Wat betalen jullie gemiddeld voor 1L GHB?

DumphluM

Newbie
Bal0n zei:
1 mol NaOH weegt: 22.99 + 16.00 + 1.008 = 39.998
1 mol GBL weegt: (4x 12.01) + (2x 16.00) + (6x 1.00:sunglasses: = 86.088

Dus 1 mol GHB weegt 126.086 g.

EDIT: Ho, ik maak een foutje. Van 86 gram GBL maak je 126 gram GHB. Ik zou de dichtheid moeten weten om uit te kunnen rekenen hoeveel liter GBL je om kan zetten in GHB.

Ja, dat is waar, maar je houdt er geen rekening mee dat je na de reactie het natriumzout hebt (= niet hetzelfde als GHB) Als je dat natriumzout aanzuurt (als je dat van tevoren niet doet gebeurt het wel in je maag) raakt het geprotoneerd (natrium wordt vervangen door een proton) en dan hou je nog maar een gewichtstoename van 18 g/mol (=het molgewicht van water, want GBL is de gedehydrteerde versie van GBH)) over alswerkzame stof... met het gewicht van NaOH (=40 g/mol) is dat toch wat minder dan jij doet voorkomen.

200466

Experimenterende gebruiker
DumphluM zei:
Bal0n zei:
1 mol NaOH weegt: 22.99 + 16.00 + 1.008 = 39.998
1 mol GBL weegt: (4x 12.01) + (2x 16.00) + (6x 1.00:sunglasses: = 86.088

Dus 1 mol GHB weegt 126.086 g.

EDIT: Ho, ik maak een foutje. Van 86 gram GBL maak je 126 gram GHB. Ik zou de dichtheid moeten weten om uit te kunnen rekenen hoeveel liter GBL je om kan zetten in GHB.

Ja, dat is waar, maar je houdt er geen rekening mee dat je na de reactie het natriumzout hebt (= niet hetzelfde als GHB) Als je dat natriumzout aanzuurt (als je dat van tevoren niet doet gebeurt het wel in je maag) raakt het geprotoneerd (natrium wordt vervangen door een proton) en dan hou je nog maar een gewichtstoename van 18 g/mol (=het molgewicht van water, want GBL is de gedehydrteerde versie van GBH)) over alswerkzame stof... met het gewicht van NaOH (=40 g/mol) is dat toch wat minder dan jij doet voorkomen.

I agree, behalve dat stukje over gedehydrateerde GHB...

Armani7

Bewuste gebruiker
creatic zei:
wat is nu eigenlijk de juiste verhouding/concentratie?

Stel ik volg het recept op neonjoint wat neerkomt op 125ml gbl in reactie gebracht met wat naoh en dan aangelengd tot 1000ml (dus 12,5%ghb in de vloeistof, of in een flugelfleske: 4g ghb poeder)

Welke dosering moet ik dan nemen? en wat is mijn fleske dan waard?

neojoint zou ik echt niet zo vertrouxen. bij een mdma synthesis op neonjoint staat een dikke fout die een explosie kan maken. ipv waterstof peroxide moet er gewoon water (H2O) toegevoegd worde.

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
GBL 600 voor 10 ltr.
GHB 250 voor 1 ltr .
Net als de aandelen in microsoft waarvan je dacht:"meh word vast niks, maar laat ik er toch maar een paar kopen" j/k

Bovenaan