250 ml gblslunse zei:neem 250 ml gbl, 130g naoh en 400 ml water. dan heb je ghb-water in 50/50 verhouding.
XtodaC zei:zoo jij word gematst...
normaal gesproken 1 euro per ml??
wa zijt ge een professor in chemie ofwaBal0n zei:GBL en NaOH reageren in een 1:1 verhouding, dat houdt in dat voor elk molecuul GBL een molecuul NaOH aanwezig moet zijn voor de reactie.
1 mol NaOH weegt: 22.99 + 16.00 + 1.008 = 39.998
1 mol GBL weegt: (4x 12.01) + (2x 16.00) + (6x 1.00= 86.088
Dus 1 mol GHB weegt 126.086 g. Van 1 liter GBL kan je dus ongeveer 1.5 liter GHB maken.
EDIT: Ho, ik maak een foutje. Van 86 gram GBL maak je 126 gram GHB. Ik zou de dichtheid moeten weten om uit te kunnen rekenen hoeveel liter GBL je om kan zetten in GHB.

zelfgemaaktedavie zei:140 euro voor 2,5L is niet veel. Dat is 56 euro per liter. Is dat wel goede G dan?

hopelijk heb ik vrijdag spulFrisko zei:idd
we maken ut samen daarmee:P
dallandra zei:ik geloof dat ik hier ergens neergezet heb dat ik iemand ken die ghb maakt.
maar dat is nu ALLEEN VOOR EIGEN GEBRUIK,dus niet voor verkoop.
dus a.u.b. geen pm-etjes meer of ik iemand weet die t verkoopt.
idd slunse :Pslunse zei:1 liter zuivere ghb kan al niet. 1 kilo zuivere ghb kan wel.
110 voor 1 liter gbl -> 2.5liter ghb van 50% als ik me niet vergis, frisko?
dus dat is 110 euro voor ongeveer 1.3 KILO zuivere ghb
zwevatje zei:hallooo!!
ik kan echt geen site vinden waar ik da kan maken hoor allemaal moeilijke shit snap er nx vankwil da make want hier verkope ze amol troep en moet je allemaal bellen! ma hoe kun je dat doen kan iemand mij mss helpen !!
xxx wanhopig meisje
StikyMikey01 zei:

Saivy zei:StikyMikey01 zei:![]()

gertjeuuhhh zei:heyhey luikes recepten incl basisgrondstoffen nodig reply via e mail of msn misch kan ik je verder helpen greets [email protected]