Wake and Bake!

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
To inhale marijuana smoke/vapor immediately upon waking up, usually in the morning. This is the time when there is the least amount of sugar being metabolized to fat in the liver, so less THC is dissolved in the fat and hence there is potential for a higher concentration of THC in the bloodstream.

Meteen als je wakker wordt, of ietsjes daarna, lekker een jointje opsteken.
Ik vind het zo lekker ontspannen, je bent nog rustig als je uit je bedje komt en wiet daarbij zorgt voor een staat van ultieme relaxtheid. Daarna met je stonede kop je vreetkick stillen met een lekker ontbijtje.

Wie van jullie houdt er van om op z'n tijd lekker te Wake-n-baken?

wakawaka

Experimenterende gebruiker
Haha ik heb het ook wel eens een keer gedaan ja. Op een luie zondag :grin: . Was best wel chill en je word er inderdaad heel relaxt van :stoned:.

kaasbaas

Badass junkie
Werkt dit wel als je 10 keer wakker word op een avond? Voor de rest is een hasj jointje in de ochtend na een lange nacht stonen altijd wel lekker :hearteyes:.

weyoun22

Bewuste gebruiker
Als je een nachtje hebt doorgehaald op pep en je hebt daarna weer een nachtje geslapen.
Rook een joint meteen als je DAN wakker wordt.

Bruut.

Pizza Haze

Belezen gebruiker
heeerlijk!! Vooral als je niet meer hoeft te draaien.. Niet uit je bed komen maar overeind gaan liggen. tv aan en smoken :openmouth:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Als ik niet thuis slaap, blow ik 's ochtends wel eens. Als ik eenmaal begin met blowen in de morgen dan heb ik de hele dag een stoned gevoel. Zo af en toe op een zondag is het wel relaxed.

goejezuen zei:
een joint in de morgen is een dag zonder zorgen :smoke:

Dat zeker ja :grin: :stoned:

Dlaor

Ja heb ik ook wel eens gedaan we hadden nog wiet over van de avond te voren. Dus toen we wakker werden eerst even een jointje gesmoked .Daarna ontbeten en toen met de bus weer naar m'n eigen woonplaats gegaan. Was zeker chill lekker stoned in de bus. :stoned:

gamezz

Bewuste gebruiker
van een echte wake and bake zit ik echt zwaar stoned , meestal wacht ik toch wel een uurtje met blowen

Tomaat

Bewuste gebruiker
In juli twee weken aan een stuk gedaan. Echt zalig, zeker op je terras met een ochtendzonnetje in je gezicht :hearteyes:

Pizza Haze

Belezen gebruiker
Je kan je stonedheid ook gewoon inplannen. En niets is lekkerder om je stonerdag te beginnen met wake n bake.

Wietje

Belezen gebruiker
Wake'n'Bake! Luv it :)

Op een zondag dat je niets moet doen kan een wakenbake gevaarlijk relaxte gevolgen hebben :stoned:

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Leuk als je niets te doen hebt, maar heb het jaren elke dag gedaan en dan verneuk je eigenlijk al op voorhand alles wat je van productief werk te wachten staat

cropp

Badass junkie
Wake & bake is zeker relax, maar écht niet als je nog wat moet doen of zo :grin:

En een sleepy time jointje?

Lekker onder de dekens met een filmpje en een zak chips :sunglasses:

ryder11700

vooral heerlijk in de zomervakantie zo rond een uur of 10 meteen een joint rollen en die heerlijk in het zonnetje oproken en daarna een lekker ontbijtje in de zon met een lekkere kop koffie. er bestaat geen beter begin van de dag.

Pizza Haze

Belezen gebruiker
ryder11700 zei:
er bestaat geen beter begin van de dag.
Naja.. Wakker gemaakt worden om te neuken.. chick gaat daarna douchen. Jij steekt een goeie sativa op en start de playstation. Chick maakt ontbijt en gaat dan weg. :wave:

:hearteyes:

Emo

Bewuste gebruiker
Vaak gedaan met een vriend van mij die dan bleef slapen. 'S ochtends eerste wat we deden dikke joint roken, maarja daarna kwam ik de rest van de dag ook niet meer van de bank af haha!

taeknic

Belezen gebruiker
Zo heerlijk op de zondagochtend he, ook goed tegen brakheid,
lekker een jointje roken, omeletje maken, en dan heerlijk mellow je ontbijtje eten en heerlijk lui zijn, en doen waar je zin in hebt.

whyme

Belezen gebruiker
Heel Werchter gedaan, machtig gaar 4 dagen lang. Echt abnormaal gewoon :stoned:
Maar niet mijn favoriet, er komt idd niks fatsoenlijks meer uit je handen...

dfssdfde

Badass junkie
Zoals de rest ook zei, het is wel es leuk om te doen, maar in mijn ervaring zorgt wake 'n' bake er gewoon voor dat je een hele dag lang blowt, dan doe je echt niks nuttigs meer...

Hakvlees

Het is wel lekkerder om bij het opstaan een puurpijpje te roken. Komt lekker hard aan, en je ligt niet gelijk de rest van de dag op de bank.

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Hakvlees zei:
Het is wel lekkerder om bij het opstaan een puurpijpje te roken. Komt lekker hard aan, en je ligt niet gelijk de rest van de dag op de bank.

Precies!
En als je een beetje pure hasj rookt zweef je door de dag :smoke:

Salut!

Bovenaan