Wanneer krijg je last van je blaas als je keta gebruikt?

jonkotemmer

Experimenterende gebruiker
beste leden ik heb een vraag over het gebruik van keta en wat de effecten op de blaas kunnen zijn. zelf gebruik ik keta 1 keer in de 1 a 2 maanden en als ik het gebruik doe ik het over een span van een paar dagen en op dit soort momenten gebruik ik 3 a 4 gram met vrienden en zelf neem ik dosis van 0.3 gram nasaal. deze zomer ging het er wel heftiger aan toe omdat ik alleen maar werkten en gebruikte ik 2 gram per 2 weken over een span van 6 weken nadat deze tijd was verstreken kreeg ik een beetje last van mijn blaas en stopte ik voor 2.5 maanden daarna deed ik het weer maar kreeg ik een beetje last heeft iemand hier enig informatie over?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ja veel meer dan 'bij regelmatig gebruik van ketamine kan er blaasschade ontstaan' kan je er niet van maken. Het fenomeen is niet heel uitgebreid epidemiologisch bestudeerd. Dus een echte kansberekening van periodes kan niet gegeven worden. De een krijgt sneller last van blaasschade dan de ander. Duidelijk is wel dat de manier waarop je gewend bent om te gebruiken niet houdbaar is. Meestal is het dan beter om te besluiten om het niet meer te doen, omdat de neiging al snel is om toch weer terug te vallen in je oude patronen.

Daarbij is naar mijn weten niet helemaal bekend in welke mate de blaaswand zich weer hersteld. Ik heb begrepen dat dat in ieder geval niet zo snel gaat. Dus je zal een tijd nodig hebben om bij te komen van de impact op je blaas.

jonkotemmer

dank voor de reacties ik gebruik al 2.5 jaar met mondjesmaat ketamine nooit veel gebruikt en vaak lange pauzes op dit moment ben ik 19 maar ik ben me er wel duidelijk van bewust wat voor schade ketamine kan aanrichten

Spyro

DF-koning
dank voor de reacties ik gebruik al 2.5 jaar met mondjesmaat ketamine nooit veel gebruikt en vaak lange pauzes op dit moment ben ik 19 maar ik ben me er wel duidelijk van bewust wat voor schade ketamine kan aanrichten
Wees er voorzichtig mee. Als je nu last hebt, zou ik het zeker minimaal een aantal maanden laten. Sowieso even kijken hoe je blaas dan verbetert. 😊

jonkotemmer

Wees er voorzichtig mee. Als je nu last hebt, zou ik het zeker minimaal een aantal maanden laten. Sowieso even kijken hoe je blaas dan verbetert.
thx voor de tip maar vaak begint de licht geïrriteerde gevoel in mijn blaas na enkele weken dat ik het niet heb gebruikt

Spyro

DF-koning
thx voor de tip maar vaak begint de licht geïrriteerde gevoel in mijn blaas na enkele weken dat ik het niet heb gebruikt
Was bij mij ook zo… De blaas problemen kwamen pas toen ik stopte met de Ketamine. Toen kwam ik al vrij snel in het ziekenhuis terecht.

Waar heb je last van?

jonkotemmer

Was bij mij ook zo… De blaas problemen kwamen pas toen ik stopte met de Ketamine. Toen kwam ik al vrij snel in het ziekenhuis terecht.

Waar heb je last van?
licht branderig gevoel maar dit gevoel komt pas opdagen na een paar weken nadat ik ketamine heb gebruikt daarom drink ik veel groene thee en neem ik pauzes met keta tussen de 1 a 2 maanden maar iedere keer na een paar weken komt het gevoel weer op ook als ik na 1 a 2 maanden weer gebruik is mijn gebruik 2 gram in twee dagen en daarna weer een pauze.

ljuv

DF-koningin
Ja sorry maar ik kan echt alleen hier aan denken:

We sjokken rustig trippend verder totdat mijn maat me roept: “Eik, dat is die gast van het CDA”! Ik kijk rond en op letterlijk 1 meter afstand kijk ik recht in het gezicht van Buma.
(Prima reportje om te lezen mensen, ffkes op de qoute/het oranje pijltje klikken voor alles).
😂😂😂😂

En even ot:
Als je nu al last hebt zou ik het gewoon echt laten... Waarom risico nemen op blijvende schade of dure ziekenhuiskosten en vooral fucking veel pijn...

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ja sorry maar ik kan echt alleen hier aan denken:

(Prima reportje om te lezen mensen, ffkes op de qoute/het oranje pijltje klikken voor alles).
😂😂😂😂

En even ot:
Als je nu al last hebt zou ik het gewoon echt laten... Waarom risico nemen op blijvende schade of dure ziekenhuiskosten en vooral fucking veel pijn...

