Wappen met XTC

joene86

Newbie
Hallo allemaal, ik kijk hier al eventjes rond maar heb nog nooit iets gepost.

Ik en mijn vriendin doen sinds kort aan wappen. We hebben het nu 2 keer gedaan in 6 maanden tijd.
Voor haar was het de eerste keer, maar voor mij al vaker.

Nu is mijn vraag, Na een tijdje als hij lekker ingeslagen is, krijgt mn vriendin hele nare gedachten van; Doe ik hier wel goed aan, en van alles en nog wat waar ze aan denkt.. negatieve gedachtes schieten door de hoofd.
Ik heb altijd door dat er wat is want dan word ze stil, dan praten we er eventjes over en dan is het helemaal weg en is ze weer geil en wap en vind ze het hardstikke leuk.

Iemand idee hoe dit kan? of hoe we er kunnen voor zorgen dat het niet gebeurd?

(sorry voor mn warrige verhaal)

peach

Experimenterende gebruiker
waarschijnlijk heeft ze dat idee al voor inname.........an na inname als er over gepraat is dmv xtc makkelijk beinvloedbaar en vind ze het niet erg meer.........maar lekker en geil

breathe

Newbie
Je moet het gewoon uit der hoofd praten op het moment dat je het door hebt. Ik heb dit ook wel is gezien dat mensen helemaal niet goed werden die deden het voor de eerste keer en toen ze op hun vaagst waren begonnen ze in ene over dat ze zich schuldig voelde tegen over hun ouders en over teleurstelling en weet ik het wat er niet allemaal der uit kwam. Gewoon met ze 2e rustig praten beetje knuffele :P en dan moet het wel goed komen. Maar waarom dit gebeurt dat mag Joost weten. :rolleyes:

Tufnut

Badass junkie
Staat ze er wel echt achter dat ze gebruikt? Is ze vooraf bang dat ze die gedachten krijgt?

PartyHard

Newbie
Hoi TS, heb dit zelf ook meegemaakt. Het kan, zoals hierboven beschreven, liggen aan de teleurstelling e.d. Ook is het mogelijk dat je vriendin er niet helemaal achter staat. Bij mij was het gewoon de "angst" (om het zo maar even te noemen) om de controle te verliezen, denk ik.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik en mijn vriendin doen sinds kort aan wappen.

Dat is XTC nemen? :confused:

Iedereen reageert er anders op, maar zo te horen gaat het over als ze zich op haar gemak voelt, kwestie van wennen denk ik.

Tufnut

Badass junkie
Wappen is een sexavond onder invloed van drugs. XTC en GHB zijn daarvoor populaire middelen.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Tufnut zei:
Wappen is een sexavond onder invloed van drugs. XTC en GHB zijn daarvoor populaire middelen.

Thx. Als oudere ben je niet zo bekend met die termen. :grin:

Tufnut

Badass junkie
Het zijn toch vaak mensen van onze leeftijd die hiermee bekend zijn. Vooral omdat het vooral een swingersding is.

Snoepende-Neerlander

Belezen gebruiker
ik heb nog nooit 'gewapt' maar dat lijkt me zeker leuk om te doen.
Maarja, dan moet je wel een vriendin hebben die op staat voor xtc en dergelijke.
Ik krijg ze altijd weer op mijn flikker als ik thuis kom als ik met de jongens heb gezopen, geblowd, of X heb gebruikt. :(

Maar om even terug te komen op de vraag van TS, ik heb vaker gehoord dat mensen onrustig worden tijdens de come-up, sommige hebben dat met de comedown. Zelf heb ik er eigelijk nog geen last van gehad. :)

joene86

Newbie
Snoepende-Neerlander zei:
ik heb nog nooit 'gewapt' maar dat lijkt me zeker leuk om te doen.
Maarja, dan moet je wel een vriendin hebben die op staat voor xtc en dergelijke.
Ik krijg ze altijd weer op mijn flikker als ik thuis kom als ik met de jongens heb gezopen, geblowd, of X heb gebruikt. :(

Maar om even terug te komen op de vraag van TS, ik heb vaker gehoord dat mensen onrustig worden tijdens de come-up, sommige hebben dat met de comedown. Zelf heb ik er eigelijk nog geen last van gehad. :)

Ja ik heb op het andere forum ook al heel vele dingen en tips gehad, morgen gaat het weer gebeuren en hopen dat het dan helemaal goed gaat.

Het is zeker leuk om te doen! je moet alleen een vriendin hebben die daar open voor staat. mja we hebben al 4 jaar een relatie en sinds een half jaar doen we het. Eerst moest ze er niks van weten totdat ze nieuwsgierig werd van mijn verhalen hoe leuk het is

joene86

Newbie
Goeie zaak!
Heb je enig idee hoe het komt dat ze nu geen enge gedachtes had?

Ik denk omdat we er van tevoren veel over hebben gepraat en dat ze daardoor minder nerveus was en meer kon genieten van de mdma

Snoepende-Neerlander

Belezen gebruiker
Volgens mij komt het idd omdat je vriendin goed op haar gemak was gesteld door dat jullie er over gepraat hebben. En ook zijn de goede dosissen natuurlijk belangrijk.
Maar als het nu goed is gekomen zal dat in de toekomst ook wel zo zijn :wink:

joene86

Newbie
Volgens mij komt het idd omdat je vriendin goed op haar gemak was gesteld door dat jullie er over gepraat hebben. En ook zijn de goede dosissen natuurlijk belangrijk.
Maar als het nu goed is gekomen zal dat in de toekomst ook wel zo zijn :wink:

Goede dosissen zijn inderdaad belangrijk. Maar zij neemt best veel voor haar gewicht. Ze neemt 3 kwart pil (oranje Q-dance) en de tweede een halve. Neemt ze minder dan voelt ze er niet bijzonder veel van. Ik neem 1 hele en daarna een halve. Zij weegt 60 kg en ik 90, dus vindt ik nogal apart, mja als zij zich er lekker bij voelt :wink:

abcz

Newbie
Ik heb nu 3 keer xtc gebruikt, en heb dit 3 keer gehad.
Mijn 1ste keer kwam het uit het niets en was het na 10 seconden weer weg.
Maar toch vond ik dat zo kut dat ik er aan bleef denken.
Mijn 1ste en 2de keer vond ik geweldig. Maar nu weet ik het niet meer had de laatste keer een ander soort trip zat meer in een space ofzo. Had ook niet het idee dat ik echt hard ging.
Enja heb nu ook niet echt zo iets van ja ik wil weer een keer gebruiken

Bovenaan