Wat gebruikt in het weekend ??

J0rrit

Badass junkie
Vrijdag: alcohol, ghb, coke
Zaterdag: alcohol, ghb, methamfetamine ( 1e keer, en meteen laatste keer )
Zondag: alcohol, ghb

space scientist

Wijs gebruiker
40mg valium en 22,5mg midazolam met een shitload aan alcohol

hoezo tollerantie en beginnende verslaving :P moet maar eens op gaan passen, maakt zulke gaten in je geheugen :grin:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
700mg mescaline, LSD (sinds half jaar weer eens) , Sante maria...

Wat een trip was dat... duidelijk één van m'n gestoordste en heftigste trip ooit. de mescaline en LSD waren allemaal leuk maar toen ik eenmaal een teug genomen had van de sante maria ging de trip echt heel erg ver.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dumpy zei:
700mg mescaline, LSD (sinds half jaar weer eens) , Sante maria...

Wat een trip was dat... duidelijk één van m'n gestoordste en heftigste trip ooit. de mescaline en LSD waren allemaal leuk maar toen ik eenmaal een teug genomen had van de sante maria ging de trip echt heel erg ver.

Amai, één teug Santa Maria die zo'n dosis mescaline (synthetisch?) en LSD kan overstemmen!

OT: Een zeer aan te raden combo voor de toekomst:
18 mg 2C-I
68 mg 2C-B
145 mg 4-FMP
en wiet en GBL tijdens de coming-down
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ja het was de Sante Maria van Almasto en dat is echt niet zomaar wiet. Ik heb ook een paar keer ceremonies gehad met alleen sante maria. Visuals, soms zelfs visioenen en veel inzichten elke keer weer. Echt heel fijn spul.

En ik heb de sante maria gerookt uit een flink grote chillum. Had flink wat sante maria erin zitten en doordat de rook in de chillum afkoelt en ik had tripte had ik geen idee hoeveel ik rookte maar volgens mij was het een goeie trek... :P

Flameon

Badass junkie
Vanaf vrijdagochtend 10 uur personeelsfeest gehad, dahm veel te veel drank gehad maar ook heerlijk aan de 4 fmp (om wakker te blijven) :grin: :P

Funky Monkey

Badass junkie
Alchol, THC, veel LSD en per ongeluk een XTC :beer:

Was wel echt een super vet feestje weer. De GOA trein reed weer op volle toeren, RAM BAM BAM RAM BAM BAM :rock:

Judas

Wijs gebruiker
Een berg cocaine, een halve fles champagne, een fles rose, een fles abrikozenlikeur.O Ja, ook nog wat mochito's een paar biertjes in een bar voor ik echt los ging.

Damn, dat is wel weer even schrikken nu ik het op een rijtje zie staan. Had ik maar iemand die continu op me paste om te zorgen dat het niet zo uit de hand kan lopen. Een mooie kickbokster die me desnoods hardhandig het gareel in dreunt als het niet met liefde, warmte en aandacht lukt.

J0rrit

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Angramar Temenos zei:
You lucky bastard. Natuurlijk of synthetisch?

Alkaloiden extract, nu zal die je gaan zeggen dat die het heeft laten testen in nederland op de sterkte en dat het zo rond de 90 % was. Helaas kan dit in Nederland niet en is het gewoon weer een van zijn bullshit verhalen.

Angramar Temenos

Badass junkie
J0rrit zei:
ExceptionalInsight zei:
Angramar Temenos zei:
You lucky bastard. Natuurlijk of synthetisch?

Alkaloiden extract, nu zal die je gaan zeggen dat die het heeft laten testen in nederland op de sterkte en dat het zo rond de 90 % was. Helaas kan dit in Nederland niet en is het gewoon weer een van zijn bullshit verhalen.

Jij legt me woorden in de mond en zegt dat ze gelogen zijn.

400 mg geextraheerde mescaline.

Bovenaan