Ik dus ook! Dit is een van m’n favoriete Eik-verhalen, had er zo graag bij willen zijn. 🤣

* Wie gaat er mee naar Psy-Fi dit jaar? Misschien is het zo goed bevallen dat-ie er weer is. (Ja, Corona, ik weet, maar een roze olifant mag dromen.)

** Bedoel dus Buma, al vind ik het ook heeeeel leuk als @Eik er is uiteraard. 😍😋

ljuv

DF-koningin
Ik dus ook! Dit is een van m’n favoriete Eik-verhalen, had er zo graag bij willen zijn. 🤣
Hahahahaha ik denk hier dus zooooo fucking vaak aan hè, vind dit echt TE hilarisch inderdaad.

* IK!!!!! Heel graag. Bid tot alle goden die ik ken dat het door mag gaan. Zou ook jouw eerste keer worden toch?!

** Hahaha toch wel liever @Eik dan Buma. Idk, trippen met politici lijkt me wel interessant maar dan liever hmmnnnn iemand met een minder enge neus.

BLIJ DAT JIJ OOK NOG AAN HET TYPEN BENT OLIFANTJE!!!! SAMEN HUILEN?!

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
* IK!!!!! Heel graag. Bid tot alle goden die ik ken dat het door mag gaan. Zou ook jouw eerste keer worden toch?!

** Hahaha toch wel liever @Eik dan Buma. Idk, trippen met politici lijkt me wel interessant maar dan liever hmmnnnn iemand met een minder enge neus. —> LOL! Amen to that.

BLIJ DAT JIJ OOK NOG AAN HET TYPEN BENT OLIFANTJE!!!! SAMEN HUILEN?!

Jaaaaaaa zou mijn eerste keer zijn. Helemaal enthousiast geworden door @Eik zijn verhalen. Ik heb mijn ticket nog! Was toen echt even te arm om het te doneren (kon je voor kiezen om de community te steunen). Dus ik hoop dat ik het nog eens zal kunnen gebruiken, liefst dit jaar! Wordt een heul gezellig groepje dan als er meerdere gaan! 🥰 Fuck werk, scripties en andere weledelgeleerde-whatever shit. Lekker trippy rondbanjeren, losgaan, lamballen, gelijkgestemden ontmoeten, liefdeee. Fingers crossed dat het kan.

Schrijf ze nog even daar hè! You can do it! Maar slaap vooral ook een beetje en wees lief voor jezelf Luvvie.

E129E349-CCD3-40F5-88A8-D65C70E97D3A.jpeg

ljuv

DF-koningin

Ik was dus 24 toen ik leerde dat dit niet over Sybrand van Haersma Buma ging... I am so cool.

Jaaaaaaa zou mijn eerste keer zijn. Helemaal enthousiast geworden door @Eik zijn verhalen.
Oeeeeeee ja ik ook, en daarnaast ook van alle reports en lovende woorden hier!

Ik heb mijn ticket nog! Was toen echt even te arm om het te doneren (kon je voor kiezen om de community te steunen). Dus ik hoop dat ik het nog eens zal kunnen gebruiken, liefst dit jaar!
OEH cadeautje van verleden Olifantje aan toekomst Olifantje!!! Winnen! Ik heb me vgm opgegeven voor een alert-mail-dingie voor wanneer de verkoop start...

Wordt een heul gezellig groepje dan als er meerdere gaan! 🥰 Fuck werk, scripties en andere weledelgeleerde-whatever shit. Lekker trippy rondbanjeren, losgaan, lamballen, gelijkgestemden ontmoeten, liefdeee. Fingers crossed dat het kan.
JA KEI VEEL ZIN IN!!!! Ik heb een ruime tent, just saying:smirk::smirk: Ik leg mijn triptrui én -blouse vast klaar!

Schrijf ze nog even daar hè! You can do it! Maar slaap vooral ook een beetje en wees lief voor jezelf Luvvie.

E129E349-CCD3-40F5-88A8-D65C70E97D3A.jpeg
MERCIKES VROUWKE!!!!!
Zojuist een de mail met (opnieuw, pfff) de resultaten én de conclusie klaargezet voor 08:00 (mijn heks- ehhhh, begeleidster hoeft uiteraard niet te weten dat het wederom nachtwerk was... Voor vannacht de handdoek in de ring, finally. Hoop dat jij dit pas heeeeeel laat leest en toch nog heeeeerlijk hebt geslapen. Succes met de laatste week YOU GOT THIS. WE GOT THIS!

