nemen van de gemeente om een vergunning te krijgen en zorg voor de rest gewoon voor veiligheid, daar ik bewaking immers voor.

Het beste kun je inderdaad gewoon je drugs nemen in een gesloten toilethokje, dan zit je het veiligst. Ik zou ook echt nooit op de dansvloer iets durven te nemen. Maar echt zuur voor je vriend zeg :(

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb ook wel gehoord dat ze in de Trouw op je deur gaan bonken en evt open maken als je te lang op het toilet blijft, ivm drugs gebruiken op de wc.

Skirre

Bewuste gebruiker
ZERO- zei:
Ik heb ook wel gehoord dat ze in de Trouw op je deur gaan bonken en evt open maken als je te lang op het toilet blijft, ivm drugs gebruiken op de wc.

Met name als het druk is en er rijen staan doen ze dit in wel meerdere clubs. Grappig is wel dat zeker een paar van die mensen aan het schijten zijn en eerst met een halve rol wc papier die bril schoon moeten maken waarna ze al 4 minuten in dat hok zijn :P

SirErick

Wijs gebruiker
Missyy23 zei:
SmartieAndMe zei:
Deuren die worden opengetrokken en mensen die na toiletbezoek worden gefouilleerd

Zo, zal je gebeuren zeg, zit je net lekker, wordt die deur ff opengetrokken :-/ Volgende stap is iedereen bij binnenkomst visiteren, 'bend over and cough please' :-/
Dat mensen na een (erg lange) toiletbezoek gefouilleerd worden gaat inderdaad best ver, maar daar kan ik nog wel enige begrip voor opbrengen, want drugsgebruik kan ervoor zorgen dat ze hun vergunning kwijtraken. Maar serieus, deuren opentrekken is in mijn ogen echt not done en daarbij ook nog eens ernstige schending van je privacy.

ooscaar

Wijs gebruiker
SirErick zei:
Maar serieus, deuren opentrekken is in mijn ogen echt not done en daarbij ook nog eens ernstige schending van je privacy.
Precies, kun je echt niet maken. Ik weet zeker dat wanneer je dit op het damestoilet zou flikken je direct een aangifte hebt lopen. Bij mannen moet je dit ook gewoon niet doen; wat je op het toilet doet is privé. Daarom is een toilet een hokje met een slot erop.

Ik heb trouwens inderdaad wel eens mensen gehoord die bewust eerst drugs namen en dan pas gingen pissen, zodat op het moment dat een bewaker wantrouwig wordt je de drugs al hebt weggestopt. Dacht altijd dat dit overdreven paranoïde was, maar niet dus :openmouth:

SirErick

Wijs gebruiker
ooscaar zei:
SirErick zei:
Maar serieus, deuren opentrekken is in mijn ogen echt not done en daarbij ook nog eens ernstige schending van je privacy.
Precies, kun je echt niet maken. Ik weet zeker dat wanneer je dit op het damestoilet zou flikken je direct een aangifte hebt lopen. Bij mannen moet je dit ook gewoon niet doen; wat je op het toilet doet is privé. Daarom is een toilet een hokje met een slot erop.
Als het mij zou overkomen dan zou ik, als man zijnde, ook aangifte doen en daarbij zou ik die mafkees "per ongeluk" op zijn bek timmeren. Immers, zulke grappen doe je gewoon niet.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Huh dit topic bestaat toch ook al in het 'Drugs' subforum? Oh nee wacht... dat is 'Wat gebruik je nu?'.. Toch?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Bier en poppers, vrijdagnacht. Oh en vrijdag smiddags beetje hasj gerookt.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Nu is het een heeeel klein beetje beter.

Blijkbaar hebben meerdere mensen hier last van na pepgebruik. Heb het even opgezocht en moet maar gewoon wachten tot het overgaat en iets proberen te eten en te drinken wat ik beetje bij beetje aan het doen ben.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
MusicIsLife zei:
Nu is het een heeeel klein beetje beter.

Blijkbaar hebben meerdere mensen hier last van na pepgebruik. Heb het even opgezocht en moet maar gewoon wachten tot het overgaat en iets proberen te eten en te drinken wat ik beetje bij beetje aan het doen ben.

