Wat gebruikt in het weekend ??

Chris Pontius

Badass junkie
Marla Singer zei:
underworld zei:
donderdag: ghb,hasj en ket
vrijdag: ghb,ket,wiet en lachgas
zaterdag:ghb, ket,lachgas,lsd en mdma kristallen,pep
zondag:ghb, mdma,pep,wiet, lachgas
vandaag: beetje brak :rolleyes:

was een mooi festival :grin:

En nou ben ik eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig geworden op welk festival jij dan was...? :P
als je zoveel op het weet je dat volgens mij ook niet meer :P

underworld

Wijs gebruiker
plantenbak zei:
Marla Singer zei:
underworld zei:
donderdag: ghb,hasj en ket
vrijdag: ghb,ket,wiet en lachgas
zaterdag:ghb, ket,lachgas,lsd en mdma kristallen,pep
zondag:ghb, mdma,pep,wiet, lachgas
vandaag: beetje brak :rolleyes:

was een mooi festival :grin:

En nou ben ik eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig geworden op welk festival jij dan was...? :P
als je zoveel op het weet je dat volgens mij ook niet meer :P

ik wel hoor. was op solar festival :)
ik heb echt wel meer nodig om niet te weten waar ik ben. kan prima functioneren op zulke combinaties.

J0rrit

Badass junkie
Me too, ook vrijdag flink aan de keta,lachgas, alcohol, wiet en de ghb gezeten..zaterdag en zondag alleen nog ghb/alcohol/wiet/lachgas aangezien de keta op was...er zou nog iemand hebben kunnen fixen daar maar die was opeens niet meer te vinden helaas... :(

Spor

Wijs gebruiker
DrippTone zei:
Spor zei:
Het 330mg verhaal ken ik inderdaad, dat zou ik hem (in ieder geval nu nog niet :wink: ) nadoen, met opzet.

Gast. Ik mag hopen dat dat een typ fout is. Je zegt nu dat je het hem na zou doen met opzet. :P

Ik zeg dat ik hem in ieder geval nu niet met opzet na zou doen... Ik zeg zeker niet dat ik het in de toekomst wel ga doen, maar in all fairness zou ik het echt niet zeker weten, ik heb wel dingen gedaan waarvan ik nooit had verwacht dat ik ze zou doen, dus wie weet ?

Al denk ik niet dat dat erin zit hoor :wink:

Spor

Wijs gebruiker
plantenbak zei:
@ spor

Het enige probleem is dat je nog niet weet hoe al die RC's later op je lichaam uit gaan werken.
Maar goed als we na 20 jaar of zo jou zwaar gestoord in je rolstoel zien schuren met uitspraken die niet veel verschillen van vogel, weten wij iig dat ze niet 100% onschadelijk waren :beer:

Ja maar dan zijn jullie wel blij dat ik het voor jullie onderzocht heb of niet ?

Spor

Wijs gebruiker
underworld zei:
ik heb echt wel meer nodig om niet te weten waar ik ben. kan prima functioneren op zulke combinaties.

Ja man, solar was vet of niet ouwe !!

vrijdag: 200mg mephedrone, en erna 200mg methylone, voor de pre party
zaterdag: 3×100ug lsd, 150mg 4FMP
zondag: 30mg 2cE, 200mg 4FMP

En natuurlijk in de festivalmode: Maximaal 10 stappen zonder joint :grin:

Heb ik het ff rustig aan gedaan voor mijn doen he ?

Chris Pontius

Badass junkie
Spor zei:
plantenbak zei:
@ spor

Het enige probleem is dat je nog niet weet hoe al die RC's later op je lichaam uit gaan werken.
Maar goed als we na 20 jaar of zo jou zwaar gestoord in je rolstoel zien schuren met uitspraken die niet veel verschillen van vogel, weten wij iig dat ze niet 100% onschadelijk waren :beer:

Ja maar dan zijn jullie wel blij dat ik het voor jullie onderzocht heb of niet ?
ja natuurlijk, wat zouden we zonder ons DF-proefdier moeten :) ?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Spor zei:
DrippTone zei:
Spor zei:
Het 330mg verhaal ken ik inderdaad, dat zou ik hem (in ieder geval nu nog niet :wink: ) nadoen, met opzet.

Gast. Ik mag hopen dat dat een typ fout is. Je zegt nu dat je het hem na zou doen met opzet. :P

Ik zeg dat ik hem in ieder geval nu niet met opzet na zou doen... Ik zeg zeker niet dat ik het in de toekomst wel ga doen, maar in all fairness zou ik het echt niet zeker weten, ik heb wel dingen gedaan waarvan ik nooit had verwacht dat ik ze zou doen, dus wie weet ?

Al denk ik niet dat dat erin zit hoor :wink:

Dat is misschien wat je bedoelt, maar niet wat er staat. Zeg maar wat tussen hekjes staat kun je in het algemeen weg laten. Dus de zin die er staat is: Dat zou ik hem nadoen, met opzet. :wink:

underworld

Wijs gebruiker
Spor zei:
underworld zei:

Ja man, solar was vet of niet ouwe !!

vrijdag: 200mg mephedrone, en erna 200mg methylone, voor de pre party
zaterdag: 3×100ug lsd, 150mg 4FMP
zondag: 30mg 2cE, 200mg 4FMP

En natuurlijk in de festivalmode: Maximaal 10 stappen zonder joint :grin:

Heb ik het ff rustig aan gedaan voor mijn doen he ?

jij wel :P

Funky Monkey

Badass junkie
Alle dagen red bull, donderdag veeeeeelste veel vodka en bier, zaterdag een paar biertjes, zondag vrij veel bier en vanuit me aangeschoten bui een half pilletje van iemand geronseld 30 minuten voor het festival terrein ging sluiten... gelukkig voelde ik me een kwartier later alleen een beetje vaag en lag ik een half uur daarna gewoon in me nest :mrgreen:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Donderdag: Alcohol en THC.
Vrijdag: 200mg diclofenac, 3ml Fraxiparine, THC.
Zaterdag: 150mg diclofenac, 10mg temazepam, 3ml Fraxiparine, THC.
Zondag: 50mg diclofenac, 3ml Fraxiparine, alcohol, THC.

Wat een saai weekend. :openmouth:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Zaterdagnacht voor het eerst in ruim twee jaar weer eens ketamine gedaan. Blijft toch niet helemaal my kind of drug... Het was wel weer even grappig, maar ik word er telkens na afloop weer zo kotsmisselijk van. :kots:

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Voor vrijdag:
100mg BZP
32 mg 2C-I
30 mg DMAA
150 mg Methylone
Wiet
GBL
Oxazepam
Hash
Wijn
Gruwelijke combo was dat :hearteyes:

Zaterdag: de recup met pep, wiet en wijn :wink:

Dubz

Bewuste gebruiker
Paar biertjes + daarna 2 pilletjes (+/- 90 mg per stuk)

Op een illegale party in een steengroeve (Belgie) :hearteyes: :rock:

azgaza

Badass junkie
Redelijk wat hasj en wiet en echt te veel alcohol, dat kan ik gerust zeggen want ik had een kater, en zo vaak heb ik die niet, maar ja wat wil je ook als je tot half 9 am in het park zit met bier uit een kiosk en 5 mensen die ook net zo onbewust van de tijd zijn.

Zoekendezoeker

Belezen gebruiker
Niet eens de kans gehad aan mijn 1,5 pil te ruiken, de hond was me voor...

Wel een leuk feestje gebouwd verder op alcohol en bull :P

Bovenaan