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ja dat was wel echt even een WTF momentje. Dacht echt dat het universum met me aan het fucken was! Maar ja misschien was dat ook wel gewoon zo :thinking:

** Hahaha toch wel liever @Eik dan Buma
Thanks! Toch jammer dat @Roze Olifant liever met Buma wilt trippen :tonguewink:

Nu moet ik er trouwens aan terugdenken dat Olifantje en ik ooit tijdens een LSD trip letterlijk een uur hebben besteed aan het belachelijk maken van Buma op honderden verschillende manier. Dat was een mooi en nuttig uur uit mijn leven :sunglasses:

Zanza

DF-koning
Nu moet ik er trouwens aan terugdenken dat Olifantje en ik ooit tijdens een LSD trip letterlijk een uur hebben besteed aan het belachelijk maken van Buma op honderden verschillende manier. Dat was een mooi en nuttig uur uit mijn leven
Wat on-christelijk van jullie! Ben nu wel benieuwd naar alle 100 manieren. Heb je een turflijstje?

Blauweaap

Badass junkie
Nu moet ik er trouwens aan terugdenken dat Olifantje en ik ooit tijdens een LSD trip letterlijk een uur hebben besteed aan het belachelijk maken van Buma op honderden verschillende manier. Dat was een mooi en nuttig uur uit mijn leven :sunglasses:
😍 Er is niks leuker dan leedvermaak ookal is het voor de ouwehoer. Had ik niet achter je gezocht eikie! De volgende eiken boom krijgt een goldenshower van mij.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Zo hard gelachen toen. Ik weet nog dat we tot de conclusie kwamen op een bepaald moment dat we eigenlijk vooral medelijden met Buma hadden, omdat van alle (leukere) versies van mensen die je hád kunnen worden je dan het lot treft dat je Buma wordt. Ik bedoel, dat is gewoon sneu, wie wil dat?! Daar kan die man eigenlijk ook niks aan doen. Maar we vonden hem toch ook wel weer zo erg dat dat gegeven hem niet minder onsympathiek maakte. 😂

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ja dat was wel echt even een WTF momentje. Dacht echt dat het universum met me aan het fucken was! Maar ja misschien was dat ook wel gewoon zo :thinking:

Thanks! Toch jammer dat @Roze Olifant liever met Buma wilt trippen :tonguewink:

Zo hard gelachen toen. Ik weet nog dat we tot de conclusie kwamen op een bepaald moment dat we eigenlijk vooral medelijden met Buma hadden, omdat van alle (leukere) versies van mensen die je hád kunnen worden je dan het lot treft dat je Buma wordt. Ik bedoel, dat is gewoon sneu, wie wil dat?! Daar kan die man eigenlijk ook niks aan doen. Maar we vonden hem toch ook wel weer zo erg dat dat gegeven hem niet minder onsympathiek maakte. 😂
Klinkt heeeeerlijk!

Neo-Shulginist

Badass junkie
Je had ook Andries Knevel kunnen worden.

MaddMonkey

Badass junkie
Maar wel een hele speciale ervaring. Ik vond het zo bizar dat ik voelde op mijn bed te liggen, maar ondertussen het idee had naast mijn bed te liggen.

Om maar een voorbeeld te noemen. Ik heb ook geholed op een visual filmpje. Het is echt alsof je een ruimtereis maakt. En na die val heb ik ook een uitstapje gemaakt naar de maan, mars, omikron 12 en terug via Jupiter.

MaddMonkey

Badass junkie
Veel mensen niet hoor. En in veel gevallen ook maar goed ook.

Een ding waar ik goed in ben, is controle loslaten. De teugels laten vieren. Veel vinden het nogal eng en dat snap ik ook wel. Je kan niks en dat moet je kunnen accepteren. En het is echt vrij heftig/intens.

Is verder ook geen schande of iets dat je moet bereiken per se.

• Like
Waarderingen: ljuv

Dirkdirk

DF-koning
Veel mensen niet hoor. En in veel gevallen ook maar goed ook.

Een ding waar ik goed in ben, is controle loslaten. De teugels laten vieren. Veel vinden het nogal eng en dat snap ik ook wel. Je kan niks en dat moet je kunnen accepteren. En het is echt vrij heftig/intens.

Is verder ook geen schande of iets dat je moet bereiken per se.
Ik vond het om eerlijk te zijn moeilijker om mezelf aan de ervaring over te geven, die niet een volle hole was, dan LSD of paddestoelen. Ik had op Ket veel meer het gevoel dat er iets mis was. En ik probeerde ervan te genieten maar het was zo in your face en aanwezig dat ik moeite had om de teugels te laten vieren. Vergt denk ik ook meer ervaring.

Bovenaan