Wanneer beginnen met nemen?

Mdmja

Experimenterende gebruiker
Zondag ga ik samen meteen vriend van
me naar Awakenings met de bus. Dit betekend dat we daar al rond 13:00 aankomen en dus niet meteen kunnen gebruiken. Het festival duurt tot 23:00 en we zijn rond half 2 weer thuis. We zijn van plan elk uur/anderhalf wat bij te nemen, maar wel kleine beetjes. Vanaf hoelaat kunnen we gebruiken om dit vol te houden gedurende het hele festival?
Van half 4 tot 5 speelt Stephan Bodzin, een van m’n favoriete artiesten dus het liefst wil ik dan al leip zijn, is dat haalbaar als ik wel tot en met 11 lekker wil gaan?
Wat raden jullie aan?

Mdmja

Meer dan 1x bijnemen heeft geen zin.
Je begin dosis is belangrijk. Daarna 1x bijnemen geeft t beste effect

https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/

Lees dit maar eens goed door.

Ik heb dit inderdaad vaak gelezen en daardoor ook een paar keer geprobeerd maar zonder succes. Op deze manier heb ik maar 1 echte piek en daalt het na 2/3uur al flink en is het klaar voor mij. De keren dat ik wel vaker bijnam had ik toch wel 5/6 uur de hele tijd pieken en dalen.
Misschien is het placebo maar het werkt voor mij wel

Pepperoni

Bewuste gebruiker
Zondag ga ik samen meteen vriend van
me naar Awakenings met de bus. Dit betekend dat we daar al rond 13:00 aankomen en dus niet meteen kunnen gebruiken. Het festival duurt tot 23:00 en we zijn rond half 2 weer thuis. We zijn van plan elk uur/anderhalf wat bij te nemen, maar wel kleine beetjes. Vanaf hoelaat kunnen we gebruiken om dit vol te houden gedurende het hele festival?
Van half 4 tot 5 speelt Stephan Bodzin, een van m’n favoriete artiesten dus het liefst wil ik dan al leip zijn, is dat haalbaar als ik wel tot en met 11 lekker wil gaan?
Wat raden jullie aan?

MDMA en pep meenemen en als de M begint af te zakken overschakelen naar pep.
Dan ga je ook na elven nog lekker.

Mdmja

MDMA en pep meenemen en als de M begint af te zakken overschakelen naar pep.
Dan ga je ook na elven nog lekker.

Heb zelf niet echt ervaring met combineren en ben er ook een beetje angstig voor eerlijk gezegd, ik ben er ook net achtergekomen dat we misschien geen vervoer hebben. Is het een optie om eerst van 3 tot 11 aan de mdma te gaan en dan de rest van de nacht aan de speed zonder dood neer te vallen/een kater van een week te hebben? En hoe veel schadelijker is dit tov een normale mdma trip?

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
MDMA staat bekend om zijn harde euforische serogene piek en korte duratie.

Het ding met serotonine is dat het op een gegeven moment gewoon op is. Je kunt niet zoals met amfetamine even bijnemen om de effecten terug te laten komen. Als Stephan Bodzin om 3:30 draait en je wilt perse tot 11:00 blijven zou ik om 3:00 zo'n 150mg MDMA nemen en om 4:00 nog eens 50mg bijdoseren. En dan zou ik uiteindelijk lekker naar huis gaan wanneer ik daar behoefte aan heb.

8 uur achter elkaar door gaan op MDMA is voor de meeste mensen niet realistisch vanwege de aard van het stofje.

Bovenaan