Lastig om vast te stellen, het zou ook aan je pep kunnen komen. Ik heb zelf in mijn omgeving nog niemand gehad die ook misselijk van pep werd. Kan ook te maken hebben dat je het bomt in plaats van snuift?

Fool

Badass junkie
Of omdat hij tijdens gebruik niet eet, niet zo héél raar verschijnsel als je niet goed voor je lichaam zorgt? :P

MusicIsLife

Wijs gebruiker
leipebaviaan zei:
Kan ook te maken hebben dat je het bomt in plaats van snuift?

Dit is het in ieder geval niet want de vorige keer heb ik de hele avond gesnoven en toen had ik er ook last van. Heb het wel eens eerder van mensen gehoord en toevallig een vriend van me die ook naar masters of hardcore ging, die ik gistermorgen via whatsapp sprak, had precies hetzelfde probleem.

Fool zei:
Of omdat hij tijdens gebruik niet eet, niet zo héél raar verschijnsel als je niet goed voor je lichaam zorgt? :P

Nee niet heel vreemd nee, alleen heb ik tijdens gebruik van xtc ook nog nooit een hap door mn keel geduwd en daar ben ik nog nooit misselijk van geworden.

Fool

Badass junkie
Nou heeft speed wel behoorlijk wat meer relatieve affiniteit voor noradrenaline dan MDMA dat heeft, iets wat de 'fight-and-flight-response' aanwakkert en daardoor gaat je spijsvertering kut doen. :P

Fool

Badass junkie
Dat ik het niet héél raar zou vinden als je met pep op eerder last krijgt van je maag dan met MDMA op. (gegeven dat de overvloed serotonine je niet echt misselijk maakt oid, dan. :wink:)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Maar dat is het juist, de overvloed aan serotonine kan je wél misselijk maken... Dat is juist waarom je vaak hoort dat mensen moeten nekken bij de inslag.

Het maagdarmkanaal bevat ook serotonine en serotoninereceptoren. Ik zou niet weten waarom, maar ze zitten er en op die manier kan bij MDMA gebruik je maag dus overprikkeld raken wat klachten veroorzaakt.

Dus nee, volgens mij draai je het om.

Fool

Badass junkie
Mja, die klap serotonine wordt wel 'gecounterd' door dopamine die iets later volgt, als je het niet te gek maakt. En hij heeft het over klachten ná gebruik. :)

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Jullie hebben echt te veel verstand van drugs...............

Ik word van speed altijd misselijker dan van xtc. HOPPAAAA TAKE THAT.

En voor het laatst heb ik bier gebruikt, afgelopen vrijdag. Veel bier. En wijn. Veel wijn. Daarna ging ik dronken een tosti bakken IN EEN PAN. Het was echt een uitdaging.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
ZERO- zei:
Ik word van speed altijd misselijker dan van xtc.

Bij mij is t andersom :)

ZERO- zei:
En voor het laatst heb ik bier gebruikt, afgelopen vrijdag. Veel bier. En wijn. Veel wijn. Daarna ging ik dronken een tosti bakken IN EEN PAN. Het was echt een uitdaging.

Moet kunnen toch? Doe ik wel vaker :P Ik heb geen tosti ijzer

OT:

Te veel bier.. en coke... gisteravond :openmouth: :rolleyes:

5 uur later gaan slapen dan gepland... Ouch. Maar het was GEZELLIG

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
@Smartie
Je weet wat ze zeggen als je een slaaptekort hebt: het aantal uur dat je mist (bijvoorbeeld 3 uur )de volgende avond zoveel uur vroeger naar bed om het in te halen :wink:

Gebruikte stof: THC datum & tijd : 3-4-15 5.00 in de ochtend , om daarna verder te slapen

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik ken het verhaal, maar dat werkt niet voor mij :P Als ik vandaag 5 uur eerder naar bed ga wordt ik gewoon 4 uur 's morgens wakker.

Fool

Badass junkie
Nee joh, slaap inhalen werkt toch niet fatsoenlijk. Gewoon accepteren en je ritme weer aanhouden, trekt wel weg. :P

OT, bier op een borrel gisteravond :)

Bovenaan