Wat gebruikt in het weekend ??

Observer

Experimenterende gebruiker
ErnstJünger zei:
Zondagavond-binge:

240 ug LSD
paddo-thee
115 mg 4-FMP
210 mg Keta
wiet
whiskey
xanax

Damn. Damn. Damn. :hearteyes:

dag Ernst,

oude konservative lul. :wink: :wave:

is there a benzo/xanax black market in nl?

Drientje

DF-koning
Observer zei:
ErnstJünger zei:
Zondagavond-binge:

240 ug LSD
paddo-thee
115 mg 4-FMP
210 mg Keta
wiet
whiskey
xanax

dag Ernst,

Oke, ik weet dat je duitser bent en misschien lees je en begrijp je niet alles, maar Ernst is geen conservative lul (niet netjes woord foei, kun je een ban voor krijgen, voor uitschelden) en waarom vraag je naar een eventuele markt?
Vragen naar drugs is verboden!

Observer

Experimenterende gebruiker
Drientje zei:
Observer zei:
ErnstJünger zei:
Zondagavond-binge:

240 ug LSD
paddo-thee
115 mg 4-FMP
210 mg Keta
wiet
whiskey
xanax

dag Ernst,

Oke, ik weet dat je duitser bent en misschien lees je en begrijp je niet alles, maar Ernst is geen conservative lul (niet netjes woord foei, kun je een ban voor krijgen, voor uitschelden) en waarom vraag je naar een eventuele markt?
Vragen naar drugs is verboden!

sorry!

i didnt wanted to offense anybody!! :(

Ernst Jünger was a german writer and philosopher who was very consrvative, despite the fact that he was also a friend of Albert Hoffman, who invented LSD.

and i got shitloads of xanax and other tranquilizers, i just wanted to be informed if there is a black market like in germany.

please forgive me...! :)

Drientje

DF-koning
Observer zei:
bedankt, gnädige frau. :wave:

Lauu

Badass junkie
Teveel dex...en wat kristallen :) en zo een valiumpje omdat ik 2,5 dag wakker ben en nog niet moe ben..zucht

Drientje

DF-koning
Rabbithole zei:
Drientje zei:
Rabbithole zei:
OT: 2 x 140 mg mdma op Qlimax. :hearteyes:
Waarvan het mooiste was dat ik je op de WC teegen kwam en jij keihard zei 'Wij gaan even bij pakken'

:tearsofjoy:

Hahaha, zei ik dat echt zo hard?! :P Dat was wel heeeel verstandig zeg. Ik word altijd een beetje lomp als ik xtc heb gebruikt. :xtc:
Ha, ik vond het wel schattig en ja, iedereen wordt lomp van MDMA, in ieder geval met dat soort dingen. Ik heb zo wel eens een heel verhaal opgehangen tegen een beveiliger in de ArenA en iedereen verteld hoe fijn dat pilletje was....

Elohtibbar

Badass junkie
Drientje zei:
Rabbithole zei:
Drientje zei:
Waarvan het mooiste was dat ik je op de WC teegen kwam en jij keihard zei 'Wij gaan even bij pakken'

:tearsofjoy:

Hahaha, zei ik dat echt zo hard?! :P Dat was wel heeeel verstandig zeg. Ik word altijd een beetje lomp als ik xtc heb gebruikt. :xtc:
Ha, ik vond het wel schattig en ja, iedereen wordt lomp van MDMA, in ieder geval met dat soort dingen. Ik heb zo wel eens een heel verhaal opgehangen tegen een beveiliger in de ArenA en iedereen verteld hoe fijn dat pilletje was....

Haha, geniaal! :tearsofjoy: Ben je er toen uitgetrapt?
Ik had ook zo'n enorme behoefte om aardig te doen tegen al die mensen van de beveiliging, gelukkig heb ik die drang weerstaan. :grin: (En ook de drang om die lieve politiehonden te aaien!)
De volgende keer wil ik wel eens zien hoe schattig JIJ wordt van mdma. :hearteyes:

Drientje

DF-koning
Oi mijn volgende keer MDMA wil ik wel goed plannen! Zeker dat ik met de juiste mensen ben en ik denk dat ik een candyflip doe. Ergens na oud en nieuw, zoveel is zeker.

Elohtibbar

Badass junkie
Drientje zei:
Oi mijn volgende keer MDMA wil ik wel goed plannen! Zeker dat ik met de juiste mensen ben en ik denk dat ik een candyflip doe. Ergens na oud en nieuw, zoveel is zeker.

Candyflip lijkt me nou echt ideaal! Voor de meeste mensen de twee mooiste middelen die er bestaan, en dan ze nog combineren ook. :hearteyes:
Wil ik ook zeker ooit nog proberen, maar eerst in januari/februari maar LSD. :wink:

Oeh, en wat zou er geschikt zijn om op de Veluwe-meet te gebruiken? :sunglasses:

Bovenaan